Holy shit wat was Oostenrijk gaaf om te fietsen Ontzettend slopend maar het gaf echt een enorme voldoening. Ik heb regelmatig gewoon uren non stop moeten klimmen en heb zelfs een keer 1100 hoogtemeters overwonnen in een middagje fietsen. Maar die afdaling die je dan krijgt.. jezus Het gaat gewoon eindeloos door en je suist met continu 55+ van die berg af over paden die bezaaid zijn met flinke keien. Ook over veel rockgardens gereden.. wat is dat creepy in het begin zeg. De hoeveelheid singletracks viel wat tegen maar ik heb mij goed vermaakt. De singletracks die er waren waren vaak te steil of hadden te grote (gladde) stenen. Dit waren voornamelijk wandelpaden waar je officieel niet mocht fietsen.
Gelukkig niet gevallen, geen materiaalschade, behalve dat bij een van onze fietsen de remblokken letterlijk waren opgebrand na een afdaling van 45 min. Die stank was echt geniaal,, alleen is het wat minder dat je dan nog een afdaling over asfalt moet gaan doen.
Topsnelheid offroad was 64.8 km/u en op asfalt 73.3 km/u. Ik zal later nog eens wat foto's uploaden.
Laatst bewerkt: 4 aug 2012