1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mortal Kombat moves zorgen voor dood zusje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kevf, 21 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    veel plezier met je darwin award numbnuts

Anyway : Ziekelijk gedrag op en top, duidelijk geval van een flink aantal steekjes los. Maar krijg dat maar is aan het verstand gepeuterd van de citici. Wat me trouwens de minste zorg lijkt

2. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rhonda Simonetti said she baby-sat Zoe and her twin sisters twice, for four days each time, when she noticed bruises on Zoe.

"The first time I asked her, she said she fell down the stairs," Simonetti said. "The second time, she started crying and said Lamar had been hitting her."

Simonetti said she took a day off to report the abuse but never heard back.

Kortom het had weer voorkomen kunnen worden, alleen de politie is weer laks geweest er niets aan te doen. Niet computerspelletjes de schuld geven.

Overigens geeft het gozertje aan een "Martial Art Master" te zijn... :{
    Waardoor die een backflip-kick op het zusje deed en d'r nog een trap gaf toen ze op 'm af kwam rennen... :{

Liquideer dit soort types eens meteen... Dat komt toch niet meer goed...

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Alsof een gemiddelde hart van nederland uitzending geen neiging tot uitbrengt....alleen mensen die een te laag iq hebben , niet geaccepteerd zijn in de omgeving of een probleem hebben gaan fictie met realiteit mengen.
    Jou reactie is net zo als de reactie van xbox360.....grote onzin.....

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    GET OVER HERE!

Maar da's wel ziek...Kan me niet voorstellen hoe je dat in je kop kan halen..

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Je draait het om. Ze spelen Mortal Kombat omdat ze aggressief zijn en ze zijn niet aggressief omdat ze Mortal Kombat spelen. Dat zou namelijk raar zijn.

6. Towel

Towel Guest

Er wordt nergens aangegeven dat ze het spelletje hebben gespeeld. Wat erop lijkt is dat ze gewoon wat moves na wilde doen van de film. Erg triest dat zoiets gebeurd ja.

7. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Maar die zijn er juist zoveel...
    Snap die kamer vragen enerzijds ook weer wel, maar de afschaffing van zulke games vind ik grote onzin.

Er is gewoon geen goede regeling te vinden!

8. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    =( ik snap dat wijf ook net he, je eigen zusje, die jongen ook niet, maar je eigen zusje, ... gewoon ziek, hoe kan je dit anders verwoorden..

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Typte mortal kombat in bij zoeken omdat ik dacht dat er al een thread was over Mortal Kombat vs DC comic...kom je dit tegen....wat een trieste lui...en zie je dat vriendje van dat meisje? Alleen dat gezicht zegt al genoeg leek mij....Trieste actie van een triest persoon. Hoop dat hij die 48 jaar ook kreeg. Terecht

10. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Ziek, echt ziek.
    Hoe kan je het in je bot kop halen om "Mortal Kombat movies" op je zusje uit te proberen. Ophangen aan de hoogste boom, want wat Tsux ook al zei... dit komt nooit meer goed...

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mwaha oude topics opgraven ftw :cool:

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zo inderdaad. :/

Maar goed dit is geweest en om gespam te voorkomen doe ik deze op slot. Als mensen hier toch nog wat nieuwe info aan toe willen voegen, stuur me dan even een PM.

Opgegraven topic closed..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina