motogp [not the game]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door valetinek, 15 aug 2003.

1. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Gibernau zit toevallig op een fabrieksmotor, alleen omdat zijn ex-teamgenoot :'-( Katoh verongelukt is.
    Als Katoh nog had geleefd, dan rijdt hij ook maar op een "klanten-fiets", net als Biaggi.

Misschien heeft Biaggi volgend jaar, meer geluk?:cool:

Wat me de laatste tijd is opgevallen, is dat Biaggi erg vriendelijk tegen Rossi doet.
    Of verbeeld ik me dat?:confused:

Maarja.........dat moet hij wel als ie, volgend jaar ook fabrieks-materiaal wilt.

2. kereltje

kereltje Guest

Ik hou zelf ook meer van formule 1, maar ik vind de motor race games cooler als formule 1 racegames. Gek maar waar:)

3. Patboy

Patboy /-\J/-\X Rul3zZZzzzZ

Leuk Bevonden:
    0
    Biaggi rijdt niet op een fabrieksmotor omdat ze dachten dat ukawa(teamgenootvan biaggi) sneller zou zijn op een fabrieksmotor dan biaggi zelf, ukawa rijdt dit jaar dus wel op het betere spul als biaggi alleen wat ze dachtten is verkeerd uitgepakt, daarom zal ik als ik ukawa was flink balen dat biaggi op de mindere machine sneller is. Maar jah het leven is hard.

4. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind races met moto's ok veel zaliger dan formuli 1.
    ik ken er niet veel van maar mijn favoriete zijn toch wel de ducati's. ooh wat zien die er heerlijk uit!!!!!!!!!!!!!!

ducati rules

5. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind races met moto's ok veel zaliger dan formuli 1.
    ik ken er niet veel van maar mijn favoriete zijn toch wel de ducati's. ooh wat zien die er heerlijk uit!!!!!!!!!!!!!!

ducati rules

6. valetinek

valetinek --> X-BOX

Leuk Bevonden:
    0
    ja 1 keer is genoeg

7. PhenomenoM

PhenomenoM Musique Electronique

Leuk Bevonden:
    0
    Moto GP vind ik persoonlijk leuker dan de F1...
    Na een tijdje wil ik gewoon wegzappen bij de F1..
    En bij de MOTO GP denk ik er geeneens aan..
    Valentino is mijn main man, maar op 2de plaats toch wel Gibernau..
    Ze zorgen altijd wel een beetje voor spanning de laatste tijd..
    Want ik zat wel te stressen toen hij Rossi inhaalde in de 1 na laatste lap...
    Bayliss reed trouwens ook niet verkeerd, maarja, hoe langer je in de wedstrijd zit, hoe beter valentino gaat rijden.

Biaggi zit niet op een fabrieks motor omdat hij van team was overgestapt.
    Maar hij zal volgend jaar zeker op de fabrieksmotor zitten...

Nu nog ff anderhalve week wachten en dan is het weer zover. :D

Wat ik wel een keertje wil zien is MOTO GP vs. F1 ...

Dat zou iets moois worden...!
    Of vinden jullie van niet...?

Laatst bewerkt: 21 aug 2003
  8. valetinek

valetinek --> X-BOX

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ook een beetje met de malboro masters, de ducatie's tegen de ferrari, maar de formule 1 auto's gaan veel sneller door de bocht dus dat kan je eigenlijk niet meten. Twas wel vet cool, formule 1 auto's en motogp motors op 1 circuit!!

9. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Rossi blijft gewoon rullen! zelfs op die Yamaha:)

10. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben sinds vorig jaar zomer motogp gaan kijken, en het ownt _O_
    Spannender dan F1, imo... Ik hoop dat daar ooit weer eens wat verandering in komt.
    Ik kijk nu veel meer rally en motogp dan alle andere sporten.
    Een favoriete rijder, tjah, Rossi flikt het toch weer op een (lijkt me een feit) mindere motor, wat een talent. Je ziet hier echt nog van die gevechten, meestal een hele race lang. Laatst kwam er bij de laatste 6 ronden regen, en dan zie je dat er weer hele andere mensen naar voren komen.
    Een erg mooie sport.

11. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Na jaren geen racesporten meer te hebben gekeken heb ik pas twee GP's achter elkaar gezien. Dit is voor mij echt racesport nr.1 geworden. Ik heb nu ook weer zin om MotoGP2 (die ik had verkocht) weer opnieuw te kopen..

Deel Deze Pagina