1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[MP3] Nu??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 7 jun 2004.

  1. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja haha ik wou em in maart of wat was het al kopen, maar nu is het juli ofzo :confused: Wel jammer.. maar nu komt ie in aanmerking voor ene examenkado haha! Moet ik wel slijmen though..
     
  2. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Ipod mini komt als het goed is 8 juli in Europa . Bij dixons kun je het al reserveren voor 299 euro. Heb laats nog met een medewerker van Apple gesproken, die zei tegen mij, dat de ipod mini tussen de 249-259 euro gaat kosten. Effe afwachten dus. Ik heb nu ongeveer 2 maanden een 15GB ipod, maar ik denk dat ik die wegdoe en dan een mini ipod koop. Alleen omdat die al veel kleiner is en 15GB is wel heel veel muziek, maar juist moeilijk om de juiste nummer/album te vinden :+ .
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hoeveel gig zit er dan in een ipod mini?
     
  4. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    4GB
     
  5. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik hoop dat de iPod Mini eindelijk in Juli uit gaat komen. Heeft lang genoeg geduurd.
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    En wat is dan de prijs van de goedkoopste normale ipod? En hoeveel gig zit daar dan in?
     
  7. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    De 15 gig is de goedkoopste normale IPod, er was eerst ook 10 maar die is er volgens mij niet meer en de 15 gig is alst goed is 349Euro, 20 gig is 449euro, 40 gig is 549Euro!
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    En waar haal je dan je muziek vandaan met een mp3 speler? Ik heb nu namelijk een minidisc recorder en daar kun je muziek op zetten, dat van een cd afkomt, met de zelfde kwaliteit.
     
  9. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    MP3's haal je van internet. Dan zet je ze via de USB aansluiting op de MP3 speler.
     
  10. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Master_Legolas: Kan met usb of firewire aansluiting opzetten. Je moet het programma Itunes gebruiken, die krijg je erbij, hiermee kun je een audio cd rippen naar mp3 of aac. Wordt dan automatisch op je ipod gezet. Is best een fijn programma. Je hebt het programma nodig, want je kunt geen mp3 nummers kopieren plakken op je ipod. Kan niet wachten op de ipod mini, alleen jammer dat er geen zwarte kleur is, tja dan maar de zilvere :9
     
  11. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    De Lime van de Mini is cool :p
     
  12. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ook de Creative MuVo, ben er tevreden over. Alleen zit er geen voice recording op, zoals je in je eerste post meldt. Als tijd niks uitmaakt en je 'm pas over een jaar nodig hebt dan zeker wachten. Het kan alleen maar meevallen. De prijs kan dalen, nieuwe producten komen op de markt of er doet zich een keer een leuke aanbieding voor. Succes!
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    En hoeveel nummers passen er nou op die 4 gig? Maar dat itunes, hoe werkt dat precies? Ik zag dacht ik namelijk ook dat je nummers van de site van apple af kon halen ofzo?
     
  14. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan nummers van de site van apple halen, alleen moet je daarvoor betalen
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Oh dat is minder. En voor de rest is er geen andere manier? Jah kazaa ofzo zeker?
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Je kan ook gewoon je eigen MP3s er op zetten, logischerwijs. Of je die nu van het internet of van een CD af haalt maakt dan weinig uit...
     
  17. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook een cd(wav) omzetten naar mp3 scheelt veel ruimte
     
  18. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je zet het om naar acc, scheelt nog meer ruimte :+
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    of wma:cool:, op 4gb passen...ff denken
    3,5 mb per liedje...
    4096/3,5=1170,28 liedje:D
     
  20. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Apple ondersteund geen wma, er is laats een nieuwe versie van Itunes uitgekomen, daarmee wordt wma automatisch naar mp3/acc geconventeerd _0/.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2004

Deel Deze Pagina