1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Van de week voor me vriendin een ipod nano video 4Gb gekocht voor de kerst. Heeft ze zelf uitgezocht, maar heb dan wel iig een kerstkado :thumbs:

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
  3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    www.miniheli.nl ;) Lijkt misschien vreemd, maar ik kan je garanderen dat het een zéér betrouwbare winkel is.

Anders elke online elektronicawinkel heeft hem wel, ik heb hem echter nog nooit in de stad gezien. Hoewel ik vernomen heb dat de MM hem verkoopt.

4. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik heb zelf een 30Gb Philips GoGear. Ideaal ding, vind het zelfs beter als de overrated iPod.

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Aangezien ik ook niet mee wil doen aan de Ipod hype, zit ik al meer dan een jaar op die Zune te wachten. Maar nee hoor, dat ding komt maar niet hier uit. Vooral die nieuwste ziet er erg mooi uit.

Breng nu eens in Nederland uit!:mad::mad::mad:

7. Ichigo

Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

Leuk Bevonden:
    1
    zune halo ga ik ook halen _O_

8. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    thanks _O_
    Nu mn loon nog

9. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Wil ook een Meizu halen. Welken kunnen jullie mij aanraden:
    • Meizu 4Gb MINI Player SL €149,95
    • Meizu 8GB Mini player €169,95
    Is er echt zoveel verandert bij de SL of valt het wel mee. Anders heb je voor 20 euro meer 4 GB erbij, geen verzendkosten en een gratis beschermhoesje en engelse handleiding.
    Ik wil hem http://www.miniheli.nl/meizu.html hier bestellen.

Laatst bewerkt: 24 dec 2007
  10. Shizzel

Shizzel Guest

Las dat hij gewoon wat dunner is geworden enzo, vandaar de naam: SLim, waarbij Slim dun betekent.

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    Dat ding is idd dunner geworden. Ik zou zelf voor de 8GB gaan, dan maar niet de dunne.
    Anywayz, tijdje terug zijn mn oordopjes kaduuk van mn Meizu, hebben jullie daar niet last van? :+ Maakt mij niet zoveel uit, ik krijg met kerst de Sennheiser SX300 oordopjes. Die lijken me echt chill! Voor de rest doet mn Meizu het nog perfect. Al tig keer laten vallen helaas, maja. Doet t perfect!

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    De meizu 4 gig wit net aan mijn vriendin gegeven. Wat een supermooi en overcompleet apparaatje!

Vraagje: hoe weet je welke .avi hij wel en welke hij niet afspeelt? Want de een eigen .avi-serie deed ie iig niet en de de promo-vid die er al op staat uiteraard wel.

Verder ben ik benieuwd of jullie nog leuke tips/trucs voor dit beestje hebben :)

edit: ik kan trouwens ook geen album-art display vinden. Klopt dit?

edit2: tweakers-linkje!

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1210843//

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    Er zit een CD-tje bij als t goed is. Doe die ff in je computer en daarvan kan je t speciale Meizu-converteringsprogramma installeren. Hierin doe je je filmpje en t programma zet het vervolgens om naar avi en geschikt voor je Meizu. (Het filmpje wordt wel verticaal ipv horizontaal weergegeven op je computer, maar op de Meizu doet ie t goed).
    En album-art? Je bedoelt gewoon dat je je albums wilt zien als je een nummer luistert? Dat is mogelijk, dan moet je het plaatje van het album van de computer op de Meizu zetten en je moet het dezelfde naam geven als t album die de Meizu weergeeft waar het nummer vandaan komt. Verder moet het plaatje een JPEG-bestand zijn. Helaas geeft de Meizu geen album-art uit zichzelf weer, maja, als je t echt wilt, moet je deze manier dus proberen.

Laatst bewerkt: 24 dec 2007
  14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tnx voor de antwoorden. Albumart is al gelukt via de tweakers-link en het converteren lukt op zich ook wel. Echter ik hoopte dat ik dat dus met de meizu niet hoefde te doen vanwege de .avi extentie. Zag dat als groot voordeel tov de apple, zonde.

edit: eerste .avi omgezet. Het was een bestand van 350mb en daar heeft ie nu een bestand van 160mb van gemaakt. Echter de kwaliteit is een aardig stuk lager dan het promo-filmpje. Hoe komt dit? En moet ik toch wat veranderen aan de converter (al staat er dat je niet moet doen).

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Iemand ervaring met deze MP3 speler? Meen dat Creative altijd goed spul afleverd dus misschien dat iemand hier mij wat meer kan vertellen over dit apparaatje.

16. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van me heeft 'm en 't is zeker een mooi apparaatje met veel mogelijkheden. Ook de geluidskwaliteit is vrij goed. Ik denk dat 'ie vergelijkbaar is (zowel qua prijs als qua uiterlijk & kwaliteit) met de Meizu, die ik in m'n bezit heb.

17. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Net deze besteld bij miniheli:
    Meizu 4Gb MINI Player SL

Ben benieuwd :)

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een apparaat, dat ongeveer op dezelfde manier werkt als de iPod, met het sorteer systeem dus, dat ik dat niet zelf hoef te doen met mapjes en shit.. Maar dan wel met een betere geluidskwaliteit? Want ik begin me te irriteren aan het feit dat mijn laptop beter geluid heeft dan een Mp3 speler van 300,-... :x

Of anders, een geniale geluidskwaliteit met een behoorlijk ruimte (5+ GB is een must), voor een redelijke prijs? zodat ik die naast mijn iPod kan gaan gebruiken.. :cool:

Laatst bewerkt: 27 dec 2007
  19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Moeten we het nog herhalen? :cool:

Meizu M6 Miniplayer <3

Sorteren werkt gelijk aan een iPod. Dat betekent dus via ID-tags kun je sorteren op artiest, album etc. Zelf playlisten maken kan heel gemakkelijk door zelf -met bijv. winamp- .m3u bestanden te maken (of op de speler zelf).

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    en ik hoor ook wel vaker dat de creatives ook beter geluid hebben als de ipods

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina