1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MTV ¦¦ The Trip

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goldfish, 4 okt 2003.

  1. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat door amerika minder leuk is, omdat daar toch iedereen engels praat. Dus liften en andere dingen regelen zou een stuk makkelijker gaan.
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is toch juist niet leuker :)
     
  3. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat zeg ik toch?:confused:

    Maar ik bedoel eigenlijk dat het door de VS minder leuk is, als ze van Noord Amerika naar Zuid zouden gaan zou het wel vet zijn.
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ahh sorry las het verkeerd :)

    Weet niet of dit uberhaupt nog wel leuk is. Liever heb ik een nieuwe Pulpshow op TV.
     
  5. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    8 =3 |) hoop dat jet volgend jaar weer zo is. vond ut echt wel cool.
     
  6. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is bijna onmogelijk dat ze tegelijk aankwamen aangezien je niet van elkaar weet waar je zit en het tog zon 6000 kilometer was. Allemaal gespeeld dat laaste stukje. Door amerika zal het een stuk zaaier worden.
    Laat ze maar door rusland, oezbekistan zo naar irak gaan is een stuk vetter:D
     
  7. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Al een paar pagina's eerder voorgesteld:

    Van Oost- naar West-China en omgekeerd.

    Ik vrees echter dat ze dan de camera's na een paar dagen al niet meer zullen hebben, maar 't zou wel erg interessant kunnen worden...
     
  8. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand trouwens aflevering nul op zn computer staan. het gaat om die van steffen en flip. ik lachtte echt me longen er uit bij de droge opmerkingen van steffen.

    _O_

    maar heeft een van jullie die afleveringen op zn computer staan
     
  9. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    muther fucker
    leuk stop woordje
    alleen heb ik er nu ook last van haha
     
  10. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb net een voorstukje gezien van the trip op mtv waar ze voor de lol op dieren aan het schieten zijn. Wie weet daar meer van?

    Ik vind dat dat absoluut niet kan en dat het achterlijke figuren zijn die zoiets doen. Vooral op MTV die elk muziekklipje voorziet van blokjes en silences omdat er een scheldwoord in zit of een tiet of een pistool. En dan gaan ze wel onnodig dieren afschieten? Zeker weten dat die gasten lomp zijn en niet direct raak schieten zodat het dier onnodig veel pijn heeft. Ik hoop dat die gasten verdwalen en uithongeren in de woestijn.
     
  11. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou wachten op die aflevering BounceMeister en dan pas je oordeel vellen. Ik denk eerder dat ze die beesten schieten voor eten. Ja ja, dat gebeurd. Waar dacht je anders dat dat stukje vlees vandaan kwam dat op je bordje ligt? Maarja, dit is geen thread over het onnodig schieten van beesten...

    Gijs rulez. Hij doet me denken aan die jollige dikkerd van de Amstel reclames:)
     
  12. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    huh die gijs en jaap schoten toch niet op die dieren? was toch die gast die hun een lift gaf?
     
  13. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    jup, maarja. nu zijn ze wel medeplichtig aan moord he
     
  14. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Het zag er niet professioneel uit, dus die dieren worden ernstig en pijnlijk verwond voordat de echt afgeschoten worden, dus dat is wel een verschil.

    In ieder geval doen ze er in de reclame erg lollig over, dat doen ze in een spotje van de leprastichting of van het IFAW toch ook niet?

    Ik vond het in ieder geval een ongepaste commercial.
     

Deel Deze Pagina