1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Pssssht... ;)
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zo... als het goed is heb ik dinsdag een zwarte Cowon iAudio D2 8 GB. Ik kwam 'm vandaag opeens tegen bij voor €139,00 wat een zeer nette prijs is en op een of andere manier kost de 4 GB versie net zoveel dus heb ik geen moment getwijfeld. Normaal is bol.com niet de goedkoopste, maar nu wel dus! *)

    Ik heb echt al veel goeds over deze speler gelezen, dus ik ben heel erg benieuwd. Voorlopig heb ik wel genoeg aan 8 GB, maar die SD-kaarten kosten toch niks meer dus misschien koop ik er eentje bij van 8 GB of zelfs 16 GB. :)
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik heb nog steeds mijn iPod mini 4gb :+

    Heb er alleen een nieuwe accu en 8gb microdrive ingezet:9 Goed genoeg, gebruik hem bijna nooit.

    //edit die cowen is wel grappig, klasgenoot heeft hem in 't wit. Alleen erg klein. (wel beetje dik)
    //edit 2 hij is nu bij de MM(utrecht) in de aanbieding voor €129 met shieldcase.
    De Creative Zen 4GB is daar €69
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2008
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gisteren kwam, zoals ik al verwachte, m’n Cowon iAudio D2 8GB binnen en het is echt een hele vette gadget. Ik verbaasde me trouwens nog over de grootte, want het is echt een hele compact speler. Weliswaar wat aan de dikke kant, maar ik moet wel zeggen dat de speler heel degelijk gebouwd is. De Touch Screen werkt trouwens echt geweldig en is heel nauwkeurig. Ik heb nog niet alles uitgeprobeerd, maar tot nu toe heb ik nog geen problemen gehad met het navigeren en het aanpassen van instellingen. Met de geluidsinstellingen moet ik nog een beetje spelen, maar m’n eerste indruk is goed en het klinkt echt heel natuurlijk en vol al moet ik zeggen dat m’n Meizu Miniplayer toch een iets voller en dieper basgeluid produceert. Maar goed, zoals ik al zei moet ik er nog een beetje mee spelen dus het zal wel goed komen denk ik. Wat me wel opviel is dat je ‘m echt knetterhard kunt zetten, maar ik geloof dat dit ding een output van 74mW heeft dus da’s ook niet zo gek dan. Over de radio ben ik wat minder te spreken, want het geluid is best goed alleen is het ontvangst erg zwak en da’s wel jammer. Het afspelen van video’s is daarentegen echt subliem en het is tot nu toe de beste afspeelkwaliteit wat ik tot nu toe op spelers heb gezien. Het zal ongetwijfeld ook te maken hebben met het superscherpe scherm met maar liefst 16 miljoen kleuren. Al met al een superspeler en de extra’s zoals een soort van Paint voor notities, een wetenschappelijke rekenmachine (niet dat ik het zal gebruiken, maar toch) en weet ik nog wat allemaal zijn erg netjes. Wat ik trouwens helemaal top vind is de Flash-speler. :)

    P.S. Ik kreeg ‘m geleverd met Firmware-versie 2.57 en volgens mij is er geen nieuwere versie te downloaden, klopt dat?
     
  5. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah kewl ik ben ook van plan deze speler te kopen. Een oom van mij heeft hem ook. Ik zat eerst te twijfelen tussen deze en de creative zen Xi-fi. Maar heb toch besloten om cowon d2 te halen. Omdat de batterij duur echt ongelooflijk is, 52 uur onafgebroken audio en 10 uur video. En daarnaast is die touch-screen heel goed uitgewerkt.

    Betreft het geluid/bass, dat moet je gaan tweaken met die equilizer. Je kan het echt helemaal aanpassen naar je eigen smaak. Ook is het raadzaam om goede oordopjes/headphones te hebben. Ik heb zelf van de week creative aurvana live gekocht.. 1 van de beste headphones die ik gehad heb. Hij is niet high end maar voor de prijs is hij het zeker waard
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, sowieso voor de Cowon iAudio D2 gaan. Met Creative ben ik sowieso helemaal klaar, want als je daar iets instuurt voor reparatie/vervanging in de kleur “zwart” dan krijg je het terug in de kleur “wit” en daar moet je dan mee doen. :+ Maar goed, de superlange levensduur van de batterij was ook een van de redenen dat ik ervoor heb gekozen. Dat is gewoon goud en de Touch Screen is echt geweldig ja. Dat werkt echt heerlijk. Maar ik zal even kijken voor het geluid en ik gebruik trouwens een Sennheiser CX-300 dus dat zit wel snor voor een goede weergave. ;)
     
  7. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk heb ik mijn cowon d2 van 8 gig binnen. Zodra hij vol is zal ik een sd-card halen, waarschijnlijk volgende week al hehe.

    In eerste instantie oogt hij echt heel klein voor een PMP. Maar ik heb zelfs al een hele film erop gekeken in de trein zonder dat ik ergens last van had. En het geluid dat eruit komt is :thumbs:_O_:thumbs: Ben ook blij dat ik die creative aurvana live headset heb. De combinatie is helemaal top. Wel klein beetje wennen om over straat met een headset te lopen.

    Ik zal later kijken of ik het geluid nog mooier kan maken door te tweaken aan die equilizer.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok, ik heb het geluid nu wel goed kunnen krijgen met de gewenste diepe bass... heerlijk! Dit is echt een geweldige speler en nu moet ik toch wel tot de conclusie komen dat die beter is dan m'n Meizu, want met dezelfde muziek hoor ik nu details en effecten die nooit eerder heb gehoord en met de Cowon iAudio D2 krijg ik geen last van m'n oren na een tijdje en bij de Meizu kreeg ik dat wel op een of andere manier. Ik had ook ergens gelezen dat er gebruik wordt gemaakt van de beste geluidschip dus dat zal er ook vast mee te maken hebben. Maar goed, nog niet echt minpunten kunnen vinden behalve dan dat het hervatten een beetje vaag is. Soms gaat de muziek heel ergens anders verder. Ook is het een beetje jammer dat de muziek stopt als je een notitie wilt maken en als je naar de radio luistert gebeurt dat niet. Voor de rest ben ik echt dik en dik tevreden! :)

    P.S. Kan iemand me vertellen hoe het precies met de albumart werkt. Bij sommige nummers zie ik ze wel en bij andere weer niet terwijl het meestal één album is. Ik doe vast iets verkeerd, maar wat... :{
     
  9. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil misschien een zune gaan halen, maar kan iemand me vertellen wat precies het voordeel is van een zune t.o.v. een ipod?

    thx
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.022
    Leuk Bevonden:
    9.581
    iPod is gewoon kut kwaliteit qua muziek.
     
  11. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Weet niet of ik dit nu in het juiste topic zet maar ik probeer het maar.
    Heeft iemand ervaring met WESC headphones? ik heb momenteel een Sennheiser HD201 maar ik vond die WESC headphones er wel goed uitzien maar heb niet echt een idee van de geluidskwaliteit
     
  12. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een probleem met mijn Cowon D2 16 GB...

    Ik heb er een filmpje op gezet, maar het geluid loopt sneller dan het beeld. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dan kan deze dicht. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina