1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [PayBack]

    [PayBack] Viva la Vida

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een kleine samenvatting8):

    Bol heeft gemaild en zei dat ik mijn bestelling dan pas 'rond week 30' zou krijgen, dit vond ik wel erg lang, dus heb ik de bestelling geannuleerd.

    Toen heb ik door een tip van grumpiestocean heb ik hem besteld bij advancedmp3players.co.uk, waar hij met verzending 166 euro kostte (kortingsvoucher gebruikt: "affclix28gb" dacht ik)
    Nu zou ik hem binnen 3-7 dagen thuis moeten hebben, daar hoop ik dan ook maar op:9

    trouwens, grumpiestocean, als ik jou was zou ik voor de D2 gaan;)
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.584
    Leuk Bevonden:
    8.682
    a. Geluid is in 95% van de gevallen beter
    b. Vaak zijn de aansluitingen op telefoons slecht (lees, aparte aansluitingen die heel snel los kunnen raken [Sony Ericsson])
    c. De accu van de telefoon is veel sneller leeg.
    d. Op een aparte mp3 speler heb je beduidend meer ruimte
    etc.
    etc.
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die Cowon iAudio D2 lijkt me eigenlijk ook wel wat en ik denk dat er ook eentje neem (sorry, erg verslaafd aan gadgets 8)). Ik heb er al veel goeds over gelezen. Er schijnen ook een aantal softwarematige bugs te zijn die nog steeds niet zijn opgelost, maar als de geluidskwaliteit echt zo geweldig is zoals ik dat overal lees dan boeien me die bugs niet. Ik had ook gelezen dat de D2 een output heeft van 47 mW en da's niet mis. Ook vind ik het wel handig dat je altijd het geheugen kan uitbreiden en die kaartjes kosten toch niks meer tegenwoordig, dus misschien neem ik een 4GB versie. Wel even een paar vragen aan degene die er een hebben of hebben gehad :
    - Als het goed is kan het, maar klopt het dat je gewoon via de verkenner kan werken zonder software?
    - Werkt het touchscreen een beetje mee?
    - Hoe klinkt de FM-radio en is deze versterkt door de equalizer?
    - Is de behuizing helemaal van plastic of is er ook metaal aanwezig?
    - Hoe zit het met de krasbestendigheid?

    Zo... dat was het even voor nu. Hopelijk kan iemand me helpen! :)
     
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    1. Het is plug and play, geen creapy itunes. Gewoon slepen en plaatsen
    2. Touchscreen is uitmunted! Ik heb echt klauwen van handen,maar bedien hem onwijs makkelijk.
    3. Radio, is minder, in me school ontvang ik hem slecht en buiten soms ook.
    4.Behuizing is van geschuurd plastic,kneiterhard! Mijne is al regelvaak gevallen, de laatste val : Van de trap helemaal naar beneden, heeft hij overleeft. (Hoe is het mogelijk) Alleen de knoppen en alles doen het niet meer, maar de behuizing is nog heel.
    5.Het is maar hoe je er mee omgaat, ik heb hem al dik 1.5 jaar gebruikt en er zitten wat krasjes op ja. Vooral na de laatste val.

    Vanmiddag komt me 8 GB binnen(A)! foto's komen!
     
  5. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    WHAAAATTT!! Hij doet het weer, ik heb eer een upgrade over heen gegooid en hij doet het weer...
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok, bedankt voor je snelle antwoord en de info. Het klinkt allemaal wel goed, maar naast dat de ontvangst van de radio niet zo heel geweldig is is het geluid wel gewoon sterk of is het net als met de meeste spelers dat het naast de speler draait zegmaar. Dus zonder dat het versterkt wordt door de equalizer. Ik luister ook regelmatig naar de radio en tot nu toe heb ik alleen met m’n Samsung YP-T7 supergoed geluid gehad die wel de equalizer gebruikte waardoor het geluid van de radio net zo klinkt als dat je muziek zou afspelen met ook de lekkere lage, diepe tonen.
     
  7. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee ik gebruik de equalizer niet eens, ik vind hem onwijs mooi geluid geven. Maar wil je echt alles eruit krijgen, dan moet je wel beetje ermee spelen.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dus de geluidskwaliteit van de radio is net zo goed alleen de ontvangst wat minder. Heb ik het goed?
     
  9. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Helemaal correct. Soms zit je echt goed in het signaal en hoor je de radio goed, maar ga je je mp3 op een andere plek leggen dan hoor je echt een ruis.

    De eerst keer toen ik hem kocht, heb ik hem gekocht op basis van reviews. Mensen op me school zeiden gelijk van:''jeej, wat is dat voor een blok''. Zelf vind ik het meevallen: Het geluid is optimaal,het beeldkwaliteit is gewoon serieus dvd kwaliteit en de accu gaat dubbel zo lang mee als een ipod. Genoeg reden vond ik zelf om hem wel te nemen. Ik had hierbij oordopjes besteld van creative, en ik verbaasde me over het geluidskwaliteit. Ik heb toen de hele nacht in me bed naar me muziek geluisterd, ik hoorde meer dan dat ik ooit gehoord had met me muziek.




    Mijne heeft het toch wel begeven, strakjes komt me nieuwe binnen, dus nog even wachten.

    Status: Chauffeur is onderweg. OEHHH bijna!
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2008
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok, bedankt voor alle info. Ik ga er dan ook maar eentje kopen alleen even kijken waar ik het goedkoopste uit ben. Nog tips?
     
  11. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ik zal 's kijken. Waar heb jij 'm trouwens vandaan en voor hoeveel?
     
  13. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de 8GB bij mp3shop besteld gister, heb hem nu binnen en werkelijk top service. Heb ervoor betaald:€179,-
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Da's best prijzig. Moet je dit trouwens checken, 16GB voor €150,00. Jammer dat verzenden naar Nederland er niet in zit. Eens kijken of ik het via m'n familie in de U.S. kan regelen. :)
     
  15. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Tja, zo is er aan elk voordeel ook wel een nadeel: Goedkoop maar niet te verzenden naar NL. Maar ik stop met chatten haha, wordt anders beetje overbodig posten.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, is goed. Wel nog even een paar foto's posten als je wilt. ;)
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.668
    Leuk Bevonden:
    17.869
    Ik heb een klein probleempje met me Meizu M6 Video Converter.
    Je weet wel, die Video Converter die je wordt bijgeleverd als je de Meizu M6 aanschaft. Het probleem is, als ik een film heb geconverted, dan loopt het geluid van de geconverte versie voor met het beeld. En dat is behoorlijk irritant, en het loopt dus niet soepel, geluid en beeld zitten niet op dezelfde lijn. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen met m'n Meizu Video Converter?
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ligt natuurlijk ook aan de speler en de opties. Als er bijv. een wifi connectie op zit, dan valt de 179 euro nogal mee.
    Om welke speler gaat het hier?
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Cowon iAudio D2 8GB.
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Aha, dus dezelfde spelers als waar jij naartoe linkt :9 Dan is het wel een vrij groot verschil ja.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina