1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Yep er zijn meerdere versies (uitgaves) de alle eerste zijn iets dikker dan die ik heb maar scheeld weinig. Firmware update gaat automatisch als je hem aansluit op je pc (waar de software van de Zune opstaat). :)

De bruine is goedkoper omdat hij voor veel mensen minder aantrekkelijk is.

Het scherm is aardig groot hoor. :+

@Sostic
    De Gen 2 (de nieuwste) is daar sinds iets van anderhalve maand uit al, ik weet niet of die bluetooth heeft.

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad die is niet klein...ik heb de 30gb versie, dat is de tweede die uitkwam ofniet? En ik vind bruin mooier maar dat ze alleen voor de kleur 20 euro goedkoper zijn...beetje achterlijk....maar ok

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Als je de zoekfunctie van deze thread (of misschien deel 1) gebruikt moet je wel wat ervaringen kunnen vinden want er zijn wel meerdere hier volgens mij die de Zen Vision M hebben

4. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of blader wat terug.

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens Waarom vind je de zune fijner dan de ipod Excess? Noem maar even wat punten :+

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gebruik nu zelf ruim een half jaar deze Sony 8GB Walkman (heb een witte):

Echt een fantastisch ding, ben er echt heel tevreden over. Geluidkwaliteit is echt super, goede koptelefoon erbij. Hij heeft ook een goede video-ondersteuning. Hij is ook volledig compatible met m'n PS3.

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ten eerste geen Itunes (wat ik dus echt een piece of crap vind maargoed), je krijgt er een stukje software bij wat er ten eerste mooier uitziet en nog belangrijker fijner werkt. 2. veel helderder scherm 3. het is weer eens iets anders, iedereen een Ipod ik een Zune (...en zie ze eens kijken als je er mee in de trein zit ;) ) 4. vormgeving vind ik mooi, maar dat is per persoon verschillend, ook het menu stukken fijner/mooier dan de Ipod. 5. Customizable (ja dat kan ook met de Ipod ik weet) maar achtergrond plaatjes veranderen ging niet op mijn Ipod. Via firmware is pas nog het hele menu veranderd, dus ik ben zeker benieuwd wat de mogelijkheden bieden voor de toekomst van de Zune. En ook wat je in de toekomst met je 360 kan doen als je Zune erop aangesloten zit.

Nee ik ben super blij met de overstap op een Zune, binnenkort de 80gig versie jeej! :)

Bekijk dit maar eens....
    http://www.zunedirect.nl/specificaties.htm

Laatst bewerkt: 22 jan 2008
  8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Veel ja's :9 Ik krijg straks als alles goed gaat de 30gb versie. En dat met die 360 kan aansluiten dat is er al volgens mij met de nieuwste update :9

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja weet ik maar je kan nu alleen je dingen streamen en overzetten op je 360, ik denk dat er in de toekomst veel meer mogelijk is. Misschien wel speciale Zune arcade spelletjes die je via je 360 kan binnenhalen, de mogelijkheden zijn er.

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    oeh dat zou gaaf zijn! Mijn vraag is dan kan de zune dat wel aan :9
    Trouwens ik heb nu ook zune speler maar ik vind het programma wel even wenne hoor...ik weet ook zo snel niet waar alles zit maar het ziet er echt veel beter uit dan Itunes!

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    LoL je denkt toch niet dat ik bedoel dat je 360 spellen op je Zune kan spelen he? :p Want ik bedoel gewoon van die simpele spelletjes. Ja programma is even wenne, maarja als je het 1maal door hebt is het geweldig. :)

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik bedoelde ook de arcade games, Sommige zijn best nogal grapisch en ze moeten het programma dan zo aanpassen voor 1 spel. Dat bedoel ik :9 En dan nog je heb 30gb of 80gb dan past er nog wel 1 game op :9 Maar dat trekt die hele zune niet. Ik bedoel snake ofzo lijkt me wel lollig :9 Of patience! :D En hoe prop je er video's in en hoe maak je zulke bestanden kleiner! (altijd al willen wete...)

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    1 je kan er gewoon WMA en WMV in slepen vanuit de software integenstelling tot de Ipod.

Converten kan je gewoon met een WMA / WMV converter doen, no prob. :)

14. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij kan toch ook wel mp3 bestanden afspelen?

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha natuurlijk.

AAC, WMA, JPEG, WMV, MPEG4, MP3, MP4, H.264 zijn de bestandstypen. Met een kleine aanpassing kan je uhm ook als externe HD gebruiken.

Laatst bewerkt: 22 jan 2008
  16. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb ook een witte zune 30gb besteld op ebay.
    Meteen witte sennheiser oordopjes erbij besteld en een invisibleshield :)

17. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou net zeggen :p Vond het typisch weer zoiets dat hij alleen MS bestanden zou kunnen afspelen, maar dat valt dus mee. ff wachten op studiefinanciering en dan ook maar eens eentje bestellen op ebay.

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne komt hopelijk zo binnen :thumbs: En wat is een invisbleshield? :confused:

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Jahaa hij is binnen! Met van alles en nog wat zag ik al wel!

Beetje donkere foto's maak zo wel wat helderer

En eh hoe disconnect ik mijn zune van de pc? :+ Of kan ik hem er gewoon uithalen?

Laatst bewerkt: 23 jan 2008
  20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Niet zichtbare bescherming! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina