1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MTV neemt The Box over, GameKings in gevaar?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Furies, 24 jun 2004.

  1. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Hey,
    hier is te lezen dat allesheerser MTV ondermeer The Box overneemt. Nóg meer R&B en Rap wordt het Nederlandse volk toegeschoven. Geweldig.. Not. De enige muziekzender met Alternative muziek is dus over een tijdje geschiedenis. :'-(

    Nu vraag ik mij af. Wat gaat er met GameKings gebeuren? Wordt het vervangen door een (dom) programma als GameFacts waar ze de game nauwelijks spelen? Of komt er helemaal niks voor in de plaats? Of mogen ze toch blijven? Ik hoop het laatste. Wat denken/hopen/vrezen/weten/... jullie?

    Furies.
     
  2. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoop dat ze mogen blijven.. vast wel, nu alleen nog even zorgen dat ik het ook kan ontvangen :p
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Erg jammer dit... Ik vond The Box eigenlijk een beetje de MTV van een jaar of 10 - 12 terug. Eigenzinning en echt voor de jongere.
    Sinds MTV samen is gaan werken met TMF vind ik het al een stuk minder cool.
    De stoere MTV "touch" is er mijn inziens niet meer....

    Misschien is deze overname wel handig en kan The Box lekker eigenzinnig blijven. Ik denk alleen niet dat dit zal gebeuren en zal snel de zelfde "gladde" uitstraling krijgen als TMF en MTV :'-(
     
  4. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha, als het idee achter the box verdwijnt (alternatieve muziek) doordat MTV dit overneemt dan komt er nooit, maar dan ook nooit meer MTV of TMF of iets wat daar mee te maken heeft bij mij op de buis (is nu al bijna niet het geval). The box is nog de enige zender met een gevarieerd aanbod aan muziek.

    Als Gamekings wordt vervangen door een ander simpel programma is het al helemaal diep triest en zit er nog maar een ding op: Boycotten die handel (MTV).
     
  5. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat wel goed met MTV... Eerst TMF en nu The Box. Gamekings zal vast wel mogen blijven, hoop ik tenminste! :)
     
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    wanneer gaat dat dan in????
    want we hebben hier nog niet zolang THE BOX, en dan zou ie zo snel al weer weg gaan!!!!!!???????
    THE BOX ruled gewoon, en ook vanwege GAMEKINGS!!! dus die mag al helemaal nie weg!!!!
     
  7. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    gamekings moet blijven anders is het gewoon vals zitten we alleen nog maar met gammo niet dat dat super erg is maar de humor van gamekings heeft het gewoon niet en bovendien gamekings laat shows zoals de E3 en tokyo gamesshow zien
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    MTV nam TMF dacht ik ook over en toen is de zender ook achteruit gegaan, nu zal the box ook wel achteruit gaan en begint mtv een monopolipositie te kweken.
     
  9. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Viacom heeft als eerst MTV verkracht, daarna kwam TMF aan de beurt en The Box zal waarschijnlijk hun laatste slachtoffer worden. :'-(
     
  10. tomhasj

    tomhasj baklap!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg maar de mazzel tegen 'oude' box _0/
    Ze hebben vast een of ander plan met de box, ze hadden tmf destijds ook niet hetzelfde gelaten. Misschien krijgen we wel een chatbox met halfe balk van een clip te zien :9
     
  11. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat hiermee gamekings ook in Spijkenisse te ontvangen is, hoef ik ze niet steeds te downloaden.
     
  12. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamekings blijft wel, toen MTV TMF overnam was er ook nie zoveel verandert jah
     
  13. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    The Box boeit me niets, behalve natuurlijk gamekings, maar ik heb er wel het vertrouwen in dat dat blijft.
     
  14. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat er niks gebeurd met de programma's op the box, het is puur dat the box waarschijnlijk veel winst maakt, en daar wilt MTV gerbuik van maken!Dus ik denk zelf dat er niks gebeurd.
     
  15. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    NEE! Dit menen ze niet! Ik hoop dat er een nieuwe zender bijkomt!
    Wat gebeurde er met TMF toen MTV het overnam! Juist! Dat willen we niet! TMF was een HELE goede zender, maar daar is NIETS en dan ook echt NIETS van overgebleven! Ik mis een NORMALE muziekzender. MTV zendt meer filmpjes/'series'(osbournes enz.) uit dan muziek! Ik zie sowiezo al te weinig verschillende muziek, alleen maar R&b enz.

    The Box heeft tenminste nog thema avonden(On the roxxx!), daar kan je tenminste nog een clip zien die NOOIT uitgezonden zou worden op MTV of TMF. Dit vind ik echt niet kunnen!
     
  16. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ik de box ook kan ontvangen
    dan hoef ik ze ook niet tedownloaden net als doerak
    dus ze moeten ook wel blijven
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Gamekings is een harstikke goed bekeken programma dus dat blijft wel, is niet meer dan logisch dan zou MTV net zo goed willen, goed bekeken programma = dure reclame's = veel inkomsten.
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat moet MTV in hemelsnaam met de box.. Maja.
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Kan ze beide (helaas) niet ontvangen, dus maakt mij eigenlijk weinig uit. Als ik ze wel kon ontvangen zou het moeten blijven!
     
  20. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat MTV alle contracten overneemt van The Box dus waaronder het Contract van Gamekings...
    Ik snap niet waarom een andere bekend televisie station zoals rtl4 of sbs6 gameskings niet opkoopt...er kijken elke week meer dan 300.000 gamers naar die show !
     

Deel Deze Pagina