1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nope, ik heb een Zepto Znote laptop , geen Mac.

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens waarom staat de nieuwe sony er niet tussen? Dat is toch ook zeker geen klein merkje...maar de Samsung P2 scoort wel bizar hoog, Is dat trouwens met de oordopjes die je erbij krijgt? (Als het al gevraagd is sorry maar ga dat nu niet allemaal lezen) Want heb nog een paar sennheiser oordopjes die erg goed zijn.

En Meizu is ook een top merk onder de Mp3 spelers maar kwa geluid weet ik zo niet...

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren naar de Saturn gegaan, heb de Ipod Touch daar beluisterd, met mijn eigen in-ears en vond het heel behoorlijk klinken. Ik zag ook de Cowon Iaudio D2 (4Gb) , ten eerste daar veel te duur...en het ding was leeg en de verkoopster had geen manier om het ding op te laden, dus die kon ik niet uitproberen.

Toen rondgelopen, milkshakie bij de Mcdonalds gehaald en in de tussentijd nadenken en besloten de Ipod Touch 8GB te halen. Ik kreeg te horen dat ik de Touch 14 dagen mocht uitproberen en beviel ie niet dan kon ik mijn geld terug krijgen, maar de kans is erg groot dat dat niet het geval zal zijn :).

De twijfels tussen een Touch of Cowon D2 waren er vooral omdat ik van iedereen hoor, ook de verkoopster daar..dat de D2 qua geluidskwaliteit fenomenaal is en veel beter dan de Touch. De Touch heeft echter al die andere super toffe functies die de Cowon niet heeft. Let's be real, een episode van Naruto ga je niet gauw op zo'n klein scherm kijken, op de Touch is het geweldig. Internet werkt super op de Touch,youtube videotjes. Fotos, het gebruiksgemak en hoe vlot alles gaat. Het ultra gave design.

Mijn broer heeft een tijd terug de D2 gehad en vond de geluidskwaliteit inderdaad super, maar hij vond het gebruiksgemak minder, dat lees ik ook in reviews. Ook minder snel...terwijl ik JUIST echt iets vlots wilde hebben...nou dat is de Touch absoluut. Mijn vader heeft een Iaudio X5 en ik heb melaten vertellen dat die zeer vergelijkbaar is met de D2...en ik blijf benieuw naar hoe dat ding klinkt, dus gisteren had ik heel even het idee om naar pa te rijden en de D2 en Ipod Touch goed met elkaar te vergelijken (hij heeft ze allebei) maar dat was onnodig...aangezien ik een dezer dagen gerust even naar hem toe kan en dan die X5 eens beluisteren. Stel ik had niet te horen gekregen dat ik de Touch niet na 14 kon terugbrengen (als ik dat wilde) dan denk ik niet dat ik em had gekocht.

Heb gistermiddag even een test gedaan....3 verschillende rap nummers met genoeg bas maar qua beat enzo verschillend...eerst getest op mijn Iriver H10....en toen op de Ipod Touch. Touch wint dat duidelijk, helderder geluid, bas komt er beter uit en gewoon mooier en voller geluid. Mag ook wel natuurlijk. Maar ik ben wel heel benieuwd naar hoeveel beter zo'n D2 zou klinken. Dus volgende week de X5 eens goed beluisteren. Die zoals ik eerder zei....van wat ik gehoord heb vergelijkbaar is met de D2...

Maar tot nu toe vind ik de Touch geweldig, videokwaliteit is zeer goed...Naruto episode erop gegooit gister en ziet er prima uit, echt cool. Safari werkt als een speer, jammer dat Flash, of Windows media nog niet werkt...dus gametrailers.com filmpjes streamen kan helaas nog niet.

Heb mijn broers Shure's in ears ook eens getest, prachtig...groot verschil met mijn Creative EP-630 in ears, maar ik vond ze niet comfortabel zitten.

Laatst bewerkt: 25 mei 2008
  4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wil ook wel graag de touch maar mijn max is echt 200 en daar krijg je de 8gb nog niet eens voor nieuw....en kwa geluid is de Samsung Yp-p2 beter en die heeft ook 3 inch scherm/touch en is bluetooth. dat geen internet vind ik dan wel erg jammer maar goed....

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Bij de Saturn in Groningen heb ik de Ipod Touch 8gb gehaald voor 239 euro.
    Het is maar net wat je wil qua grootte van het scherm, met het oog op series op een MP3 speler zetten en kijken wilde ik toch wel vergelijkbare grootte met het PSP scherm hebben, Ipod Touch is net goed genoeg vond ik.

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kan hem ook wel via via voor een lager bedrag krijgen dan in de winkel maar toch hij is ook niet echt de kleinste, ik had hiervoor de zune en ik vond die veel te log en wil ook liever een kleinere

Laatst bewerkt: 25 mei 2008
  7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zune 8GB die is er ook zag ik net....ook een leuk klein dingetje, 1 probleem gewoon haast niet aan te krijgen in nederland, en vind je er 1 dan zijn ze voor je neus al weggegraait en of de mensen reageren gewoon niet....wanneer kwam de zune in holland?

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    2009 heb ik gelezen.

Maar zoveel kleiner dan de Touch is Zune toch niet?

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    de 8GB versie moet toch zeker drastisch kleiner zijn hoor. En ja 2009 dat zijn de geruchten maar ik had gehoopt eind 2008 ofzo....bummer zeg...maar ja zul je net zien komen ze hier zijn de prijzen wat ze in de US in dollar zijn hier in Euro...

10. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Nogmaals de Zune 3 komt in de Lente 2009 uit, dit is geen 8gb maar 30/80gb.

De Zune 8gb is een heel stuk kleiner(ook dan de Touch) en heeft uiteraard ook een kleiner scherm.

En de reden dat er al veel mensen een Zune uit de VS laten komen, is idd de dollar prijs en verhouding met de euro, logisch natuurlijk.

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    lol de iRiver Clix2 8 GB is nergens te koop online! Ja bol.com met levertijd van 2-3 weken....

12. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Ik heb gisteren bij mp3shop.nl de Creative Zen V Plus 8 GB Red/Black gekocht voor 98 euro. Dat is redelijk goedkoop dus een tip voor mensen die nog leuke mp3 zoeken :)!

13. [PayBack]

[PayBack] Viva la Vida

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zag ik ook al.. had hem wel gezien bij mp3spelers.nl, kostte daar ook maar 178 euro.. alleen de levertijd weet ik niet meer. Wilde hem in de VS bestellen maar via de webwinkel van iriver is niet naar Nederland te verzenden:'-(

14. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Als het goed is heb ik binnenkort een Zune 2nd Gen 8GB voor rond de €100,00 incl. verzendkosten en dat lijkt me wel een mooie prijs. *)

Ik heb trouwens alvast de Zune Premium Headphones besteld voor een zacht prijsje. Ik ben nogal kritisch qua geluidskwaliteit en ik hoop dat deze een nog beter geluid produceren als m'n Sony MDR-EX71 en Sennheiser CX 300. Sowieso hebben deze al een paar pluspunten zoals de speciale niet-knikbare stoffen bekabeling en je kunt ze magnetisch aan elkaar opbergen. Altijd handig! :)

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Cx300 toppen? waarom? Volgens mij zit je dan al snel tegen de Shure shizzle aan, als je echt de verbetering wil horen.

Ik heb vandaag de nieuwe Creative Zen 8 GB voor m'n vriendin gekocht, en nu ben ik jaloers, want het geluid is veel beter dan m'n iPod 8)
    toch maar snel die Cowon iAudio D2 kopen.

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kheb coolsounds gemailt en die zeiden dat ze binnen 5 werkdagen hem konden leveren, dus ik bestellen. Zie ik nu nog niks staan en hun weten nu ook nog niks! En ik heb het al zondag bestelt |:- Ik had alleen gehoopt dat misschien iemand nog iets meer wist |:- Ik wil die 8GB! Ik wil geen 4GB.....En heb ook al hoesje 8) Dus andere mp4 speler word het niet :lol:

17. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Laat hier maar weten of die premium headphones wat zijn! Het prijsverschil tussen de zune 30 en 80 gb is niet zo groot, en bij de 80 versie krijg je die headphones er standaard bij! Dus als jij echt zegt dat ze goed zijn, is de keuze natuurlijk makkelijk gemaakt!

18. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb een weekje geleden deze Creative Muvo T100 gekocht:

Zeer relaxt ding. 2 GB en maar 30 euro. Enige nadeel is dat er geen display is op dit ding, maar goed dat heb ik eigenlijk ook niet echt nodig, ik zet em toch altijd op shuffle.

Mocht iemand nog op zoek zijn naar een MP3 speler die niet al te duur is, dit is een aandrader. ;)

19. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Zune 80 gb besteld :D

200 euro incl. verzending, hoop dat die snel binnen is.

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Bah kreeg net mail terug dat levertijd 2 weken zal zijn!!! Godver had ik net zo goed bij bol.com kunnen bestellen....bah niet leuk....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina