1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Moslimvrouw moet hoofddoek afdoen voor foto

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flamingo, 7 jun 2003.

1. IK NL

IK NL Guest

zeg jij dan ook niet van die stomme dingen, feitelijk zeg jij, dat je iemand niet hoeft te kunnen identificeren aan de hand van een foto, dan kan je net zo goed met je kont op de foto.

2. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook via DNA of vingerafdrukken enz.
    dat is zelfs betrouwbaarder.

3. IK NL

IK NL Guest

ja hoor, makkelijk voor mensen zonder handen.

4. X-cube

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat ook DNA hoor en ogen en op elke plek van een lichaam van een mens zit iets unieks.
    trouwens hoe wil je rijden zonder handen.

5. IK NL

IK NL Guest

het gaat ook om identiteitsbewijzen hier he, bovendien kan je ook eerst je rijbewijs halen en vervolgens met beide handen tussen een machine komen en dan je handen verliezen. Verder zeg je dna tja leuk maar voordat je van alle 6 miljard mensen dna hebt verzameld in een database ben je 100 jaar verder, en bovendien is dat een nog grotere inbreuk op je privacy aangezien je uit dna meer kan afleiden dan uit een pasfoto.

6. X-cube

Leuk Bevonden:
    0
    Om van 6 miljard mensen een foto te verzamelen heb je net zoveel tijd nodig.

maar weltrusten.

7. IK NL

IK NL Guest

nope das nou net het verschil als je een rijbewijs komt halen moet je een foto afgeven, als je dna moet afstaan kost dat niet zo heel veel meer tijd alleen het verzamelen, onderzoeken en opslaan van die gegevens kost veel meer tijd, bovendien ga je ook niet in op mijn privacy punt.

8. SagarAmarjit

SagarAmarjit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk moet die vrouw haar hoofdoek afdoen en als de politie vraagt om het af te doen moet ze dat doen.

9. IK NL

IK NL Guest

he he we zijn er uit.

10. SagarAmarjit

Leuk Bevonden:
    0
    Wie is waar uit??

11. IK NL

IK NL Guest

12. SagarAmarjit

Leuk Bevonden:
    0
    HAHA sorry was een stom grapje.

13. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Quote:mad:Amerika is ook een democratie (zeggen ze). Zie jij regels in amerika en nederland die mensen ervan weerhouden om hoofddoekjes om te doen? Dacht het niet. )

Ben je soms al die discussies op de scholen en in de rechtbanken vergeten???????????(was in Nederland hoor!!!!!!)
    Weer heeft Amerika het gedaan he?Hou jezelf aan de feiten voordat je Amerika aan probeert te pakken.

Ik ben het ook niet eens met sommige maatregelen die de Amerikanen hanteren....maar hou je wel aan de feiten aub.!!!!!

Ik ben gewoon ziek van al dat anti-amerikaanse tewijl ze de verkeerde feiten geven.50% van Europa denkt net zoal Amerika en dat word alleen maar meer en dat is absoluut niet zonder reden.

Laatst bewerkt: 8 jun 2003
  14. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    precies ja, iedereen is nou opeens anti america enzo names door bush enzo

maar waarvoor is een sluier?? Juist ja om alles af te dekken (behalve ogen dan) DUS is het ook geen legitimatie, dus kan je net zo goed geen foto erop doen, Je MOET een duidelijke foto hebben. Ze zeuren zelf nu (toen ik me ID ging halen) dat je gezicht en recht op moet staan, nou moet je nagaan een sluier.

15. X-cube

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat hoofddoekjes en die bedekken alleen de haren,
    en als je je haar verft en knipt ziet het er ook heel anders uit.
    En zo'n rijbewijs of legetimatie bewijs gaat lang mee en mensen doen tegenwoordig
    zoveel met hun haar dat ze er dan ook anders uitzien dan op de foto.
    En als je toch altijd een hoofddoekje draagt dan zie je er hetzelfde uit als op de foto.
    En ben je dus makkelijker te identificieren.

En tegen een sluier ben ik ook wel hoor want dan zie je niks maar bij een hoofddoekje zie je genoeg.

16. Pim Pandoer

Pim Pandoer Classic Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je naar Turkse steden als Ankara gaat, zul je bijna geen hoofddoekje zien op straat. Sterker nog; de overheid heeft het verboden om hoofddoekjes in openbare gebouwen te dragen!
    Ook Iran (wat toch zo'n beetje het strengste Islamitisch land is) heeft onlangs toegestaan dat meisjes op scholen hun hoofddoek af mogen doen.
    Alleen wij doen er weer moeilijk over. Het is absoluut belachelijk dat hier zelfs over gediscuseerd moet worden. Zoals laatst met die Islamitische advocate die ook haar hoofdoek wilde blijven ophouden in de rechtbank of die kinderleidsters die hun burka wilde aanhouden.

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, niet als extra vak. Dan kost het kostbare belasting geld.
    Kijk ik vind het echt niet erg dat mensen Turks willen leren.
    Maar dan wel van hun eigen geld. NTI cursus.....

Het is misschien wel hard om dit zo te zeggen.
    Maar het houdt gewoon een keer op. In Nederland gelden andere regels als in Turkije. En wij leren hier standaar Nederland + Engels (+eventueel Duits/Frans)

Edit:
    En dat Anti-Amerika word ik ook helemaal gek van.
    kijk bv in Afganistan. Mensen lopen weer vrij rond. zonder zo`n totale hoofddoek ofzow.
    En kijk eens naar Irak. daar leven mensen na 30(!!) jaar weer vrij....!

En kijk eens naar Europa, vergeet niet wat Amerika allemaal voor ons heeft gedaan. bv ook nog eens in Joegroslavie (/bosnie) wij wilde die troep niet opruimen. Toen moest Amerika aan te pas komen.

En zonder Amerika kunnen wij bijna niks. En wat betreft van Bush? Mensen.. het is slechts 1 persoon en deze persoon heeft er wel voor gezorgt dat er nu +/- vrede is in Afganistan en Irak..

18. SagarAmarjit

Leuk Bevonden:
    0
    En kijk eens naar Hiroshima en Vietnam
    En kijk eens naar de rellen naar aanleiding van negerhaat (Rodney King)

En kijk eens naar de reden die ze voor Irak hebben gebruikt om het land te bevrijden, ik heb niets over gevonden chemische wapens gehoord.

Uhm er was geen oorlog in Afganistan en Irak. Men was niet tevreden over de situatie, maar we was geen oorlog

EN ken Bin Laden en Saddam Hoessein nog, nou die lopen nog lekker rond, dus of het allemaal nut heeft.

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben ook anti-Amerikaans en Bush vind ik ook niks, maar die 2 meningen hebben niks met elkaar te maken. Ik vind gewoon de Amerikanen algemeen niks. De hele wereld wilt energie-besparen, wat doet Amerika? Nog meer energie verbruiken...
    En Bush, ik vind hem gewoon een te groot ego hebben met zijn Amerika, ok, hij heeft wel Irak en Afghanistan bevrijd, goedzo. Maar nu is weer heel die questie van wat het bewijs nou eigenlijk was, als het er al was.

edit:
    Wie had trouwens Saddam Hoessein aan de macht geholpen? Amerika!

20. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin

Zoals ik al eerder zei, elke moslima mag zelf bepalen of ze een hoofddoek draagt. In de Islam is het verplicht.

Geef even een bron. Of ''lul" niet zo veel.

Deel Deze Pagina