1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    oh zo'n hoesje, zeg dat dan....

2. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee.. Niet zichtbare bescherming. Een soort folie

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ohzo ja ik snap het nu. Trouwens wat vinden jullie fijne oordopjes ervoor? Ik heb ook wel dat ze eruit vallen dus niet goed blijven zitten...en die dingen die je om je oor heen doet dat die gaan schuren zeg maar. Maar weet iemand nog een paar goeie? Voor niet al teveel geld :+

4. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De beste vind ik nogsteeds de Sennheiser CX 300. Kosten 30 a 35,-. Je moet wel van in-ear doppen houden, anders is dit niets voor jou.

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    die er gedeelte inzitten? Dat moet ik ook maar eens proberen dan. Alleen 30 of 35 euro heb ik op het moment niet zo snel :+

6. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een beetje goede koptelefoon wil, ben je toch al gauw 25 euro kwijt. En ik vind inear heel relaxed omdat het geluid niet zo hard hoeft (langere batterijduur) en je omgeving er geen last van heeft.

Laatst bewerkt: 23 jan 2008
  7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zag ze bij marktplaats ook voor 25 weggaan. Koop ik ze liever nieuw voor 5 euro meer. Dankjewel alvast!

Iemand nog een iets grotere handleiding voor de Zune? Die ik erbij kreeg (x:cool: Staat niet veel informatie in....

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Wat wil je weten dan?

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ik veilig mijn zune kan disconnecten, Normaal staat er wel onderaan in de balk, verwijder usb speler of iets in die richting, nu helemaal niks! En ik heb nu ook eindelijks door hoe het werkt met plaatjes wat wel erg gaaf is! En hoe ik precies een radio station kan invoeren, want nu doet hij dat automatisch, en ik bedoel dus dat ik zelf bv 93.7 kan zeggen

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Veilig verwijderen hoeft niet, zolang je maar niks aan het overzetten bent van je pc naar de Zune is er niks aan de hand als je de usb stekker eruit haalt. :)

Als je een ander radiostation wil moet je de ronde middenknop indrukken, en dan SEEK: ON op SEEK: OFF zetten. En klaar!

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u dan probeer ik dat nu even! En scherm is HUGE! :9 Gaaf ding! :thumbs:

En wow die FM ontvanger werkt echt goed, heb het ook gevonden! Maar waar vind je zo'n Converter?

Laatst bewerkt: 23 jan 2008
  12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe fijn dat je er blij mee bent, me too! :) Ow en als je hem echt graag veilig wil verwijderen moet je even rechts onderaan in Windows het pijltje indrukken daar kan je hem veilig verwijderen.

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0

Dit is hem. Kreeg er ook meerdere hoesjes bij wat ik wel erg gaaf vond, en zelfs alle bonnen kreeg ik erbij! Nooit geweten dat het zo duur was :eek: Gast heeft er zeker dik 400 euro voor betaalt wat ik nu overkoop voor 100 :9

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Dope man, en jij hebt een oplaad station erbij die heb ik niet. :thumbs: Ja aan het begin waren ze heel prijzig, maar nu de 2de generatie er is is de prijs erg gezakt.

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kreeg er echt veel bij! Dacht echt van, wow? En ik wou ook een account maken maar dan zegt die dat het nog niet mogelijk is voor mijn region, Europe dus...Heb er zo'n 14 days pass bij gekregen, wanneer zou het mogelijk zijn hier een account temaken? Heb geen zin in om er 1 temaken voor US

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe pleur je er films op? Heb Mr Bean holiday op bureaublad staan maar ziet hem niet...en ook al omgezet zodat hij Zune afspeelt...bummer...En waar kan ik dat programma downloaden zodat ik bestanden kleiner maak? Na deze vragen ben ik wel tijdje zoet :+

17. bli3p

bli3p Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik lees hier van alles over de Zune.. is dat ding superieur ofzo?
    Mij hoor je echt niet klagen over de iAudio D2 en ik ben hem hier nog niet tegen gekomen :)

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Je hebt hem niet toevallig in een mapje op je bureaublad gezet he? Want je kan hem het beste gewoon op je bureaublad zetten. Als het een mp4 film of wmv film is moet hij het het wel zien.

*Bij mij staat hij zo in gesteld en als ik een .wmv of .mp4 film op mijn bureaublad heb herkend ie hem gelijk.

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Paar pagina's terug ;) Is een stuk minder bekend dat ding..

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een Divx bestand...hoe verander ik dat in wmv?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina