1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Moslimvrouw moet hoofddoek afdoen voor foto

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flamingo, 7 jun 2003.

1. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    sorry hoor maar ik vind deze discussie te belachelijk voor woorden! iedereen snapt toch wel dat je niet als ninja op de foto van je rijbewijs moet gaan omdat je anders niet herkenbaar bent. alles dient gewoon zichtbaar te zijn. waarom zou iedereen met 2 oren op de foto moeten en moslim vrouwen alleen maar met 2 ogen?? als je je daar niet in kan vinden dan moet je geen rijbewijs nemen. en hoe sta je dan wel niet op je paspoort? daar moeten ook alle uiterlijke kenmerken aanwezig zijn. als je onder de douche je hoofddoek kan afdoen kan je dat ook wel 1 sec voor een foto. waar hebben we het nou over :confused:

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Als zij een hoofddoek wil dragen (burka achtig dan) prima haar keuze natuurlijk en die ook niet af wil doen voor foto's, ook ok. Maar dan geen rijbewijs. Zoals al een paar keer eerder gezegd is, is een rijbewijs een identificatie papier en daar moet je gewoon helemaal met je smoeltje op staan.

3. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    hhmm dat getuigt ook van een lager dan gemiddeld IQ, maar goed.
    Verder heb je wel gelijk met wat je zegt.

Hoofddoeken dragen moet iedereen zelf weten, maar ik ben wel van mening dat er meer gedaan moet worden door de oudere generatie moslims om zich aan te passen.
    De moslim ouders leggen de opvoeding nog teveel traditioneel voor denk ik. Dat past niet hier in de westere wereld.
    Ik denk dat de volgende generatie moslims veel beter integreert omdat de ouders van die kinderen hier gewoon zijn opgegroeit.
    komt volgens mij dus vanzelf wel goed.

En inderdaad als je op de foto moet voor je rijbewijs... bek houden en sluier af.

Rally-ho

Deel Deze Pagina