1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    LOL Wat hebben vrouwen toch tegen Christina Aguilera? Ik had een vrijdag ook al zo'n discussie met een vriendin van me die precies hetzelfde zei als [Munch].

Eminem die die Yankers pop verrot sloeg was ook nog wel leuk ja, net als Jack Black die Michael Jackson van de vorige VMA's nadeed. Maar de optredens zelf vielen behoorlijk tegen en het lijkt wel of de artiesten die een award moeten uitreiken ieder jaar weer een beetje beter hun best doen om hun aankondigen te verpesten.

2. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    bwoah... ik vond het gewoon vermakelijk om te kijken, al waren het telkens precies dezelfde clips die genomineerd waren (50 Cent, Beyonce, Eminem... etc... )

desalwelteplus gewoon geinig, niet meer... het heeft een iets te hoog roddel-over-de-populaire-artiesten-achter-je-tv-gehalte wat mij betreft....

3. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ach ja tegenwoordig gaat het eerder om de look en clibs dan om het zingen. Zingen kunnen de meeste mensen die langskomen op MTV e.d. niet eens goed :eek:

4. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    Die show vindt ik elk jaar wel vet vorig jaar had die p.diddy al zo n bruut optreden en die van justin timberlake rulede vorig jaar ook wel hoor...... dit jaar waren ze wederom heel vet.......

5. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Christina Aguilera zag er net uit als een goedkope prostitue en dan vindt ze het nog gek dat men haar niet serieus neemt.

Dan nog over de show zelf: Ik vond het geluid heel slecht. Daarom heb ik de tv naar 45 minuten maar uitgezet. Wel jammer, want ik had best wel nog meer van Chris Rock willen zien. Hij is gewoon zo goed in het afkraken van mensen.

Nog erger vond ik het pop gehalte. Kunnen ze er niet meer metal tussen stoppen? Dan krijg je tenminste een goede show.

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    dat zou nogal onlogisch zijn gezien het feit dat MTV nogal bekend staat als volger van de huidige trend (*kuch*TMF*kuch*). En als je ziet hoe goed pop verkoopt, stopt MTV dus ook veel pop in hun VMA's...

niet leuk, pure commercie, maar logisch...

en op het einde speelde Metallica ook een klein stukje White Stripes, en nog iets dat ik niet kon identificeren, en Frantic van het album St. Anger... dat smaakte zeker naar meer, maar na Frantic was het alweer over :{ :'-(

7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik vond het eindoptreden met Metallica maar behoorlijk rommelig. Guns N' Roses optreden van vorig jaar was heel wat beter. Wat trouwens wel een verdomd korte comeback was by the way. :)

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Bah bah bah. Ik krijg gewoon het schaamrood op mijnkaken als ik zit te kijken en dat komt niet door die strakke pakjes. Stelletje suffe *popsterren* die een feestje bouwen, man, oooow madonna is zoooo geweldig...

9. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de vma's altijd supergaaf om te kijken, meestal zit er ook nog een grote portie humor en schokking bij en daar houd ik wel van:D

en de shows zijn altijd vet.

10. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0

Mag jij mij vertellen wat voor 'schokking' er dan wel niet in zat, want ik heb het niet kunnen ontdekken.

11. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    dan heb jij het begin ecker niet gezien,........

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Damn, ik heb er helemaal niks van gezien.. Madonna ruled hard :cool:

13. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    nou zo spectaculair vond ik het eerlijk gezegd niet...

eerder een klein kusje dan een echte tongzoen...

maargoed, ze zijn bekend, dus dan is het ineens schokkend... :confused:

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Nah, maar aan de andere kant vind ik het toch wel lef hebben..
    En Madonna bewijst ook even dat een vos wel haar haren verlies maar nooit haar streken.. :p

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Precies Madonna is gewoon pwanege. _O_ Als er iemand goede shows kan neerzetten dan is zij het wel.

En wat betreft het zogenaamde shocking gedeelte. Vergeet niet dat het voor ons Europeanen misschien niet zoveel voorstelde, maar voor Amerika was het natuurlijk wel schokkend. Als je bij dat shot van Justin Timberlakes gezicht even naar de rest van de zaal keek zag je de meeste van die sterren met een open mond van verbazing zitten. Het deed me een beetje denken aan dat optreden van Marylin Manson van een paar jaar geleden. Toen zag je ook een shot van al die R&B sterren die over het algemeen zwaar gelovig zijn, met een gezicht kijken alsof de Duivel himself voor ze stond op te treden. Dat is gewoon zwaar lachen.

16. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet hoor maar dat was Snoop met Adam Sandler |:-

17. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Bwahaha ik vond er dus geen zak aan :eek:
    Zij altijd maar praten over dat het echt een geweldige show is waar iedereen uit hun dak gaat....Pffft vond het maar saai :'-(

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Mwa... het is altijd nog beter dan zo'n TMF Awards met duizenden BrEeZAH's die hun bek nog niet eens voor 5 seconden kunnen houden. En het is wel geinig om al die sterren bij elkaar in een zaal te zien, maar de MTV Movie Awards blijft toch wel de beste van alle award shows.

19. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Wat is nou toch in hemeltjesnaam -izzlen? :confused:

20. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    overal Izzle achter zetten

Deel Deze Pagina