1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er al 1 gevonden voor 100 euro inclusief zo'n Leather sleeve en oplader enz. Vond ik wel leuk deal, Min puntje waren wel wat gebruikers sporen

2. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was 110 sorry ,maar het linkje in mijn favo doet het niet meer.

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Die Zune, heeft die ook bluetooth zodat je met een draadloze koptelefoon kan rondlopen?

4. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Net de 4GB Meizu SL + extra's besteld voor 92 euro inc. verzendkosten op http://www.jtcelectronics.biz/ Moest er wel een paypal account voor aanmaken maar dat was de moeite niet. Weet iemand of pakketjes uit Amerika vaak onderschept worden ? Toen ik op checkout drukte stond er wel bij: Taxes = 0 dollar.

5. Sherman

Sherman Guest

Hee hardstikke bedankt. :D Maar ik heb gelezen dat de Zune-software niet werkt op een illegale versie van windows. Dus die grap houd op. =(

maar... Nu heb ik een ongeveer gelijkwaardige gevonden: http://nl.europe.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=214&product=14331

De zen vision m 60 GB dus. Iemand die ervaring met dat ding heeft?

Jasper.

6. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is ook een goede player, alleen vind ik hem minder mooi. Er zal zometeen wel iemand melden want genoeg mensen hebben hem hier.

7. Sherman

Sherman Guest

8) ik vind em wel mooi. :x :): :)

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet je hebben voor speler voor de Zune? Welk programma om hem aftespelen? Wil Itunes dan ook?

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    De gaafste player (vind ik), dat heb je er voor nodig. Is gewoon drag-n-drop, werkt erg fijn.

http://www.zune.net/en-us/products/zunesoftware/download.htm

@Sherman
    Klopt je moet wel in het bezit zijn van een legale versie Windows. Maar ik ga er dan ook van uit dat je die hebt ;)

Nog een leuk nieuwsbericht, want ditmaal word Microsoft niet aangeklaagt maar is Apple het zaadje!

Laatst bewerkt: 21 jan 2008
  10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je trouwens ook spelletjes zetten op je zune? Heb soms lange trein/bus en dan is met zoiets ook nog iets kunnen spelen wel handig...

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nee.

Maar de functies die aan de Zune worden toegevoegd (via firmware) zullen vast ook games tussen gaan zitten. Aangezien de conectie tussen 360 en Zune steeds meer mogelijkheden gaat krijgen.

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten er dan spelletjes op? :+ Naja ik krijg ook cd erbij en dan word het me vast wel duidelijker...hoop ik dan :) Dankjewel alvast

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Er zitten momenteel geen spelletjes op. :) Maar zoals ik al zei is via firmware dit wel mogelijk in de toekomst.

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    ondersteund de Zune ook bluetooth zodat je draadloze koptelefoons kan gebruiken?

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nope in iedergeval de versie die ik heb 2.6, de nieuwste vast wel. Het wireless gedeelte bij de Zune is bedoelt voor deze dingen:

The Zune can:
    • search for and find other nearby Zunes
    • send songs back after a three day or three "listens" trial run (Is al wat opgevonden zodat je oneindig gebruik er van kan maken)
    • send and receive image files
    The Zune can't:
    • connect to the Internet
    • download songs from the Zune store via WiFi
    • sync to a computer via WiFi
    En dit geld voor de eerste generatie Zune.

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn al meerdere versie's van? :confused: Ik heb er nog nooit 1 in de winkel gezien :+ En dat van firmware is gewoon later mogelijk tedownloaden vanaf de zune site?

(Je blijft wel bezig met ons ofniet? :+)

17. Sherman

Sherman Guest

18. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is voor iedere producent een probleem, omdat het grote verschil in prijs bij elke fabrikant teruggevonden kan worden. Als de aanklager hier gelijk krijgt zullen er nog wel meer rechtzaken volgen (bijv het prijsverschil tussen een 2 gig en een 8 gig Zen is 90 euro).

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Deze krijg ik (hoogstwaarschijnlijk) Viel me wel op dat de bruine versie goedkoper is dan de zwarte en de witte, terwijl ik de bruine toch net wat mooier vind...

3,5 inch scherm dat moet best wel groot zijn, maar zo groot lijkt die me niet....

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Weet je toevallig wanneer deze uitkomt in de states? :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina