1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik kan een zune uit Duitsland bestellen op ebay 185 euro, er staat dat ik 1 jaar garantie erbij krijg.

Of ik kan hem import uit Amerika ~200$... er wordt gif opgezet.. maar mocht hij gepakt worden hoeveel kosten moet ik aan mijn deur betalen?

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    @kingof360
    Haha ja ik heb het dan ook over het gemiddelde op Marktplaats! :)

Laatst bewerkt: 19 jan 2008
  3. elitesamed

elitesamed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die een oplossing heeft op mijn vraag?

4. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Tja vanuit me eigen mp3 speler ging dat automatisch van jouwe weet ik dat niet, hij moet uiteraard ook wel de nieuwe firmware ondersteunen als je de 2.3 versie bedoelt.

5. elitesamed

elitesamed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    9.1 versie heb ik

6. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke dat is waar :+

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe naja elke mp3 speler werkt blijkbaar op een andere firmware, ik dacht dat 2.3 de laatste versie was maargoed kan het mis hebben. Misschien kan je het toch ergens op Google vinden, er zullen vast meer mensen zijn met jou probleem.

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook sinds kort opzoek naar een nieuwe of tweede handse mp3/4 speler. Ik ben al aan het kijken vooral op marktplaats maar daar zie je veel van die fakers en andere onzin...en ik wil er geen klauwen veel geld aan uitgeven! Mijn Budget is ongeveer 130 euro. Iemand nog een mooie gezien? Eronder is altijd beter! Ik las de zune hier maar die dingen zijn ERG duur....En weer een i-pod is ook helaas teduur en ik wil wel zo'n eentje met touch scherm of iets anders....heb nu altijd al een i-pod gehad en wil nu wel wat anders! Of iemand betrouwbare site's ofzo? Alles is welkom! Dankjewel alvast! :thumbs:

Deze vond ik wel grappig, http://www.mp3shop.nl/product/44962/creative-zen-4-gb.html

*edit* Ik zag deze ook nog! Die lijkt mij erg gaaf! http://www.mp3shop.nl/product/42655/ricatech-rc-2405-4-gb.html

Laatst bewerkt: 20 jan 2008
  9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Misschien deze?

Creative Zen V Plus 8 GB

Heb hem nu iets van een jaar en dat ding is echt geweldig. Heb er gewoon niks negatiefs over. Alles werkt perfect. Een absolute aanrader. Compact, mooi design, klein, veel functies, perfect geluid. Toppie :)

Edit:// Die ene die jij net linked is ook zekers aan te raden. Alleen kan ik dit niet baseren op eigen ervaringen.

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ken hem. Dit vond ik ook wel grappig http://www.mp3shop.nl/product/42655/ricatech-rc-2405-4-gb.html Iemand ervaringen met de site? En touch is geen must have :+

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    "en ik wil wel zo'n eentje met touch scherm of iets anders" Dus ik noemde "iets anders" :+. Maar mp3shop is toch een afdeling van consoleshop? Consoleshop is gewoon een goede winkel en ik hoor ook altijd goede dingen over mp3shop. Alleen zijn ze lang niet altijd de goedkoopste.

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hoezo vind jij een Zune duur? 30gig en 7,5cm scherm voor een prijs van rond de 150euro vind ik niet veel geld. Vooral als je het vergelijkt met die hype hype pods... maargoed Touch zit er niet op dus dan is het idd niks voor jou. :) Maar duur zijn ze zeker niet!

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    130 is al max en dan leen ik ook nog wat geld....dus tja ik vond het idd wel erg kut....Touch hoeft niet. En als ik kijk op marktplaats dan willen ze er allemaal minimaal 150 voor! Dus er onder bieden heeft al geen zin meer...Maar die 2 links die ik stuurde? Zijn die 2 nog wat of? En ik keek op kieskeurig en daar stond die site als goedkoopste tussen....of je moet nog goedkopere weten :+

14. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft zeker wel zin heb ik ook gedaan! Prijs 150 ik kon hem krijgen voor 110!

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Mag moi vragen waar en bij wie?

16. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb op Marktplaats maar een Zune aangeschaft €150.

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja me too ik had hem voor 125, maargoed hij moet het natuurlijk ook zelf weten. :)

Ik ga haal binnenkort ook nog de 80gig versie (Gen 2) als de prijs is gezakt, dan krijgt me vriendin de 30gig.

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :9 Ik ben ook zelf druk bezig met van alles maar krijg gewoon geen reactie terug. Dus ik wil die zune ook veel liever maar als mensen niet reageren word het toch knap lastig leek mij zo

19. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Marktplaats, amsterdam. Weet neit zeker of het 110 was maar kon hem krijgen met enorme korting.

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet niet zeker? maar heb je hem dan wel gekocht ofniet? Zoniet kun je dan even link geven?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina