Wat er zo goed aan Amerika is?
- Straffen (Pim fortuyn in Amerika doodschieten leverd je waarschijnlijk de doodstraf/ 3 x levenslang op. hier krijg je 18 jaar... waarvan je er slechts 14 van hoeft uit te zitten)
-Eten Geweldig...
-Hoe ze dingen oplossen ( Iedereen zat op Amerika te zeiken over Irak, ik vond dat ze er goed aan deden omhet land aan te vallen. Chemische Wapens ja of nee... Saddam werkte niet volledig mee en had de oorlog aan zicht zelf te danken. Afganistan indemdieto (??)
-Drugs (huh? moeten die legaal worden dan? ik haal het wel uit me hoofd om een zakje weed mee te nemen naar Amerika.. ik kijk wel uit.. voor je het weet zit je 30 jaar in de bak...)
-drugs (overgens, leid drugs tot terrorisme. hoe denk je dat al die terroristische organistaties geld krijgen? nja het begint met bv een land als Amerika, maar daarna word het toch echt wel drugs..)
En wat vind ik nog meer geweldig aan Amerika? we worden altijd geholpen door ze, WOII , enz enz enz (weet ik veel allemalal nog meer)
en ik vind het gewoon een cool land, weet ik veel waarom..
waarom denk je dat ik er nu weer naar toe gaan !!??
(hint: laatste games,warm weer, Mac donalds(tnx IK NL) enz...)
Ik geef je hierin gelijk, Alleen ik vind Bush niet dom. kijk als je straks over die plaatjes begint te zeikene van die verrekijker, dan zeg ik alvast tegen je: Dat gebeurt iedereen.
Trouwens, als het goed loopt met jouw Olie bedrijf... waarom zou je dan naar een ballen land als Nederland gaan!!??
Laatst bewerkt: 9 jun 2003