1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Als het goed is gewoon 25 september, maar dan moet je dus iemand hebben die 'm importeert. Dane-Elec zal er vast later mee komen of helemaal niet, want ik denk dat ze nog wel een aardige voorraad van het oude model hebben.

Amen! _O_

Ik heb zelf een Meizu Mini Player 8 GB direct uit China en standaard zijn er 2 Chinese talen plus Engels. Als het goed is kun je meer talen installeren met een firmware-update, maar ikzelf heb aan Engels meer dan genoeg. Beter dan Nederlands! :)

2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er vanaf de 25ste iemand gaat importeren. Ik moet die nieuwe versie gewoon hebben:cool:. Hoop wel dat de prijs ongeveer hetzelfde is als in China...

3. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik verkoop denk ik m'n huidge en dan koop ik ook een SL. Als de SE dan uitkomt koop ik die ook weer. Eens een Meizu, altijd een Meizu! :)

4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de SL en de SE niet hetzelfde dan?

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee zeker niet, ik heb alle info op meizu.hyves.nl gezet. Check maar! ;)

6. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de Sennheiser CX300 oordopjes bestelt.
    Morgen in huis! Heb veel goede dingen gelezen over deze dopjes!
    Dit maakt mn luisterervaring met de Meizu M6 Miniplayer (hopelijk) compleet!

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb ze zelf ook. Geweldig geluid en het voordeel van deze is ook dat het geluid versterkt wordt waardoor je je geluid minder hard hoeft te zetten en weer batterij bespaard. :)

P.S. Kijk uit dat je je trommelvliezen er niet uit blaast. Nogal veel bass! *)

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Dope! :) heb mijzelf even aangemeld op de hyves. De SL lijkt mij ook wel wat, moet toch wel eerlijk zeggen dat deze meizu nogal wat kleine irritatie punten heeft. De touchscreen kan soms rete-vervelend zijn, daarnaast is het apparaat gigantisch fragiel. Dit is al mijn 2e in een korte tijd en ook deze heeft weer kuren, oordopjes zijn al kapot en het aan/uit knopje heeft soms wel 20 pogingen nodig om het te doen. Maar daarnaast blijft het een heerlijk gebruiksvriendelijk apparaat, zelfs door bovengenoemde dingen werkt het veel fijner dan een ipod of creative. Even afwachten met de SL, misschien kunnen we met een groepje inkopen oid :)

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Weer een lid erbij! \o/

Maf, ik heb 'm nu ook al een tijdje en alles werkt (nog) naar behoren. Het enige waar ik last van heb is een scheur bij de USB-connector. Ik heb geen idee hoe dat opeens komt, want ik ga altijd heel zorgvuldig met m'n spullen om. Maar ja, metaal en plastic gaat ook niet echt samen. Metaal is nog altijd sterker en je ziet maar weer wie er wint! :+

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22

Ik zal vrijdag eens even voor je bellen of dat garantie is!

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik hoop het, want het lijkt op een productiefout ofzo. Het metaal van de USB-connector zet uit en daar omheen zit dat plastic waar bij nu een scheur inzit. Ik ben bang dat dat steeds verder gaat scheuren. Beetje zonde, terwijl er verder geen krasje te vinden is. Zoiets heb ik altijd! |:-

12. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk als je je meizu minplayer in zo'n transparante acryl case bewaart er oordopjes met een haakse plug in te stoppen?

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Volgens mij is er genoeg ruimte, maar zeker weet ik het helaas niet.

14. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... weet iemand toevallig een verkoopadres? Dan ga ik vanmiddag even langs om te kijken.

15. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

16. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, misschien wordt het tijd voor een apart Meizu topic?

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Kan, maar ik weet niet of daar wel genoeg animo voor is. Ik wil 'm dan best aanmaken aangezien ik veel info heb over de Meizu producten of iemand anders wil 'm perse aanmaken. Maar goed, we zien het wel. We hebben ook nog de verse Meizu Hyves! :)

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Het gaat hier toch ook prima, een speciaal topic voor de meizu is voorlopig nog een beetje overbodig imo :)

19. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is dat ik arm ben en alleen een goedkoop audio-only kan betalen, anders leek zo'n Meizu Miniplayer me ook wel wat.
    Was vandaag bij de MM Utrecht en daar lagen de 1 GB versies voor 66 euro op de plank. Bracht me wel ff aan het twijfelen hem maybe toch maar te halen. :D

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    66 euro? Wow! Dat is echt niks voor wat je krijgt.

Ik zag gisteren pas voor het eerst! iemand anders met een Meizu rondlopen. Op de universiteit hier in Eindhoven. Dat terwijl in de trein ik weer rond 6 mensen met een iPod zat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina