1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    Als je scorllt naar beneden, probeer hem dan eens licht ingedrukt te houden. Dan gaat ie vrij snel door de muzieklijst heen.

2. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de SL versie nog gevonden? Ben wel benieuwd of er veel verschil tussen de normale en SL versie zit!

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heey mensen, ik heb eens even een vraagn.

Weet iemand van julie wat het verschil is tussen de "Zen V Plus" en de "Zen V" van Creative? Is het enige verschil dat je met de "Zen V Plus" filmpjes kan afspelen, en met de "Zen V" niet?

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zen V Plus heeft ook Radio.

5. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik probeerde vandaag de guitar hero 3 soundtrack op mijn shuffle te zetten, maar hij speelt ze niet af. Ik heb ze daarom geconverteerd naar .aac (het was gewoon mp:cool:, maar dit werkt ook niet, andere bestanden doen het wel gewoon.

Iemand een oplossing?

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  7. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tnx voor de reply. Is ie trouwens ook bij de mediamarkt te krijgen?

edit: en kan ik het geheugen uitbreiden? Want ik zie flash-geheugen staan, dat houdt in dat er een kaartje in moet toch?

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Volgens mij is dat niet mogelijk, ik heb zelf de 8gig versie en ben er zeer over te spreken!

Een aantal versies zijn te verkrijgen bij de MM, maar volgens mij is mp3shop.nl een prima online winkel ofniet?

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    jongens jongens allemaal wat duur daar zeg! :D

meizu is idd het beste wat er is.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    mp3shop.nl, consoleshop.nl etc vallen allemaal onder Cool Blue. Zitten gevestigd in Rotterdam en vanaf Januari ook in Eindhoven! Prima bedrijf.

Flash geheugen wil zeggen dat er geen hardeschijf inzit. De iPod Nano en Shuffle maken ook gebruik van Flash geheugen. Er hoeft geen kaartje in. Dit is allemaal intern.

Laatst bewerkt: 17 dec 2007
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Flash houdt in dat het geheugen geen bewegende delen heeft (jaja, zelf op gezocht) heb de vier gig voor 103,- besteld bij geheugen.nl!

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Sinds de zomervakantie ben ik het het bezit van een Sony Ericsson W850I met MP3 speler functie. Er zit bij mijn telefoon 1 Gigabyte geheugen dus daar heb ik geen problemen mee. Waar ik wel meezit is dat ik gewoon niet fijn luister via mijn telefoon.

Met name de accu, deze moet wel voldoende energie blijven bevatten omdat ik hem nodig heb de hele dag, met het luisteren van muziek gaat hij iets sneller leeg. Daarnaast is de aansluiting van de oortjes gewoon irritant. Een enorm lange kabel met een vervelende aansluiting. Wat wel een voordeel is is dat de oortjes In-Ear zijn.

Maar goed, om tot mijn punt te komen; ik wil graag een MP3 speler kopen maar ik zie door de bomen het bos gewoon niet meer. Er zijn zoveel MP3 spelers dat ik niet weet welke nou echt goed is en welke niet. Hieronder zal ik even mijn eisen opsommen zodat het kiezen misschien wat makkelijker wordt.

• Geheugen : Minimaal 1 GB maximaal 4 GB, anders wordt de prijs ook steeds hoger
    • Design: Een leuk LCD schermpje is wel leuk
    • Geluid: Het geluid moet wel fijn zijn, wat ik niet weet is of het geluid nu bij de oortjes ligt of bij de speler.
    • Prijs: Tussen de 0 en 100 euro?

Dit zijn de punten die ik op dit moment kan verzinnnen, wie weet een mooie MP3 speler die aan deze eisen voldoet?

Bedankt:thumbs:

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb nog wel een ipod mini 4 gb te koop:9 kan tussen de 0 en 100 weg:+

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Laatst bewerkt: 17 dec 2007
  16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Volg de trend op XBW, wees anders en koop een Meizu Miniplayer M6

:cool: Geweldig apparaatje

Je kunt ze zelfs nóg goedkoper kopen via een XBW'er hier. Heb ik ook gedaan en nog geen spijt van gehad.

17. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de mijne nog had wilde ik hem wel verkopen maar je bent helaas te laat:+

Het zijn hele goede apparaatjes waar ik veel plezier van heb gehad.
    Heb hem uiteindelijk toch vervangen voor de nieuwe Ipod Nano, ik bedoel een Ipod is toch iets van een stijl icoon/gadget.

18. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga deze week de Samsung P2 8gb kopen:

Kost maar 155,- euro in Canada :D

19. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn Creative Zen Touch 20 Gig is bezig met een langzame dood... De Zen was ook een geweldig apparaat en ik heb er veel plezier van gehad. Nu ook nog wel een beetje, maar dat ding vertoond nu ernstige gebreken. Ik zit nu ook maar te denken aan die Meizu M6, ziet er iig erg goed uit. _O_

20. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Die meizu ziet er erg goed uit, was al opzoek naar een mp3 speler. Waar kun je die bestellen/kopen (op internet/ in een shop)?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina