1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, heb het wel gedaan aangezien ik ook de taal enz. niet meer in het nederlands kon instellen omdat ik dfu tools etc. heb gebruikt. Misschien dat er met die updates verschil in komt. Maar nu staat er een groen scherm met: No resource en dan nog wat eronder, wat moet ik nu doen?

    Edit: Ik kom hier namelijk niet echt uit: 11) Connect with the computer again, copy "resource.bin" to the base catalogue of" the move disk". Oh wacht heb hem al!

    Heb dan nog maar een vraagje: Kan ik mijn meizu ook upgraden van 2003.2 naar versie S2.002.3 ??
    Dan nog maar een vraagje: Kan ik mijn taal ook nog veranderen in nederlands? Op het begin kon het wel maar nadat ik dfu tools etc. heb gebruikt niet meer.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Er is firmware uitgegeven door Dane-Elec, die Europese talen meelevert.
     
  3. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Je moet het bestandje resource.bin en M6.EBN gewoon los op de speler zetten, je ziet allemaal mapjes daar MOET JE ZE NIET INZETTEN gewoon op de ''verwisselbareschijf'' of hoe het ook mag heten.

    2.Ja je kunt je meizu upgraden want ik heb de S2.002.3

    3. Taal kan niet meer in het nederlands, eenmaal geupdated blijft Engels.
     
  4. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt:thumbs: Zal ik zodirect S2.0002.3 er ff opzetten!
     
  5. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand??:)
     
  6. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    creative zen vision m without a doubt :p
     
  7. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    +1

    Heb de Vision M al sinds de launch begin 2006 en werkt nog steeds prima, nog nooit problemen gehad en vind het na een anderhalf jaar nog steeds de beste mp3-speler ondanks alle andere spelers die in de tussentijd zijn uitgekomen. Software werkt trouwens ook perfect, makkelijk albums (en foto's/films) naartoe te slepen en weer eruit te halen op een andere PC.
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik raad een iAudio X5(L) 20/30 GB aan als je voor veel geheugen en een HD speler wilt gaan. Absoluut betere kwaliteit geluid dan een Creative mp3-speler en van hoge kwaliteit. Titanium behuizing, dat soort grappen. Je kunt ook voor een iAudio D2 gaan, die heb ik nu omdat deze een stuk portabeler is dan een HD mp3speler, en deze heeft een zelfs nog mooier geluid. Ook een top apparaat, en deze is nog uit te breiden doormiddel van SD kaartjes van uiterlijk 32 GB. (32 is veel te duur momenteel, maar vooral ook 16 GB en zeker 8 GB kaartjes worden over niet al te lange tijd waarschijnlijk wel flink betaalbaarder).

    Qua geluidskwaliteit komt denk ik alleen een iRiver aardig in de buurt, ook die dingen geven een zeer mooi geluid. Maarja, sinds ik een aantal jaren geleden mijn X5L kocht wil ik niets anders meer en ben ik overtuigd van de kwaliteit van iAudio spelers. :)

    EDIT: Zie dat er van de X5 nu ook een 60 gig versie is.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2007
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ga straks deze ophalen:

    Sony 8 GB

    [​IMG]
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is dat ik een schijthekel heb gekregen aan Sony en Sonicstage, maar hij heeft wel de prijs gewonnen voor beste in zijn soort van 2006. :)
     
  11. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de vakantie wil ik ook nog een draagbare muziekspeler hebben en ik neig erg sterk naar de Creative Zen Vision: M van 30 GB. Het is natuurlijk wel een afweging die je moet maken tegenover de iPod video. Persoonlijk denk ik dat 80 GB aan geheugen een beetje overdreven is voor mij, en bovendien ook meer dan 150 euro duurder. Dus 30 GB lijkt me dan een prima capaciteit.

    Verder heb ik al gezien dat de Creative Zen Vision: M iets van 20 euro goedkoper is dan de iPod video van 30 GB. De Creative heeft iets meer functies en ook wat betere kwaliteit (qua beeld), terwijl de iPod weer iets platter is en wellicht wat meer trendy (maar daardoor dus ook duurder). Wat me wel wat tegenstaat is dat je bij de iPod moet werken met iTunes, dat zal vast wel een goed programma zijn, maar ik werk er verder nooit mee, dus dat zal ik dan apart moeten installeren.

    Al met al denk ik toch dat ik voor de Creative Zen Vision: M ga. Hij heeft meer functies en iets betere kwaliteit en is ook nog goedkoper; dan ga ik niet 20 euro voor een iPod meer neertellen omdat die toevallig zo'n goede naam heeft. Maar ik moet er nog maar even over nadenken (en ik houd dit topic in de gaten!) ;)
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, het is altijd wat gerommel met Sonic Stage ja. Het programma is inmiddels wel wat verbeterd. Heb nu aardig door hoe het werkt. :)
     
  13. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    En hoe zit het met de batterij van de Creative Zen Vision M? Gaat die redelijk lang mee, en gaat deze niet snel achteruit?
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2007
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Wat is movies kijken op die iAudio D2 geweldig! Dat beeld is echt zooo scherp _O_
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    De meizu is niet zo sterk, ik heb m nu een week en hij is nu al verbogen :confused:
    Ik heb er niks mis mee gedaan en toch lijkt hij op de hoogte van de "lock" knop een kleine buiging, ik neem aan dat dit niet zo hoord.. Verder werkt die nog prima hoor, maar ik heb 'm nog niet laten vallen oid dus vind dit wel een beetje raar. Helaas valt dit niet onder de garantie denk ik, appie? (A)
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hè, dat vind ik een erg raar verhaal, Sostic. Hoe kan zoiets nou buigen? Dat lijkt mij inderdaad niet normaal.
     
  17. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand die me hier mischien antwoord op kan geven? :)

    En hoelang duurt het om de batterij op te laden?
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    maak eens een foto als je wil toch vreemd vind je niet ik kan je zeker garantie geven ik ga mijn best voor je doen!
    Maak even een foto

    (mijn conecties liggen hoog bij meizu!)
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Battery life 14 hrs. (music), 4hrs. (video)

    Als je echt voor batterylife wilt gaan moet je een iAudio D2 nemen. Helaas heeft die 4 GB met wat uitbreidbaar SD-geheugen.
     
  20. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijden verschillen een beetje... Maar zijn reeel zoals m-e zegt... Oplaad tijd is +- 2 uur
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina