1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Mooi zo want dit is niet makkelijk te noemen8) Zometeen eens wat nummers plaatsen op dit apparaatje\o/

2. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan de SAMSUNG YP-P2JQR/XET te kopen mede doordat je er films op kunt kijken en hij verder een mooi design heeft , hoeveel geheugen heb ik nodig voor 1 film als ik vragen mag?

En de meizu mini-one ofzo , op een site staat 180 euro , en op een andere 999$ scheelt wel in Gb's .
    Iemand enig idee wanner die uitkomt en voor hoeveel.

Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    heb je al besteld dan? :)

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Media Markt verkoopt geïnfecteerde MP3-spelers
    De Media Markt verkoopt MP3-spelers die met een computerworm besmet zijn, zo blijkt uit onderzoek van de Russische virusbestrijder Kaspersky Lab. Virusonderzoeker Roel Schouwenberg kreeg de Victory LT-200 MP3-speler in handen die met de vooral in China beruchte Fujack worm was besmet. Niet alleen de Media Markt, ook Dynabyte, BCC, Makro, Kijkshop en andere winkels verkopen de in China gemaakte apparaatjes. "Het is goed mogelijk dat de Chinese fabriek besmet is geraakt, en tijdens het testen de malware op de MP3-speler heeft laten komen, die daarna naar Nederland is verscheept", zo laat Schouwenberg tegenover Security.NL weten.

Fujack kwam vorig jaar januari in het nieuws toen het een miljoen Windows machines zou hebben geïnfecteerd. De malware opent een backdoor op geïnfecteerde systemen, wijzigt gegevens, steelt informatie, downloadt meer malware en opent websites. Daarnaast worden alle .EXE bestanden op de computer besmet en de bijbehorende pictogrammen vervangen door een pictogram van een panda met wierook in zijn poten.

Naast Chinese Windows versies zijn ook Engelstalige versies niet veilig. Fujack kan zich verspreiden via gedeelde netwerkmappen en draagbare media zoals USB-sticks, camera's en muziekspelers. Tevens plaatst het een AUTORUN bestand op draagbare media, zodat het virus zich kan verspreiden als het apparaat in een andere PC wordt gestopt. Vanwege de infectie zal menig computer niet goed meer werken.

Een maand na de uitbraak werd de auteur door de Chinese politie gearresteerd, en moest hij in opdracht een verwijdertool schrijven, die ook door politie aan het publiek werd aangeraden. De virusschrijver bleek beter in het schrijven van kwaadaardige software, want de verwijdertool werkte niet. Uiteindelijk hoorde de auteur een gevangenisstraf van vier jaar tegen zich eisen.

Toch kan hij na zijn celstraf meteen aan de slag. Een van zijn slachtoffers bood de virusschrijver een baan aan die hij bijna niet kan weigeren. Bij het bedrijf dat hij met zijn malware infecteerde kan hij als "tech directeur" aan de slag, en zou een miljoen Yuan per jaar gaan verdienen, wat neerkomt op 90.000 euro. De virusschrijver verspreidde naar eigen zeggen het virus omdat hij geen baan kon vinden. Ook negen andere IT-bedrijven hebben de Chinese virusschrijver inmiddels een aanbieding gedaan.

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Heeft apple ook last van gehad :)

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Toch vreemd dat de titel groot Media Markt roept, terwijl er daarna nog een rits winkels komen. :confused:

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jah idd |:-

Ze dan gewoon "winkels verkopen" neer i.p.v. Mediamarkt. Vrij lullig tegenover Mediamarkt op deze manier.

8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het idee erachter zal wel zijn dat Media Markt de grootste mediagigant is. Tenminste daar gaan ze dan denk ik van uit of Media Markt is de grootste inkoper van die MP3-spelers, wat ik niet zo gek zou vinden. Maar goed, blij hoef je er niet mee te zijn. Het is een vers bericht en met de feestdagen van afgelopen tijd zullen er vast genoeg van die zijn verkocht, fijn hoor! |:-

9. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel geheugen heb je nodig om een film op je ipod ofzo te zetten of die samsung ? gewoon de normale grootte?

10. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    LoL toch wel een heel verschil kwa beeldkwaliteit.:+
    [yt]DASIZ9X3LpU&[/yt]

11. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Meizu is laatst in de wasmachine gekomen en die is nu stuk.. Ik ben nu op zoek naar een andere mp3/4. Ik heb hem nog niet hard nodig maar ben al wel op zoek. Wanneer komt de Meizu M8 uit?

12. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ik krijg van de week mijn zwarte Sony s618, bij sonystyle besteld :9

Ben nog steeds wel tevreden met de iriver s10 om het gebruiksgemak, zo licht en klein dat ie gewoon aan mn oordopjes hangt :+
    Ben toch op zoek gegaan naar een wat krachtigere speler met goed geluid, meer geheugen en sterke batterij, en nog in een compact formaatje.

Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Sony MP3-spelers, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Sorry, ik liet me even gaan... maar ik heb tot nu toe echt zulke slechte ervaringen met die dingen. Ze zijn sowieso echt overpriced en die software was altijd zo ernstig onstabiel, omslachtig en langzaam. Ik heb me nooit meer verdiept in Sony MP3-spelers, maar ik hoop voor je dat het nu wel drag&drop is zonder dat je software hoeft te gebruiken.

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hehe, dat heb ik met zowel de sony mp3 als de sony oordopjes. Qua Mp3 en oordopjes wil ik liever ook niks van sony in huis. Geef mij maar Samsung of Creative.

15. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een betrouwbare en goedkope ebay shop waar de Meizu M6 8GB te koop is?

Heb zelf natuurlijk ook al gezocht, maar ben op zoek naar persoonlijke ervaringen van mensen. Heb geen zin om straks nog belasting enz. te moeten gaan betalen. :)

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, Creative en Samsung is best goed alleen beginnen de prijzen in verhouding met de kwaliteit wel een beetje tegen te vallen bij Samsung. Samsung neigt ook steeds meer richting het overpricen. Kijk bijv. maar naar Samsung LCD-TV's die echt achter uit zijn gegaan en uit de test komen ze ook al niet al te best meer. Maar goed, we hebben het over MP3-spelers en al zou ik er zelf niet zo snel meer voor kiezen; de Samsung YP-P2 met Bluetooth is dan wel weer vet. Een echte gadget alleen is bij de MP3-spelers van Samsung de geluidskwaliteit erg achter uit gegaan. De MP3-speler die me nog steeds doet verbazen is toch echt de Meizu M6 en ik ben blij dat ik die gekocht heb. Wat een apparaat is dat zeg en tegen de geluidskwaliteit zeg je echt U met instellingen waar je zowat een uur aan kunt klooien. Uiteraard is die ook niet helemaal perfect, maar wat mij betreft toch echt de grote winnaar voor een superprijs! :)

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus, verkoop jij die dingen ofzo? :{
    Je doet niet onder voor de gemiddelde Playstation/Xbox fanboy.. 8)

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat slaat dus ook helemaal nergens op en daar ga ik ook verder niet op in en nee ik verkoop ze niet. :{

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, ik val je niet aan hoor, alleen vrijwel elke post die ik van jou zie, gaat over die Meizu, als 1 of andere sluikreclame 8)

20. Shizzel

Shizzel Guest

www.helishop.nl ; appie van dit forum is de verkoper, en heeft tot nu toe alleen maar tevreden klanten. Velen van hen zijn ook op dit forum. Volgensmij heeft The Matrix er ook een.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina