1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Mmh ja moet je goed over na denken idd, maar ik kan je hem echt aanraden, veel fijner ding dan de Ipod. Okeej hij is wat dikker dan een Ipod, maargoed je krijgt er wel een goed stukje hardware voor terug. :thumbs:

2. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt voor hoeveel heb jij hem gekocht en waar als ik vragen mach?

3. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb hem voor 125euro(met wat afdingen want hij was 150), gewoon in Nederland zelfs in me woonplaats Utrecht dus. :) 30gb en een 7,5cm scherm, nieuwe staat via Marktplaats dus. Want ze zijn niet in de winkel te koop nog!

4. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik gelezen een kwart groter dan die video. Heb je nog tips waar ik op moet letten?

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Wat bedoel je met tips? Nou ik zou er wel als je er 1 koopt hier in Nederland aardig voorzichtig mee omgaan. Want een reparatie doen ze hier in NL nog niet voor een Zune, en er een hoesje bijkopen voor het scherm! :) Ik heb hem nu nog in een fotocamera hoesje maar ik ga wel een echte hoes kopen, zo blijft het scherm krasvrij. En als je hem van Marktplaats haalt opletten dat ook alles erbij zit, want je hebt wel de oplader nodig (dat is dus standaard een soort van USB kabel) :p Je kan hem via usb opladen gewoon in je 360 of pc. Accu gaat ongeveer 6 tot 8 uur mee...

Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  6. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik heb er 1 gevonden (witte wil eigenlijk zwart) op 10 min fietsen. Opletten dat alles er bij zit oke!

7. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn uitendelijke reden voor de touch was het 3,5 inch scherm tegenover de 3 inch van de Zune. Het is dat ik mijn 16 gig voor 270 heb kunnen vinden anders had ik de Zune ook gehaald.

Itunes vind ik totaal geen probleem, want hierdoor heb ik tenminste een beetje orde in mn collectie. Bovendien luister ik onderweg weinig naar mn gehele collectie en heb ik aan 6 gig muziek en 7,5 gig video voor reizen genoeg. Als ik echt langer wegga neem ik mn laptop wel mee.

Als je geen goed prijsje voor de Touch kan vinden of het erg belangrijk vind om echt veel muziek mee te hebben zou ik voor de zune gaan. Het OS van een archos vind ik echt niet lekker werken.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    6 tot 8 uur? :eek:

Dat is dan toch wel een nadeel.

9. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu een 30 gig dus vind het wel belangrijk.

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    :thumbs:Das mooi, ik zou idd ook wat dichtbij huis zoeken daarnaast als je echt een zwarte wil zou ik misschien even wachten of wat verder reizen. En ophalen, absoluut niet per post laten bezorgen das gewoon niet veilig. Als je Vista gebruikt, moet je eerst een update doen (als je daar vragen over hebt kan je me een pb sturen dan help ik je daar mee).

Zo ziet trouwens de software eruit van de Zune, het werkt gewoon doormiddel van drag-n-drop. Ik vind ook deze software fijner dan de Itunes, maargoed het is maar wat je bent gewend natuurlijk.

@Modder-eter

Tja het is maar net wat je er mee gaat doen, het kan ook een stuk langer maargoed het ding heeft een groot scherm en als je een film gaat kijken gaat het sneller. De nieuwste Zune (de Gen 2) heeft een accu die een stuk langer mee gaat.

11. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeggen dat de software niet gebruiksvriendelijk is maar goed dat komt wel goed. Zeker laat ik het niet via de post versturen.

:b:

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nou ik kan je vertellen dat ik als ex-ipod'ter de software van de Zune een hele opluchting vind. Maar dan nog het is zoals ik al zei maar net wat je gewend bent. :)

13. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga in de meivakantie naar NY (ja je weet wel die stad in amerika met die grote torens?!?) En dan koop ik er daar wel een.

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Das wel tof dat je daarheen gaat, kan je daar gelijk de Zune gen 2 kopen (hoewel de hardware nog niet fijn werkt op EU hardware heb ik gelezen) die heeft een nog groter scherm maar is wel dunner en kleiner kwa vorm en 80gig! :)

15. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister de samsung yp-p2 binnegekregen. Ben geen expert op het gebied van media spelers, maar wat een apparaat zeg. Kwaliteit van geluid is dik in orde en ben ook erg te spreken over de videokwaliteit. Had namelijk niet verwacht dat het 3" scherm zo`n mooi beeld zou geven.
    Ik heb de witte editie van 4gb. 192,- inclusief verzendkosten op het www. Ben eerst nog bij de mediamarkt wezen kijken, daar was ie een slordige 30 euro duurder.. Over het touchscreen ben ik ook te spreken. Het werkt lekker, niet te gevoelig.
    Wel ook een paar nadelen tegen gekomen. Zo zit er geen adapter bij het pakket om hem onderweg op te laden. Toch wel rot als je op vakantie gaat. Verder ben ik bang dat het redelijk snel krassen krijgt, maar ben er niet zeker van.
    Kort samengevat is het een top apparaatje voor weinig geld.

16. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    4gb voor 192,- vind ik anders toch niet bepaald goedkoop :p

Maar hij ziet er wel stylish uit:

Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  17. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Echt goedkoop is het ook niet, maar het is wel een mooie en uitgebreide speler. Bluetooth vind ik ook wel handig alleen ben ik bang dat de batterij vrij snel leeg zijn als je dat vaak gebruikt. Ik heb al een aantal Samsung spelers en altijd erg tevreden geweest alleen vind ik zelf dat de geluidskwaliteit achter uit is gegaan en ik vraag me af of deze wel weer een aanpasbare EQ heeft.

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt zo'n aanpasbare EQ wel bij sommige apparaten dan? Ik vind dat bij de apparaten die ik tot nog toe heb gehad, het ronduit kut was.. 'Hiphop' heeft automatisch krakende bass, Jazz is meteen ogenknipperende snares, Rock is al helemaal verschrikkelijk.. Nee, nooit een fan geweest van EQ op Mp3 spelers.. Die oude stereo installatie van me pa, die kon daar wel goed mee omgaan..

19. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Volgens mij weet jij niet wat ik bedoel met een aanpasbare EQ. Ik wil juist de EQ aan kunnen passen zodat ik niet krijg waar jij het over hebt en dat zijn dus standaard EQ-instellingen. Ik bedoel dus EQ's die je helemaal naar eigen smaak aan kunt passen voor goed geluid. Snapske? ;)

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, zeg dat dan :+
    Ja, dat heb ik nog nooit gehad.. zit zeker wel op die meizu van je? :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina