1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Is een knoppen combi voor...

wacht ik zoek op! :) ik edit zo even oke!

Voor de Zune 30gb
    - Druk de terug + midden + links knoppen in en houd ze vast: Zune gaat alles wissen wat je er op hebt staan, inclusief je firmware.
    - Druk de terug + midden + rechts knoppen in en houd ze vast: Zune gaat alles wissen wat je er op hebt staan, behalve je firmware.

Voor overige versies:
    - Druk de terug + midden + play knoppen in en houd ze vast: Zune gaat alles wissen wat je er op hebt staan, inclusief je firmware.
    - Druk de terug + play knoppen in en houd ze vast: Zune gaat alles wissen wat je er op hebt staan, behalve je firmware.

Laatst bewerkt: 23 mei 2008
  2. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook in de software op je pc. Je kan de zune helemaal leegmaken en je kan de software de zune laten vergeten (Dus je begint weer helemaal opnieuw.)

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik krijg volgende week mijn vakantiegeld van werk, en aangezien ik de aanschaf voor een eerste eigen auto opgeschoven heb (het gaat me namelijk alleen maar geld kosten,en rijden doe ik amper) ga ik kijken voor een nieuwe MP3 speler.

Ik heb nu een paar jaar een Iriver H10 5 gb(4,5 ofzo gb dus eigenlijk) gehad en vind het een prima ding maar ik moet iets nieuws hebben nu. Ik heb de Iriver vol muziek staan...en elke keer als ik een nummer skip dan duurt het bijna wel 40 seconden voordat ie echt verder gaat. Dit is altijd zo geweest, gewoon traag dus met zoveel nummers erop. Ik wil ook meer dan 5 gb hebben nu. Ik ben bereid er 200 a 250 voor te geven, het moet een ongelooflijk ding zijn wil ik 300 ervoor geven.

Nou hebben ze bij Saturn hier allemaal Ipods, en ze zijn bijna de helft goedkoper dan menig ander winkel. Ik zag een Ipod Classic 160GB voor 209 euro, absoluut niet duur.
    Maar ik zag ook de Ipod Touch, 8 en 16 gb. Helaas kan ik me de prijs er niet meer van herinneren , wel dat ie duidelijk goedkoper was daar dan bij de meeste shops.

Nou vraag ik me alleen af......het klinkt prachtig, 160gb,maar ik weet allang dat ik dat helemaaaaaaal niet nodig heb. Maar toch, 209 euro is zeer goedkoop voor zoiets.
    Maar dan zie ik de Touch weer, prachtig dingetje en hele toffe features. Groter scherm, dus een aflevering van Naruto bijvoorbeeld erop kijken zou veel beter zijn dan op een Classic. Ik geloof dat een Touch 8gb nog wel te betalen was maar voor een 16gb zat je al in de 300 weer geloof ik.....8 is maar ietsje meer dan wat ik nu heb,....hoe word de geluidskwaliteit door de meesten bevonden an Ipod?

4. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Geluidskwaliteits test.

Was namelijk voor mij 1 van de redenen om van Ipod af te stappen. :)

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Waar komt die test vandaan?

6. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik ook wel willen weten? Hebben ze dan dezelfde oortjes gebruikt? Of overal de meegeleverde oortjes? Dat maakt nogal wat uit... Sowieso zou ik wel eens een artikeltje over die verschillen willen lezen. Ik vind niet echt dat je zelf op korte termijn kan merken welk apparaat betere geluidskwaliteit heeft, daarvoor moet je het apparaat echt even zelf hebben/kunnen gebruiken..

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
  8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Mijn broer heeft een Iphone en ik heb net wat nummers geluisterd erop, maar helaas niet met mijn eigen in ear headphones van Creative want die past er niet goed op. Dus met een van Apple zelf...maar klonk prima hoor.

Ik vind die features ook erg cool op dat ding, de games worden steeds cooler erop, internet, videos met lekker groot schermpje, prachtige kwaliteit videos trouwens ook,net even gezien.

Ik zou dan alleen voor een Cowon Iaudio D2 gaan omdat de geluidskwaliteit veel beter zou zijn...echter heb ik dat ding niet gehoord, en als ik al tevreden ben over hoe de Iphone klinkt met niet eens mijn eigen in ear headphones......

9. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
  10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Bij de test zijn niet de bijgeleverd oordopjes gebruikt (die vaak abominabel slecht zijn), maar een goede koptelefoon

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het nu heel lastig worden. Ik wil uiteraard natuurlijk wel een vooruitgang op mijn huidige Iriver H10 hebben qua geluidskwaliteit. Qua geluid zit ik bij die cowon dus perfect...MAAR het is een vrij klein scherm, helemaal vergeleken met de Ipod Touch.

Op de Touch zou ik allemaal episodes van Naruto gooien en in de pauze op werk bekijken enzo, schermpje is net mooi groot genoeg ervoor. Het is ook qua design veel mooier dan de cowon of Iriver clix 2, veel toffer in gebruik ook. Ik heb wat filmpjes bekeken van de Iriver clix2 maar ik vind die knoppen maar op een omhandige plaats zitten. Dat hele klikken vind ik niks, ik ben echt into het touch gebeuren. Ik gebruik ook een HTC Touch als mobiele telefoon en touch screen vind ik echt geweldig.

Maar goed, ik ga het rustig bekijken. Morgen eerst naar saturn, kijken wat ze hebben,noteren etc....een dezer dagen op bezoek bij pa, die heeft een Ipod Touch en dan neem ik mooi even mijn In ears van Creative mee....dan weet ik gewoon hoe dat zou klinken alsik voor een Ipod touch zou gaan.

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Waarom staat meizu niet in die test Dat verslaat toch alles?

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Meizu? Zegt me helemaal niks, is dat zo goed dan? Ik ga het eens opzoeken.

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja is goede prijs ik had hem ook voor 180 euro, mijn Zune (30gb) voor 150 euro van Marktplaats. :) Mooi ding ga je zeker tof vinden, welcome to the Zune community hehe :D

Over de test, ik heb sennheiser oordopjes en er zit een heel erg groot verschil tussen de geluidskwaliteit van de classic ipod (die gelijk staat aan de Zune 1) en die van de Zune. ;) Alleen al de equalizer van de Zune maakt al een wereld van verschil!

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zune is nog altijd niet verkrijgbaar in de shops hier he? Is het beter dan Ipod Touch , wat vind jij?

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb geen Ipod Touch gehad dus daar kan ik niet over oordelen, ik heb een Ipod Classic hier liggen. Maar de Touch schijnt niet veel beter te scoren als het om geluidskwaliteit gaat.

Maar idd de Zune ligt nog niet in de winkel, maar met mij zijn er al veel op dit forum ook aan de Zune geraakt. Het is gewoon een gadget, die nog (steeds) een beetje uniek is in vergelijking met die massa van de Ipod. En ja ik ben er erg tevreden mee, en mensen die de Zune op websites naar beneden halen zijn of Apple nerds of hebben er nog nooit 1 gehad, fantastisch ding met mooi scherm! :) Daarnaast is de firmware update die eraan gaat komen heel uitgebreid met games en andere leuke opties, het streamen met je 360 werkt ook heel goed... achja ik kan er uren over door lullen hehe :9 Maargoed officieel ligt de Zune 3 volgende lente in de winkel!

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar echt touch screen is Zune toch niet?

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nee het heet Touch-pad! :)

Hier bedien je alles mee, als je van Touch screens houd dan moet je dus geen Zune nemen.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ok, maar het betekentniet gelijk dat ik niet meer voor iets anders dan touch screen ga. Ik hoor steeds meer dat de geluidskwaliteit veel beter vna de zune is dan de touch.

Maar als ik voor een Zune online zou gaan kijken,...dan moet ik voor Zune 2 kijken?

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nee maakt niet uit de Zune 1 en 2 verschillen nauwelijks, de Zune 2 heeft een iets groter scherm, is iets dunner en ziet er mooier uit door de glans etc. Maar geluidskwaliteit is gewoon hetzelfde en die is goed. :) Alleen als je in het bezit bent van een Apple dan raad ik je de Zune af, want die is (nog) niet compatible met de Mac.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina