1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb nou een iPod Nano van 2GB, maar die wordt me toch echt te klein! Ik moet elke week weer cd's er af gooien omdat ik er nieuwe op wil! Maar ik wil dus gewoon alleen maar cd's erbij plaatsen, want ik wil die vorige ook nog luisteren! Ik wil dus een nieuwe mp3 speler met een groter opslag geheugen!
    Het liefst minimaal 32GB ofzo, aangezien ik ongeveer ruim 55GB aan muziek heb (en dat wordt alleen maar meer en meer)! Ideale oplossing zou eigenlijk de iPod classic van 160GB zijn, maar ik heb een beetje een hekel aan iTunes :mad:! Je moet altijd vanalles in iTunes aanpassen voor je het op je iPod zet, en vaak heb ik dat van albums alle tracks door elkaar staan (niet handig bij house cd's! en ik vind t ook erg omslachtig om eerst de cd naar itunes te slepen en dan in iTunes naar mn ipod te moeten slepen! Het liefst wil ik dus een mp3 speler waar ik gewoon de gewenste liedjes/albums zo hoppa naar toe kan slepen en that's it! Als dat kan dus...? Maar er moet wel een duidelijk en handig menu opzitten zoals bij een iPod!
    Maar ik heb dus geen idee ofzoiets bestaat?! Heb namelijk al bijna 5 jaar een iPod, dus heb geen idee wat voor mp3 spelers er nog meer zijn!
    O en een goede batterij (zit als ik naar huis ga 3 uur in de trein), maar neem aan dat alle mp3 spelers dat wel hebben?

Maar goed, ff duidelijk:

- Mp3 speler
    - min. 32GB (eventueel liefst rond de 80GB of meer)
    - Makkelijk om nummers op te zetten (geen gekloot met een tussenprogramma a la iTunes)
    - Duidelijk/makkelijk menu (dat je wel tussen albums kunt kiezen)

Er zijn vast en zeker mensen hier die iets anders dan een iPod hebben, dus ik hoor graag wat voor alternatieven er zijn!

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zune. Ho sorry beetje weinig info.

Microsoft Zune 80GB Geen i-tunes etc, makkelijk en erg goed bestuur programma en lekker veel mogelijkheden! Wel wat log ala i-Pod classic maar goed. Zoek op google dan vind je er genoeg informatie over

Laatst bewerkt: 29 mei 2008
  3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ho sorry dat ik je post verpest maaruuh...

- Makkelijk om nummers op te zetten (geen gekloot met een tussenprogramma a la iTunes)

...dat is zijn vraag en ja de Zune heeft wel een tussenprogramma, het is niet zo dat je even snel op Deze Computer kan klikken en drag en drop, dat kan namelijk alleen in de software. Het kan wel maar dan moet je je Zune hacken, en das geen goed idee. :)

Edit:
    Voor alle mensen met een Zune is er nu een leuke site: http://zunetv.net/ allemaal videos voor op je Zune! :) WMV dus!

Laatst bewerkt: 30 mei 2008
  4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Doe ik. Als het goed is krijg ik het nog deze week en anders begin volgende week binnen. Ik had het trouwens gelezen ja dat ze deze standaard bij de 80GB versie leveren. Netjes! Ik heb liever een mooie compacte en lichte speler i.p.v. van iets logs en zwaars, dus vandaar dat ik voor de 8GB versie kies. :)

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ohja kut, dus dat bedoelde die! :lol: Solly....:emo:

Kreeg net een mail met deze informatie over de iriver Clix2:

Geachte heer Sewuster,

Het betreffende model (iRiver clix2) is een uitlopend model. Dat betekent dat deze niet meer door de fabrikant wordt geproduceerd. Wij krijgen dit model slechts sporadisch binnen en daarom is de levertijd voor dit model niet bekend. Vandaar de vreemde levertijd.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd

LEUK! dus de kans dat die uberhaupt nog leverbaar is, is dus nihil....of ja met een levertijd van heb ik jouw daar. Vind je het gek dat de i-pod dan populairder is? Bedoel als hij amper te leveren is dan wint apple het makkelijk!

6. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Alternatief voor de iPod is dus de Zune?! Maar die heeft dus ook een tussenprogramma...kan iemand vertellen hoe dat werkt? Zelfde als iTunes? Dus eerst daar de muziek heen slepen en dan naar je Zune slepen..?! Grote vraag is eigenlijk, wat doet dat Zune-programma met de nummers....veranderd het net als iTunes de titels en zet t alles door elkaar???

7. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan in de software de map(pen) waar je muziek in staat opgeven en dat wordt dan je bibliotheek in de software. (Zelfde verhaal voor video's, afbeeldingen en podcasts) Je kan dan ook instellen of je zelf wilt bepalen welke muziek je op je Zune zet, of dat de software automatisch alle muziek synct met je Zune.

