1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok, dank je. Ik heb pas een Zune 8GB gekocht, maar ik wilde eerst ook een CLIX2 of iAudio D2 kopen alleen kon ik niet kiezen en de CLIX2 kon ik nergens vinden. Beide spelers lijken me top!

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]1Zckhb0I0xg[/yt]

Het begint er al op te lijken de XNA games voor de Zune, dit geeft dan een beetje een beeld hoe het er momenteel uitziet, maar ut kan natuurlijk altijd mooier. En dit is geen spel dit is een demo! :)

3. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Met de levertijd zit ik niet meee, 2 tot 3 weken. Hoop wel dat ze zich er ook aan houden en het niet langer word. En dat het duur is, boeit me écht niet, ik wil kwaliteit in audio. Wat duur is is apple, daar betaal je voor de naam.

4. [PayBack]

[PayBack] Viva la Vida

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet ik je meteen teleurstellen, ik kreeg net dit mailtje van bol:
    En dit nadat ik meerdere keren gevraagd heb of ze mij konden vertellen wanneer het product _zeker_ binnen zou zijn.

Valt me heel erg tegen van ze en heb het hen ook zeer duidelijk laten weten. Mocht de levertijd te lang zijn, dan ga ik hem wel ergens anders zoeken.

5. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Fock he, naja hij is nergens meer zowat te bestellen, dus ik wacht hier gewoon nog even af. Maar hoelang wacht jij al?

6. [PayBack]

[PayBack] Viva la Vida

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem 30 mei besteld, dus ik wacht nu 3 en een halve week. Als de levertijd meer dan 2 weken erop wordt dan moet ik ergens een alternatief zoeken, of dat een andere (buitenlandse) winkel of een andere mp3 wordt, dat zie ik dan wel weer.

7. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, maar het nadeel is is dat ik geen D2 meer wil omdat hij zo lomp en dik is en die van sony vind ik niet mooi. Maar kwaliteit wil ik wel weer hebben, dus ja voor mij word het denk afwachten de hele zomer:p

8. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Kijk is aan, de 2gb versie is al wel weer leverbaar, het gaat de goede kant op!

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    de 2GB en de 4GB zijn geloof ik ook wel te leveren, althans een tijd terug wel. De 8GB was een compleet ander verhaal.....Ben bang dat je nog lang kan wachten erop :+

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Kan ik met mijn Zen ook gewoon radiosignalen vinden in Frankrijk en Spanje ?

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Als het gewoon FM etc is; waarom niet?

12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Vraagje, waarom kopen jullie een mp3-spelert als je tegenwoordig op alle telefoons muziek kan zetten? :confused:

13. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Vraagje, waarom is het geluid op een telefoon zo zwaar brak?

14. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    welke tel kan 30 gb hebben?

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Daarom dus :)

De kwaliteit en mogelijkheden van een telefoon t.o.v. een een MP3 speler valt niet met elkaar te vergelijken.

16. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa die walkmanphones van sony ericsson zijn best goed hoor. Ik vond ze niet echt slechter dan een iPod. Maar ja iPod is ook niet bepaald het beste. :')

17. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Nee dan die Iphone... nog steeds brak geluid. Apple en geluidskwaliteit is gewoon nog niet helemaal 100%... maargoed ik zou ook niet een telefoon kopen om daar me muziek op te luisteren. De redenen zijn al gegeven! :9

18. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Zit toch te denken om de Clix2 te annuleren en de cowon D2 16 GB te bestellen, want:

Batterij gaat 2x zolang mee
    Je hebt meer erop dan de Clix (rekenmachine etc.)
    Het geluidskwaliteit is op zelfde niveau

Nadeel alleen: Ik vind de zwarte minder mooi, of lijkt dat zo. Wat vinden jullie ervan?

19. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    heeft de clix echt zo'n goed geluid? want zover ik weet heeft cowon iaudio toch veruit het beste geluid door het BBE effect...

20. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Krijg vandaag of morgen ook weer een D2 binnen, 4 GB met 8 GB SDHC.
    Vorige was na 1,5 jaar kapot gegaan in de wasmachine en wou eerst ook een clix2 bestellen omdat ik wat anders wou. Ben toch ook weer voor de D2 gegaan door de batterij, touchscreen en geluidskwaliteit. Het design is op het plaatje niet zo mooi, maar als je het in je handen hebt vind ik het vele malen mooier.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina