1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, gelukkig wel en nog heel uitgebreid ook. Dat verwacht je niet op een Chinese, door zwetende kinderen geslodeerde, speler. :+

2. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft ie:)
    Geluidskwaliteit vind ik persoonlijk erg goed te doen, misschien dat dit je wat zegt.
    Ook wel grappig is dat Samungs met software updates in de vorm van "Waves" komt.
    The 1st Wave will be released in Mid December 2007 and bring a technology called Hands-Free Profile which will enable you to make phone calls with your P2. How? Well, it uses its unique Bluetooth technology to connect to your mobile phone and make & receive calls this way - now you can leave your phone in your pocket. It will also bring something called Object Push Profile, which will allow you to exchange data or files with any Bluetooth enabled device, like a phone or laptop. In addition, the P2 will now support AAC music format, which will allow superior sound quality at low bitrates in small filesizes. Excellent!

The 2nd Wave will be released in Mid January 2008 upgrade the P2's GUI to EmoTure 1.5, which may include enhancements like smoother animations, bigger album arts, added glass effects...etc. You will also get 3 EmoTure based games fully utilizing the P2's touch screen, with more to come soon. FM Recording is also on the list, with DNSe 2.0 support while playing back your recorded files.

For the Korean market, there is also an Electronic Dictionary to be integrated (Korean <-> English & English <-> English), as well as a Seoul Metro Navigation System, with built-in maps and shortest route planning & calculation.

The 3rd Wave...well, according to Samsung, it will be 'Beyond your imagination' and will be out by Mid March 2008, taking into account user opinions & suggestions, so get your fingers crossed, the P2 is evolving and evolving more

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Zit ook op de iAudio D2, maarja... dat is vanzelfsprekend :+

:)

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben volgens mij de enige met een Clix2 hier, lukt me niet om iemand te overtuigen :p. Misschien dat dit onderzoek de Meizu-clan hier overtuigd ;). Gelukkig beseffen de meesten hier dat ipod sowieso niet goed is en gaan voor een andere speler :).

5. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook zeker een leuk ding. Alleen net als bij de meizu vind ik het scherm te klein. Ik ben er namelijk mee van plan om er regelmatig video mee te kijken.
    Ik zat ook eerst aan de ipod touch te denken. Alleen de prijs en Itunes hebben me al snel op een andere gedachte gezet:9

6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Sinds m'n Ipod kapot is gegaan zoek ik eigenlijk ook naar een nieuwe mp3/mediaspeler. Sinds ik een Ipod heb gekocht luister ik veel meer naar m'n mp3 en hij beviel opzich prima. Hoe geil de Ipod Touch er ook uit ziet, ik vind 'm te prijzig en volgens mij betaal je behoorlijk wat voor het label Ipod.

Ben dus op zoek naar iets nieuws en ik hoopte dat jullie me hier wilde helpen. Heb het topic al aardig doorgelezen, maar er is zoveel keus =/! Ik hoopte dat iemand me hier zou willen adviseren.

Wat ik eigenlijk zoek is een mediaspeler die sowieso ook makkelijk film(pje)s af kan spelen. Ik gebruik 'm vooral tijdens het reizen en sporten. Zo'n Zune lijkt me ook wel tof... maar ik koop 'm toch het liefst in de winkel. Ben geen audiofiel ofzo, dus hoeft niet het beste van het beste. Wat me wel chil lijkt is bluetooth. Want mijn oordopjes gaan constant stuk door draadbreuk, of ik ze nou van 2.50 koop of van 30 euro, uit eindelijk gaan ze allemaal stuk -_-. Zou ik als ik bluetooth heb één of andere draadloze headset kunnen gebruiken? In ieder geval, hoop iemand me een goeie tip kan geven =) vielen dank.

7. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Op de vorige pagina heb ik het over de samsung yp-p2. Deze heeft bluetooth, je kan er dus een draadloze headset voor gebruiken. Verder heeft hij een 3 inch touch scherm voor filmpjes :)
    Hierzo meer informatie.

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ziet er erg mooi uit, wel beetje aan de prijs nog =/ voor maar 4 gb. Want dan kun je er niet echt films op kwijt of wel?

9. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet precies hoeveel het is als je een dvd convert. Maar heb nu 20 afleveringen van mijn anime serie erop staan. 150mb voor 20 minuten film.
    De 8gb versie heb je al vanaf 220 euro, in nederlands ebay nogwel goedkoper denk ik. Er is ook een 16gb versie aangekondigd.

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd.. m'n Pa heeft een Zune en die software werkt echt relaxed. Heb zelf een Touch, maar heb liever Zune Marketplace software:)/

11. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Tof dat je pa er ook een heeft, je hoort steeds meer mensen die een Zune aanschraffen i.p.v een Ipod, althans mensen om me heen via eBay of dus Marktplaats. Ik had ook eerste een Ipod maar heb veel meer plezier van me Zune, nu nog wachten tot Zune.net site ook voor de EU open gaat!

http://www.zunejourney.net/

Die site is ook zo tof, als grafisch vormgever zijnde vind ik zoiets zoveel leuker dan een saaie Apple reclame met 2 van die bobo's erin.

Laatst bewerkt: 13 jan 2008
  12. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, die zune klinkt toch wel aantrekkelijk. Wilde eerst de meizu halen, maar voor hetzelfde geld kan ik ook een Zune kopen met hele wat meer GB. Op ebay zijn ze niet duur iig.

13. Sherman

Sherman Guest

Ik heb een aantal vragen over de Zune:

1) Wanneer komt die in Nederland?
    2) Hoe duur voor de 30GB versie?
    :cool: Ik heb gehoord dat je niet je ouwe Mp3's er op kan zetten, maar dat je ze per se moet kopen?
    4) Lijkt ie jullie ook zo erg? :9

bedankt he.

14. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik nog nooit van gehoord!

15. Sherman

Sherman Guest

Ik vond het ook al zo'n vaag gelul. :9

16. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat niet waar voor de rest weet ik er niks van alleen dat ik hem in amerika gewoon haal :b:

17. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik kan op ebay alleen de bruine vinden, is er niet een nederlandse site die ze import en weer verkoopt?

18. elitesamed

elitesamed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik heb vandaag een tom-tec mp4 speler aangeschaft, maar ik vind de menus enzo nogal onduidelijk. Ik wil daarom nieuwe firmware ervoor downloaden maar ik kan nergens firmware ervoor vinden. Ik heb op hun officiele site (www.tomtec-mp625.nl) gekeken maar daar stond geen nieuwe firmware op. Kan iemand mij helpen ?

19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Zal ik je dan maar helpen...

1) Niet bekend...geen plannen voor de EU voorlopig.
    2) ong. 220 dollar of +150 euro op Marktplaats.
    :cool: LoL wtf is dat voor een onzin... dat heeft zeker een Apple nerd tegen je verteld die de Zune nog nooit aangeraakt heeft!. Apple doet zulke gare shit hoef je van de Zune niet te verwachten ;) NO ITUNES SIR!!
    4) Hij is erger dan de Ipod ( maar dan in goede zin natuurlijk ;) )

20. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maak van 2 maar +110.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina