1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Welke van deze mp3spelers kan ik het beste kopen?

iPod Shuffle 1GB
    Creative Zen V 1GB
    Packard Bell AudioDiva 1GB

Eigenlijk wordt het vrijwel zeker de iPod, maar ik wil het wel zeker weten, de Creative ziet er degelijk uit en de Packard Bell vind ik de mooiste.:)

Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Creative, period.

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    das duidelijk :+ creative. Waarom in godsnaam een speler kopen die drijft op de functie "shuffle" welke elke andere mp3 speler oook heeft. En een appeltje als logo. De creative heeft een mooi scherm meerdere opties, en stevig. Packerbell is gewoon een crap merk als het aankomt op pc`s en dergelijke.

edit : LOL @ wessiej

4. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks guyz, ik heb nu ook de discussie doorgelezen en ik hoor dat je met de iPod alleen betaald voor het design en het merkimago.:{ De Packard Bell ziet er fantastisch mooi maar ook erg kwetsbaar uit. Maar heeft ook de gewone Creative Zen V (dus niet de Plus) een radio? Dat zou wel geweldig zijn. Heel erg bedankt allemaal, ik had bijna een iPod gekocht :+

5. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
  6. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Er is nu ook een spelertje van Creative die nog meer in de buurt komt van de grootte van de Shuffle, de Creative Zen Stone (1 GB, geen beeldscherm) en de Zen Stone Plus (2 GB, met beeldscherm maar ietsje groter).

Ik heb zelf de bovenste, Iriver S10.

7. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik ga voor de Zen V Plus 1GB (ik heb al moeite om 1GB vol te stouwen), die is op de site van Creative 65 euro, en in de winkel is ie toch 90,-?:) En ik zie op diezelfde site ook een een of andere Belkin Sports Case voor de Zen M, maar daar past de Zen V ook in. Dat is dan 78 euro.

Sorry ik vind de Zen Stone echt niet mooi.

8. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Maakt mij niet uit hoor 8) Ik vind persoonlijk de Zen V maar lelijk :+

Oh, over die radio: De radio ontvangst bij zo'n klein mp3 spelertje vind ik persoonlijik vrij slecht, daar zou ik zelf niets extra voor betalen.

9. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, toch bekeerd, de Zen Stone Plus 2GB (waarom kan je hem niet met 1GB krijgen??) wil ik toch wel graag omdat hij zo goedkoop is. De Zen Stone Plus kost 50 euro (ik ga voor een witte denk ik), en dan nog de TravelSound 400 speakers erbij...:9

Mp3 speler

Speakers

10. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Je kijkt op de Engelse site van Creative, dat zijn ponden. Komt neer op 70 Euro ;) Zonder beeldscherm is hij wel 40 Euro, 1 GB.

11. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    porche fan : je moet kijken op mp3shop.nl

12. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ow oke, ik zag idd de Stone zonder scherm voor 40 euro bij Dixons. Erg mooi dingetje in het wit. Misschien vanmiddag nog!_O_

13. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Yeahhhhh ik heb de Zen Stone gehaald, prachtig superklein apparaatje!_O_\o/ Het is de gewone, en toch maar in het zwart. 'k heb nog geen muziek erop, hij is nu aan het opladen.:D

14. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Die heeft mn pa toevallig van de week binnen gekregen, alleen de 8 gb versie. Degelijk apparaatje, veel instellingen en leest een hoop audio formaten :)

16. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had op bol.com een silicone hoesje voor de Stone besteld, dat is nu binnen. Ik wil er ook nog goede Creative portable speakers voor kopen, aangezien ik over 3 weken op vakantie ga. Wat is de beste keus?

Creative Travelsound Zen Stone-Het dockingstation voor de Zen Stone, mooi maar niet op bol.com te bestellen, ook niet op mp3shop.nl, waar wel?
    Creative Travelsound 400-Leuk, indraaibaar, maar wel groot.
    Creative Travelsound 250-Wat is het verschil met de 400 (behalve de prijs)?
    Creative PoPz P3-Deze spreken mij het meest aan, ze zien er geweldig uit, zijn goedkoop (29 euro op bol.com) en nog het handigst en compactst ook.

:)

17. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    heey ,,

alles goed allemaal ?:)

ik ben weer terug van vakantie ...

18. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Gelukkig maar!

De vraag van de Porsche liefhebber houdt mij ook bezig. Ik wil voor op vakantie wat boxen hebben. Wat is nou een goede keus? (prijs/kwaliteit)

19. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    En de Porsche liefhebber heeft al de Creative Travelsound PoPz P3 besteld. De Porsche liefhebber heeft ze donderdag of vrijdag binnen (besteld op bol.com) en de Porsche liefhebber zegt dan of ze goed zijn of niet. De Porsche liefhebber heeft er het volle vertrouwen in, omdat Creative een geweldig audio merk is. De Porsche liefhebber gaat over 2 en een halve week op vakantie. :+

Ik heb behalve de ZEN Stone ook een Tom-Tec MP625

Met 2GB. Leuk en zeer plat apparaatje, speelt ondanks zijn kleine scherm ook video's af (en foto's) met een prima beeldkwaliteit. Echter een zwakke plek is dat ie snel kapot is. Ik liet hem een paar weken geleden vallen en hij was kapot. Hij is allang naar Tom-Tec terug en volgende week heb ik waarschijnlijk weer een nieuwe binnen. Ik gebruik de Tom-Tec dan voor muziek thuis afspelen of in de tuin jumpen, de Creative neem ik vaak mee (met de Silicone Skin die op bol.com maar 9 euro kost kan je hem aan je broeklus vastmaken).:)

Laatst bewerkt: 16 jul 2007
  20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942

Ik ben nu een klein weekje in het bezit van een Meizu M6 Mini Player 8GB, die ik besteld heb van www.miniheli.nl, erg goeie en betrouwbare site. :) Anyway, de Meizu vind ik geweldig. De muziek en de filmpjes zijn van ontzettend goeie kwaliteit. De filmpjes moet je wel eerst converteren naar avi formaat, maar dat doet het programmaatje al moeiteloos voor je die je er bij krijgt. Verder is het geluid top, kunnen er ook plaatjes opgezet worden en zit er ook een radio op en weetikveel allemaal wat nog meer. Voor mij is het een dikke iPod-beater. En dat allemaal voor 169,95. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina