MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar trouwens, de iPod video 30 GB heeft een speelduur (althans, volgens de specificaties) van 14 uur en de iPod video 80 GB van 20 uur! Weet iemand waarom dat is? Zou voor mij een reden kunnen zijn om toch 100 euro meer neer te tellen voor de 80 GB-variant.
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    simpelweg, meer opslag ruimte, dus niet meer dan reeël om wat meer tijd te geven om alles te luisteren.. Lijkt mij :cool:
     
  3. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    De iPod nano 8 GB heeft een speelduur van 24 uur, dus die vlieger gaat niet op. Het blijft wat mij betreft merkwaardig dat er blijkbaar bij de 30 GB en 80 GB-variant een verschillende accu inzit.
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan geef ik op :+
    Leek mij de meest logische keuze O-)
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    80 GB is volgens mij wat nieuwer dan de 30GB dus ik neem aan de ze er een betere accu in hebben gestopt
     
  6. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    jep dat is de reden.
     
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Toen ik 'm gister gebruikte op mijn fiets naar werk kwam ik erachter dat hij nu maar geluid doorgeeft voor 1 oordopje, dus intern is er ook iets gebeurt. Ik vin dit zo raar, het moet dan een keer in mijn broekzak gebeurt zijn toen ik ben gaan zitten ofzo, je weet hoe krap het dan soms kan zijn in je broekzak =(

    Ik zal dalijk even een foto maken

    Alvast bedankt!
     
  8. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb oortjes van Sony Ericsonn, dus voor m'n mobiel. Maar die kan je in 2e delen zodat je ook je oortjes kunt gebruiken voor je mp3. Alleen het probleem is dat het snoertje dus te kort is en ik vroeg me af of er ook snoertjes bestaan met aan bijde kanten zo'n mini-jack, zodat ik m kan verlengen.
     
  9. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde, die oordopjes zijn super chill! Die kabeltjes zijn er wel, ik heb er een. Het probleem is dat deze 1.5m lang is ofzo, super irritant dus. Of ze er ook zijn in 0.5m ofzo weet ik niet, ik heb ze niet gevonden. Maar ik ga er wel vanuit.
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb je alles nog compleet misschien kun je hem dan beter even terug sturen naar mij dan zend ik een nieuwe toe
    (wil je hem wel even met de orginele firmware terugleveren of teminste een orginele van meizu)
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    firmware was nog niet geupdate, wil je even je adres mailen dan? En even zeggen wat er je allemaal moet hebben, dan kan ik mijn bureau ff doorzoeken zodat je alles compleet krijgt..
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb je ge pmt

    Komt best goed!
     
  13. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders doormidden knippen, strippen, kroonsteentje ertussen en aftapen :thumbs:

    Ik heb gister de Creative Zen Stone gekregen, lekker dingetje ;)

    [​IMG]

    Heb hem ook in het zwart, is iets groter dan de Ipod Shuffle (zijn vergelijkbare muziekspelers) maar volgens reviews op internet wel iets beter.

    Zelf vind ik hem erg mooi, lekker strak, en is niet té klein. Je kan de knoppen dus goed bedienen en erg handig is de knop om naar de volgende map te gaan.

    Muziekkwaliteit is ook erg goed, de bijgeleverde oordopjes zijn niet slecht ofzo, maar mijn eigen Sennheiser dopjes klinken toch beter O-).

    +'s
    + Prijs (+/- 40 €)
    + Muziekkwaliteit (Erg goed, helemaal met eigen oordopjes)
    + Uiterlijk (Vind hem er persoonlijk erg strak uitzien, mooier dan de Ipod Shuffle)
    + Speelt MP3/WMA en Audiable (o.i.d., niet belangrijk voor mij die laatste)

    -'s
    - Geen Hold-functie.
    - Geen scherm, hoewel dat eigenlijk ook niet echt belangrijk is voor mij.

    Kijkend naar de functie's en de prijs/kwaliteitverhouding vind ik de Zen Stone zeker een dikke 9 waard!
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Dag mensen,

    Ik zit met een vraag en ik hoop dat jullie me wat zouden kunnen inlichten.
    ik ben namelijk van plan de 30 gig versie te halen van de 'zen vision m'
    (deze dus http://piks.nl/images/zen.jpg )
    Maar aangezien ik een totale leek ben op sommige vlakken vroeg ik me af hoe dat nu precies werkt met films erop zetten?
    Is het gewoon zo dat je een film via i-net download en em vervolgens naar je zen verstuurd?
    En hoe zit het met youtube filmpjes,kan je die er ook op krijgen?

    Ik hoop dat iemand hier wat uitleg zou kunnen geven.
    Mvg,

    Smokey :b:
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    www.youtubex.com
     
  16. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben vandaag even wezen kijken naar de Creative Zen Vision M en de Ipod Video.

    Maar in de winkel zei men dat er kwalitatief bijna geen verschil zou zijn. Ook zei men daar dat je alle accessoires van de Creative Zen via internet moest bestellen.

    Al met al kwam het erop neer dat ze me de Ipod aanrade i.p.v de Creative.

    Nu twijfel ik dus nog meer dan dat ik al deed8)
     
  17. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Dan moet je vast in een Apple Center om advies gevraagd hebben, zit zeker wel een groot verschil tussen de twee.

    Grootste (en beste) voordeel van de Vision is dat die de DivX en XviD formaten ondersteund, de bekende videoformaten die veelal gebruikt worden over het internet (wel bekend denk ik bij tv-series liefhebbers). Dit voorkomt dat je je video moet converteren, dat vrij veel tijd in beslag kan nemen en de kwaliteit opzienbaar verminderd, sinds de iPod alleen maar .mov bestanden ondersteund, van een resolutie van 352x240 (uit mijn hoofd). Foto's worden volgens mij bij de iPod ook bij overdracht omgezet tot precies het formaat van het iPod scherm, waarbij de Vision de bestandsgrootte intact word gehouden waardoor die via de TV-output er nog scherp eruit ziet, bij iPod (als die uberhaupt tv-output ondersteund) niets meer dan een wazige blur zal zien. Tevens kun je elke foto op je Vision als achtergrond gebruiken, waardoor je hem leuk naar eigen smaak kunt customizen (thema ook). Toch wel een erg leuk extraatje, betrap mezelf erop dat ik hem regelmatig verander.

    Heb zelf een iPod G1, iPod Photo (G4), iPod Mini en een weg-werp-mp3-speler gehad, en dit is veruit de beste speler die ik heb gehad (en nog steeds heb voor de komende tijd).
     
  18. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    rofl, dan mogen ze de verkoper slaan.. Gezien er alleen al in het scherm een groot verschil in kwaliteit is. Verder meer mogelijkheden per video (zoals er eerder gezegd. En waar het allemaal omdraait: beter geluid.

    En verder is de creative ook nog is 60 euro goedkoper.. (kan je direct in ear oordopjes halen , voor nog beter geluid) En accesoires online bestellen ? Ja dus ?. Ooit gehoord van mp3shop.nl ? super service voor 9 uur besteld is volgende dag in huis. Alles kan via ideal. De speler + accesory pack bevat zeg maar al het belangerijke (net charger , silicon case, creative in ears av out kabel om alles op je tv af te spelen etc..) is zelfs nog 20 euro goedkoper dan die ipod..
     
  19. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Die verkoper zei me dat je alle accesoires via de officieele site van Creative moest bestellen. En hij zei me ook dat je die net charger appart erbij moest kopen.

    (die net charger is toch zo'n ding waarmee je via het stroomnetwerk kunt opladen he, zodat je niet via de PC hoeft op te laden?)
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2007
  20. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Jep. En nou zelfs al moet je alles via de website bestellen, wat dan nog?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina