1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Kan die wel .m4a aan? Anders gewoon in mp3 proberen te krijgen? Converteren met een programmatje? Waarom is alles in een vraagvorm?

2. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    dat leek mij ook altijd zo
    maar nu heb ik een iPod touch en is het toch echt wel geniaal
    lekker in de bus/trein een southpark/family guy aflevering kijken _O_

3. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    30 GB Zune voor 100 inc verzendkosten :eek:
    Moet ook maar eens gaan kijken op eBay...

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
  5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Als je weet dat de Zune het meest verkochte product (naast de Wii) was op de drukste verkoopdag van Amerika werd hij daar verkocht voor maar 80 dollar (54euro). Zune is in Amerika helemaal hip, hier begint het dit jaar ook al te komen maar volgend jaar met de Zune 3 (die lente 2009 te koop is) en XNA games gaat het helemaal los.

6. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nog leuke betaalbare earphones? (Liefst niet in-ear) Mijn huidige staan denk ik op het punt om het te begeven. (Geluid valt soms aan 1 kant weg enz..)

7. Remco

Remco Guest

Die van mij waren 7,50... gewoon kijken bij zo'n lelijke derderangs digi-winkel.

Binnenkort deze kopen:

Met geweldige ingebouwde subwoofer. Heb em al ff op mn oren gehad. Echt subliem!

Extra Info

Laatst bewerkt door een moderator: 5 mei 2008
  8. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Zune 2.5 update is uit:
    Maar hij wil bij mij helaas niet updaten.. :mad:

9. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit die update :)

Ik ga volgende week waarschijnlijk mijn Zune ophalen :)
    120 euro op marktplaats, hij is nog geseald!

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Je moet de oude Zune software eerst verwijderen, en dan dit downloaden. Normaal gesproken zou je update device doen, maargoed dat werkte bij mij ook niet. Er is niet veel veranderd in de 2.5 update.

Nog wat verbeteringen:
    • Zo is het veel makkelijker om je muziek en zelfs video’s te taggen in de Zune Software. Geen nood meer aan externe tagging-programma’s.
    • Auto playlists: maak autoplaylists aan op vlak van genre, artiest, jaar van release, …
    • Gapless playback: Zowel in de software als op de Zune zelf. Er is geen wachttijd meer tussen twee nummers, wanneer het één gedaan is, begint het andere automatisch van seconde 0 te spelen.
    • Improved Sync: Sync met meerder Zunes in één keer.
    • Een andere nieuwe feature is er één die we ook al in Windows Media Player zagen. Je kan nu de liedjes die je afspeelt in de Zune Software in je Windows Live Messenger status laten weergeven.
    Nog geen XNA games dus, maargoed dat zal dit jaar als het goed is uitkomen.

11. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, niet echt denderend die update. Zal zo ook eens mn zune updaten.

Ik zit eigenlijk te wachten op de functie dat je albums/nummers/artiesten/enz. gewoon aan de huidige playlist kan toevoegen ipv eerst allemaal in de quicklist te moeten zetten.
    (Of kan dit al en ga ik nu hard op mn nek? :p)

Wel mooi dat de zune software uitgebreid is, die was erg beperkt itt media player ofzo.

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Even een schop:)

Al een tijdje heb ik mijn Creative Zen (die mp3 op creditcard formaat) en er zit een lederen hoesje omheen van Creative zelf. Probleem is alleen dat deze er nogal cheap uitziet en sluit met een soort magneet stripje. Het is niet echt een pracht ding maar goed, het werkt en doet zijn ding.

Nu zag ik op internet dit hoesje staan en die ziet er toch wel heel strak uit. Ik vind het alleen jammer dat het hoesje €38 euro kost bij Mp3shop. Iemand ervaring met deze hoesjes? Is het zijn geld waard, vooral omdat ik al een hoesje heb:)

13. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n hoesje vind ik er sowieso debiel uitzien. Plak gewoon een screenprotector op je scherm en gaan, de rest krast toch niet zo snel.

14. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Amen, ik heb ook alleen een screenprotector. De rest krast inderdaad niet zo snel, alleen als je skate oid is het wel handig om een rubberen hoesje te hebben om de schokken te dempen als je valt. :+

15. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook screenprotectors voor de Zune 30?

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hoezo debiel? Een mp3 speler kost geld en ik ben graag zuinig op mijn spullen. En een screenprotector is ook niet alles..

17. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Clappermander: Een standaard 3" protector past er gewoon op. Op eBay vind je ze vet cheap.

@ Winterbase: Dat mag ik toch vinden? :+ Net zoals zo'n hoesje om je telefoon er zo dom uitziet. Maar goed, dat hoesje zag er wel nice uit opzich, dus dan valt het nog mee :)

Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Mijn Zune zit in een HP fotocamera hoesje. :+ Ut ziet er niet uit, maargoed hij is wel krasvrij/schokvrij/stofvrij.

19. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ga ook maar 's een Zune kopen en dan ga ik voor de Zune 8GB in het zwart. Met een beetje geluk heb ik 'm voor iets meer dan $100,-. Ik ben wel benieuwd naar de Zune! :)

20. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je tevreden verder met die mp3? ik wil hem ook bestellen :) + wat voor hoesje heb je op het moment dan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina