1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Zune heeft geen Touchscreen hij bedoelde Touchpad. ;)

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    O die dingen |:-

3. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een programma dat al je muziek langs loopt zodat je de gegevens kan controleren, bijvoorbeeld per map dat dan 1 cd is etc. Zodat het klopt op je iPod. Dan hoef je niet al die afspeellijsten te maken per album, maar doet de iPod die automatisch GOED. Iemand?

4. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je zelf toch ook wel?

5. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het ook zelf doen, maar als je naar eigenschappen gaat, kan je bar weinig veranderen ;)

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wil je de tags in orde maken van je bestanden?

Tag&Rename is wel een goede daarvoor.

7. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds een poosje een creative zen vision 60GB...dingetje draait perfect.

Ook speelt hij tot nu toe alle AVI/DIVX filmpjes af bij mij.

Normaal moest ik eerst een dvdbranden nu kopieer ik hem naar mn creative zen en aansluiten op de tv...

8. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenschappen > geavanceerd ook niet? Verder kan het ook met media player (Gebruik ik ook om mn muziek op orde te houden.)

9. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hallo,

ik heb even een vraag ik heb nu het zogenaamde ipod giftpack gezien met daarin ipod nano 4gb, docking station pack, av component pack. en dit leek mij wel een leuk setje maar nu was ik een tijdje terug ook aan het kijken naar de sony A816 (ook 4gb) maar nu weet ik niet welke een betere geluidkwaliteit heeft, dit is wel erg belangrijk, voor het design maakt het mij iig niet uit, wie heeft hier een duidelijk antwoord op met uitleg

ik stelde deze vraag ookal in een apart topic (sorry voor het openen) en toen werden er dingen gevraagd als of het echt een van die 2 moeten zijn? is niet het geval maar over sony ben ik altijd te spreke over de kwaliteit en het geluid wat uit hun apparaatjes komt is ook zeer goed naar mijn mening, en een ipod ja het bekendste apparatje dat je overal kan gebruiken zegmaar overal zit een ipod aansluiting op.

Nu kreeg ik ook een lijstje
    http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=4482
    hierop komt de sony zeer goed uit de test en de ipod nano eigenlijk behoorlijk slecht, is het kwaliteitsverschil dan zo groot? want ik vind een ipod niet verkeerd klinken.

Over de ipod zijn de meningen ook heel erg verdeeld dus ik weet ook niet hoe serieus ik al die testen moet nemen want de een zal zweren bij een ipod en de ander wil er nooit aan.
    Over de Sony spelers hoor ik eigenlijk nooit wat slechts moet ik het de speler (A816) vergelijken met een sony ericson walkmen telefoon? of is het nog een stuk beter? als ik namelijk een ipod en een walkmen telefoon ga vergelijken zijn er niet echt grote verschillen.

Is er toevallig iemand die ervaring heeft met deze spelers en mij iets wijzer kan maken

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ipod scoort bijna altijd laag op geluidskwaliteit ivm spelers van Cowon/iRiver/Sony/Samsung. Ipod is alleen wel handig natuurlijk omdat er veel extra's opzitten/accessoires voor te krijgen zijn. En ipod is vooral een image.
    Ik heb nu ook een Sony Walkman (W910i) en ik moet zeggen dat de geluidskwaliteit niet slecht is, maar wat uit mijn iRiver Clix komt is toch wel beter. Wat je ook kiest; koop in ieder geval fatsoenlijke oordopjes erbij, anders ga je sowieso geen verschil horen en heb je je sowieso bagger kwaliteit.

11. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ok, bedankt voor je uitleg dat van die oordopjes is idd vaak het geval alleen weet ik van de sony dat er wel goede kwaliteit (in-ear) oordopjes zitten tenminste dit is bij dit model zo ik loop stage bij dixons dus heb al t een n ander voorbij zien kome natuurlijk weet ik ook dat ipod de naam heeft maar slechte geluidskwaliteit vind ik wat ver gaan natuurlijk is het niet het beste maar idd wat je zegt veel accesoires wat ik al zei over sony daar ben ik egt heel erg tevreden over altijd

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik weet niet helemaal wat je daarmee bedoelt, maargoed voor de Zune zijn er even veel dingen te krijgen en de prijs is nog eens een stuk lager ook. En volgens mij kan je op bovenstaande spelerts gewoon hetzelfde (videos afspelen, games etc + meer) als de Ipod. Op meerdere hoef je niet te converteren, en dat is voor mij persoonlijk toch wel een voordeel ten opzichte van de Ipod. Maar dat is voor iedereen anders...

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij, hoef je alleen .wma te converteren als je het op een iPod wil.. En dat is toch wel de minst gebruikte bestands extensie..
    Ik hoef verder NOOIT te converteren..
    Ik ben dan ook ontzettend tevreden over m'n iPod, qua gebruiksgemak, snelheid en uiterlijk. De geluidskwaliteit is inderdaad niet super, maar nog steeds goed genoeg voor mij.. Ik stel gebruiksgemak boven geluidskwaliteit..

14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik bedoel met name extra's/accessoires buiten de ipod zelf om, maar dingen die er voor te verkrijgen zijn. Ik weet ook wel dat bijv. de Zune/Creative/Clix dezelfde functies hebben, maar qua accessoires (en zeker de verkrijgbaarheid hiervan) kan je beter een ipod hebben.

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nah niet helemaal he... ;) Divx (lees. Avi) is het meest gebruikte video formaat (en daar heb ik het over) en dat kan zowel de Zune als de Ipod niet aan.

Als je dat dan weer gaat vergelijken met een Zen player van Creative, die wel alles afdraait zonder converteren. Ik had de Ipod classic en nu de Zune maar ook daar moet het. Ik hoop dat in de toekomst zowel Microsoft als Apple niet zo moeilijk gaan doen met hun software/hardware en dat je gewoon je mp3's/avi's/xvid/wmv etc kan slepen naar je speler veel makkelijker.

@Ruttyx
    Ja daar heb je gelijk in!

Laatst bewerkt: 20 apr 2008
  16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ja hoe het met video zit weet ik dan weer niet, gebruik het nooit :+

Vind video's kijken op je iPod persoonlijk de grootste onzin die er is 8)

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha ja kan ik me voorstellen, maar aan de andere kant ik gebruik me Zune ook wel eens als externe HD kan ik zo films meenemen naar vrienden. En ook wel eens als ik een lange reis moet maken een aflevering van een serie kijk erop.:) Vandaar dat ik het jammer vin dat ze er zo moeilijk over doen, support gewoon avi/divx, maargoed misschien doen ze dat ooit eens via een firmware update.

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat snap ik wel inderdaad :) Met lange reizen is het inderdaad wel leuk.. Maar de series die ik leuk vind, dan zit je zo voor lul in de trein, een slappe lach van Family Guy regel je geen chickies mee :+

19. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Zowieso met Family Guy regel je geen chickies ;)

Kijk zelf alleen films op lange reizen.

20. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    probleempje

Ok, sinds kort in het bezit van een Zen (4gb)

nu heb ik de Zencast organizer geinstald, Tiesto's club life podcast gedownload (m4a bestanden) en wil ik ze overbrengen op mn Zen. dit gaat echter elke keer opnieuw fout, bij de 8%. Foutrapport zeg de ene keer: onbekende fout, andere keer vertelt ie dat ik niet de goede codecs geinstald heb.

kan iemand me helpen?

thnx

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina