1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3 spelers [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 20 okt 2008.

1. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind hem veel te duur, groot en onhandig voor zo ontzettend weinig functie!?

Je kunt er echt niets meer mee dan met een simpelere en veel goedkopere speler. Helaas is Cowon een vde weinige spelers die FLAC support heeft |:- Ik vind hun spelers altijd zo onhandig...

Heb zelf ook een D2 sinds kort omdat ik die vrij goedkoop kon krijgen. Ik kocht hem voor de 32GB en FLAC/Ogg support. Maar ik vind het echt helemaal niets zon touchscreen. Alleen maar onhandig en lomp. En ondanks dat de soundstage wel erg mooi is vind ik het geluid ook erg vlak en niet zo muzikaal klinken met mijn Shure E530 oortjes...

2. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor de bump, maar ik zit er over na te denken om binnenkort een MP3 speler aan te schaffen, maar ik heb iets wat andere eisen. Ik ga hem namelijk gebruiken voor skateboarden, dus wil ik iets wat erg stevig is en tegen een goede klap kan, design maakt me niks uit, of het een groot scherm/touchscreen etc heeft ook niet, moet gewoon geluid kunnen afspelen (Duh...) en lang meegaan. Iemand een suggestie? Liefst onder de 80 euro ofzo... mag er ook iets boven zitten als het niet anders kan :<

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Gewoon een USB mp3 speler denk ik dat het beste voor jou is. ;) Klein en gaat niet snel kapot in vergelijking met de Ipood en dergelijken... En die dingen hebben nog een voordeel namelijk dat je niet van die irritante software nodig hebt waar je heel moeilijk moet gaan doen om muziek op je mp3 speler te zetten, gewoon slepen en klaar!

4. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik morgen ff naar de blokker, hadden ze volgens mij zo'n aanbieding :p

5. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Sansa Clip, 8gb voor +- 50 euro :) Eenvoudig maar ondanks het wat kleine schermpje werkt het nog best prettig

6. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga hem waarschijnlijk kopen over 2 weekjes. Hij is nu "maar" 200 voor de 16GB bij MM Arena. Hij is te mooi om te weerstaan8)

Post wel even een mini review als ik hem heb.

Heeft iemand hem eigenlijk al van dit forum?

7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik denk er over om een Ipod touch te halen omdat m'n samsung YP-2 kapot is. Alleen in de startpost staat de touch bijna onderaan qua geluidskwaliteit =/. Is de kwaliteit echt zo slecht van deze mp3?

8. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het er staat... lijkt het me wel :9

Is de Samsung P3 of Cowon S9 niet iets voor je?

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond de geluidskwaliteit van mijn Touch en nu de iPhone behoorlijk goed.
    Je kan de Touch ook gebruiken als draagbare spelcomputer ;)
    De beeldkwaliteit is zelfs nog beter dan de Nintendo DS en Sony PSP.

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ligt er ook aan welke set oordopjes/koptelefoon je gebruikt denk ik.

Ik heb van deze lijst de Zen en de Zune 1G in bezit gehad. De Zen voldeed prima qua geluid maar ik wou meer functionaliteiten. Bij de Zune vond ik qua geluid echt heel kut. Het luisterde niet lekker. Vervolgens ben ik overgestapt naar de iPod Nano 4G die echt super goed werkte! Maar ook dit maal te weinig functies.

Gebruik nu al twee maanden een iPod Touch 2G en ik moet zeggen. Prima apparaatje. Super veel functies en over het geluid heb ik niets te klagen. Het is gewoon goed. Overigens al deze apparaten gehad in combinatie met mijn Creative EP630 oordopjes :)

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Hoe is die D2 bevallen dan? Mijn GoGear 30gb heeft te weinig ruimte atm, en ik hoef geen iPod (reden lijkt me logisch). Of zijn er andere aanradertjes?

12. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shittt, ben m'n Zune helemaal zat.. :mad:
    De software verneukt constant m'n zorgvuldig samengestelde muziekbibliotheek van iTunes.
    Ik ga ook maar eens over op de iPod, kan me niet schelen dat het geluid iets minder is, ben dat gezeik helemaal zat :mad:!

Duss, iemand goedkoop adresje voor een iPod Classic 80 of 120 GB? :)

13. Sherman

Sherman Guest

Hoi allemaal,

M'n creative zen is kaduuk, heb net ff een mailtje naar creative gestuurd of ze gratis wilde repareren. ( heb geen garantie meer) maar ik denk niet dat ze dit gaan doen. Nu wil ik daarom een Samsung P2 of P3 kopen. Maar ik had een vraagje: Als ik een P3 of P2 bijvoorbeeld vanuit hong-kong bestel kun je hem dan wel in het engels instellen? ik wou em hier kopen:

http://cgi.ebay.nl/Samsung-YEPP-YP-...3286.c0.m14&_trkparms=66:2|65:3|39:1|240:1318

er staat daar: " Lyric Display: Yes/Korea/China/ Taiwan/ Hongkong "

Betekend dit dat ik niet met een firmware upgrade het in het engels in kan stellen? Thanx alvast voor een reactie!

EDIT: Ik zie hier op de site van samsung bij firmware-downloads MULTILANGUAGE staan, zou engels hier ook tussen zitten? Hij is in europa/amerika nog niet gereleased voor zover ik weet namelijk.

http://www.samsung.com/sg/consumer/...p_nm=YP-P3&model_cd=YP-P3AB/XSP&menu=download

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mrt 2009
  14. shorty_

shorty_ [B][u][F][u]

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook van plan om een nieuwe mp3 speler te kopen. Ik wil hem gebruiken voor het sporten enz. En nu twijfel ik tussen 2 spelers. Heeft iemand ervaringen met 1 van deze mp3 spelers?
    Het gaat om de iriver lpayer http://www.mp3spelers.nl/index/product?id=456
    En de creative zen stone plus http://www.dixons.nl/De_online_wink...us 4 GB MP3-speler zwart.7109875/default.aspx

4 GB is voor mij meer dan genoeg. Mijn voorkeur gaat uit naar de iriver alleen ik kan weinig ervaringen terug vinden over deze mp3 speler.

15. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Even een bumpje.

Ik zoek al een tijdje een nieuwe mp3 omdat mijn Cowon D2 kuren toont en te klein wordt. Natuurlijk kan ik hem nog verder uitbreiden met SD, maar wil liever eens iets anders. Nu zag ik dus de Cowon S9, welke me fantastisch lijkt. Helaas is de 32 GB versie niet echt heel goed te krijgen. Weet iemand een site waar ik hem kan importeren of kan kopen. Zie hem in NL wel bij een paar (lugubere) sites, maar dan alleen 300+. miss dat hij ergens anders goedkoper te krijgen is.

Bedankt

16. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, ik heb ook de Cowon D2 en ben ook op zoek naar een nieuwere. Vooral om dan films/video's onderweg of op vakantie te kijken. Ik zat te denken aan de Cowon iAudio O2PMP 32 GB of de Archos 5 60 GB. Mijn keuze leunt nu meer naar de laatste, in veel reviews/vergelijkingen word hij de hemel ingeprezen. De prijs valt eigelijk ook wel mee als je hem vergelijkt met de Ipod touch. Ze zijn beiden rond de 280

De s9 is inderdaad erg moeilijk te verkrijgen als je persé de 32Gig wilt hebben. Bij MP3shop is de 8 en 16 gig wel beschikbaar. Maar dat zal je wss al weten.

17. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Zijn inderdaad hele mooie pmp's. Vind het alleen aan de grote kant. Je broekzak zit gelijk proppie vol, en ik gebruik mijn mp3 ook altijd bij het hardlopen. Dus dat is helaas niks. Ja, daar heb ik hem gezien. En bij bol.com is de 16 gig ook maar 200 euro. Vind het echt ruk van cowon dat ze geen SD slot erin hebben gezet. Kleine moeite en iedereen vraagt ernaar.

18. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb bij bol.com de Cowon S9 gekocht en hij bevalt me tot nu toe prima! Zeker een aanrader als je niet meteen alles koopt waar Apple op staat.

19. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat doe ik dus niet, ben geen fan van iTunes dus dan word het een probleem.

20. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Drag and drop_O_

Deel Deze Pagina