Titels enz blijft de software vanaf en ook de locatie veranderd niet.
    Ik vind het erg fijn werken, ik zet nieuwe muziek in mijn muziek map, doe de Zune in mijn dock en de software start automatisch op en zet de nieuwe muziek meteen op de Zune.

Ik had het eerst ook niet zo op een dergelijke software, maar ik gebruikte sowieso al Media Player om de tags en albumart aan te passen, maar dat kan nu ook met de zune software. Evenals de muziek en films in de software afspelen.

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Haha nee de Zune software is een stuk relaxter dan Itunes. En ja de Zune is een beter alternatief op de Ipod, mooier beeld, mooier geluid, veel meer opties! :)

Mappen selecteren...
    Albums/films slepen en klaar! :)

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ga denk ik de 4GB versie maar bestellen. want wachten hangt me nu wel de strot uit :+

of de samsung ypp2 8GB

Verdomme ben nu weer bij het begin met twijfelen.....

10. [PayBack]

[PayBack] Viva la Vida

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik heb de 8GB versie bij Bol besteld, ik heb ze ook maar meteen een mailtje gestuurd met de vraag of ze zeker zijn dat ze dan (over 2-3 weken) weer binnen zijn, ik hoop maar van wel:) als het niet zo is annuleer ik wel en koop ik een 4GB versie:9

Edit:
    Kreeg vandaag dit mailtje terug:

Geachte heer De Putter,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 31 mei 2008.

In antwoord op uw vraag kunnen wij u het volgende laten weten. De aangegeven levertijden op de site zijnslechts indicatief en kunnen helaas niet gegarandeerd worden. Dit staat op de algemene voorwaarden opde site.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Dalila el Yandouzi

bol.com Klantenservice

Het zegt niet echt veel, maar ze proberen wel erg duidelijk te zeggen dat er niets van kan kloppen:emo:

Laatst bewerkt: 31 mei 2008
  11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hopelijk heb ik ‘m snel binnen, want ik heb net een zwarte Zune 2nd Gen 8GB (nieuw in doos) gekocht voor €80,00 incl. verzendkosten en dat lijkt me wel een goede deal. :)

Het was trouwens de laatste voor deze prijs! *)

12. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Bedankt voor de uitleg! Klinkt idd beter dan iTunes, veel makkelijker :thumbs:!
    Dan nog de vraag waar ik een Zune eventueel kan kopen/bestellen?

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Kopen in de winkel in nederland? moet je nog even wachten....Bestellen kan via Ebay en Marktplaats...

14. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Is de Zune beter als een Iaudio Cowon D2. Want vind het geluid van een Ipod t.o.v. een Iaiudio zwaar brak.

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0

Die had Excess Denied geloof ik een paar pagina's terug geplaatst (ben z'n naam even kwijt:+)
    Is een geluidskwaliteittest.

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Samsung YP-P2 heb ik, heerlijk ding, nog steeds erg tevreden over!

17. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Was vandaag mijn mp3 speler kwijt en had al zon vermoeden, toen de wasmachine klaar was kwam ik er achter: Een Cowon iAudio D2 word er wel schoner van, maar het is er niet goed voor. Moet nu dus weer een nieuwe MP3 speler hebben, want kan niet zonder muziek.
    Ik heb al op internet gezocht maar kon niks vinden.

Mijn eisen:
    - Top geluidskwaliteit
    - Mooi design
    - Geheugen uitbreidbaar met SDHC
    - Onder de 200 euro
    - Eigenlijk alles wat de D2 kan en heeft

Dus wat ik eigenlijk zoek is de D2, maar wil liever niet weer dezelfde MP3 hebben. Vond de Clix² super, alleen heb niet genoeg aan 8 GB.

Iemand (onbekende) voorstellen?

18. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Denk dat je toch weer bij de D2 uitkomt, ikzelf heb hem ook maar is ook stuk gegaan ( van de trap af gegaan en toch nog opstarten ) En eigenlijk heb ik dezelfde vraag als jou.

19. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Mijn iPod Nano (1st generation) is ook een keer in de wasmachine geweest (dik jaar geleden)! Heeft het gewoon overleefd en doet het vandaag de dag nog steeds! Alleen het beeldscherm is er onduidelijker door geworden, maar nog steeds redelijk leesbaar!

20. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Wou dat het met mijn D2 ook zo was... Zit een barst in het beeldscherm en start niet meer op. Echt jammer. Dat ding is enorm goed, niet normaal. Hoop dat er nog een vergelijkbaar ding is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina