MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Divx wordt niet ondersteund door Zune.

Een converter zoeken die avi omzet naar wmv.

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een link waar er 1 tedownloaden is?

3. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de creative ep630 trouwens. Die zijn volgens mij nog weer een klapje goedkoper en die vind ik zelf oook erg fijn. Een vriend van me heeft de sennheiser, maar kon niet echt veel kwaliteit verschil horen. Naja hij luistert dan ook andere muziek. Metal tegen mijn dance en nederlandstalig :+

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    www.download.com staan genoeg converters. :)

5. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of gewoon effe op google zoeken.

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb er al wel 1 en ook al geconverterd (raar woord) Maar dan nog kan hij ze niet vinden...laat staan afspelen...

*edit* Nee geen 1 converter kan ze ook maar vinden en klik ik op ze dan speelt divx ze gewoon af, zelfs windows media player kan ze gewoon afspelen. Maar die converters ziet ze niet eens! vaag iets...

Laatst bewerkt: 23 jan 2008
  7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139

als het goed is zijn de Sennheisers en de Creatives technisch identiek zelfs :cool:

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Word hier echt stront ziek van! Heb ik een goeie Converter, doet die het maar 50% :mad: Moet ik dokken voor volle 100% :mad:

9. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer videora eens, is voor de ipod, maar het lijkt me dat het ongeveer dezelfde resolutie is.

10. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Wat doe je moeilijk flikker gewoon die film in Movie Maker, sla hem op als .wmv (volgens mij gaat dat automatisch) en je bent klaar. ;)

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb het al :+ Maar wat duurt dat sync laaaaang. echt ben nu net klaar en begon iets voor 12 voor 1 film :+ Nu naar bed, vroeg eruit en moe! _O_ Dank jullie allen alvast voor alles! Toppie hiero! :thumbs: :b:

12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik zit erover te denken om een Samsung YP-P2JQ te kopen :) . Heeft iemand al ervaringen met deze mp3? Hij heeft alleen maar 2 gb =/ (of 1 gb voor 75 euro) en dan issie 130 euro...

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Die wou ik ook eerst halen! Moet een erg goed ding zijn

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    2 gb voor 130 euro is echt afzetterij.
    Snap niet waarom mensen de Philips niet kopen, dan heb je 30gb voor 160 euro, en hele goede oordopjes, prachtig design. Gewoon een top spelertje is dat.

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Vandaag binnen gehad van bol.com :cool:. Tja 2 gb is misschien relatief weinig tegenwoordig, maar ik vind 't nog best veel. Ik heb 175 nummers erop staan en 4 afleveringen family guy en er is nog ruimte over, vind ik best netjes opzich. Ding zelf werkt heerlijk, tot in 't kleinste detail.
    Enige probleem wat ik er atm mee heb is dat ik 'm nog niet met m'n telefoon verbonden krijg. Kan al wel nummers heen en weer sturen, maar niet opnemen via m'n P2 =/. Weet iemand toevallig of de LG choclate bluetooth 2.0 heeft? Want dit is volgens mij wel nodig. iig, heerlijk ding, kan 'm absoluut aan iedereen aanraden _O_

Edit: Vond net m'n uberoude mp3-speler, zo'n stom ovaal ding. Die heeft maar 256 mb (?, iig een kwart gig, ben nooit zo goed in die dingen :+), dat was t.z.t. nog fuckin veel ^^

Laatst bewerkt: 29 jan 2008
  16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een 8GB iPod Touch. Het oog wil ook wat, het interface van de Touch is echt subliem en zie je op geen een andere mp3speler. Sommige dingen kosten nou eenmaal een hoop geld voor relatief gezien weinig ruimte. Het is het een of het ander. Al moet ik wel zeggen dat ik met die 7,24GB ruim 88 nummers (met totaal van: ) 110 uur aan livesets er op heb staan. Dus wat dat betreft heb ik nummers zat.

17. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Die Samsung heb ik vandaag gezien bij een maat van me, en het is wel een erg mooi ding. Zit zelf te overwegen hem te kopen.

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mijn Meizu is dood! :mad:

19. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Tja... Ik ben sowieso niet zo enthousiast over die Meizu. De miniPlayer Komt erg amateuristisch over, waar ik eigenlijk wel rekening mee moest houden. Ook is dat ding erg gebruikers onvriendelijk, waar ik waarschijnlijk ook wel rekening mee moest houden. Er zit echter wel goed geluid in.

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik zit nu te denken om die Zune te bestellen, ligt er wel een beetje aan in welke periode die Iphone nou eens een keer in NL te krijgen is. Is daar nu al iets bekend over?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina