1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    idd :cool:

btw toffe gif :D

2. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Vanavond/nacht, MTV VMA Awards 2004. Ik hoop natuurlijk op een leuke opening zoals vorig jaar. Het wordt NIET live uitgezonden :'-( . Hier wordt het uitgezonden op 31 Augustus. Word weer leuk, luisteren naar al die 'piepjes' :{

3. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ah tnx dat je het ff meldt. Zat gister nog de opening te bekijken van vorig jaar.. :p Maar echt weer heel lelijk dat het weer niet Live is.. Nu maar hopen dat ik het niet vergeet te bekijken de 31e.. Mag je het nog wel even melden als je wilt, aub. :)

4. xboy007

xboy007 Guest

alles wat met mtv te maken heeft is klote.

5. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    ach beter iets dan niets, maar het zou inderdaad wel beter zijn als er eens een muziek zender met een breder/gevarieerder muziek aanbod zou komen.

6. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    En alles wat met het onderbouwen van zulke overdreven meningen te maken heeft is super.
    Wat jij nu beweert is dat muziek, en de artiesten die muziek maken, klote zijn. Terwijl ik me kan herinneren dat je wel is gepost hebt in het Hip Hop draadje, positief over muziek. Beetje tegenstrijdig vind je niet?

7. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Het wordt deze keer ook met een halve minuut vertraging uitgezonden zodat er bepaalde dingen niet op tv zullen verschijnen als het mis gaat, drommels :)

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Komt allemaal door dat Janet Jackson incident bij de superbowl :mad: Maja, het gaat achteruit. Ach, morgen maar is kijken of het nog een beetje leuk is.

9. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig .... anders zien we tieten en hoor je woorden zoals 'fuck' en daar kan mijn tere zieltje niet tegen. Anders ga ik met een geweer een school ommaaien ofzo...

10. xboy007

xboy007 Guest

de meeste hiphop waarnaar ik luister komt niet op mtv. al die commerciële shit wat op mtv komt is gewoon niet goed weet je wel.

11. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Urban Music wint in MTV - WMA

Tis wel goed dat Jay Z & Outkast gewonnen hebben :9 :D _O_ :+

goed zo _0/

Jammer genoeg geen Nas,Ja Rule of Ashanti of Brandy die een Nomenatie kreeg :'-(

12. The Outsider

The Outsider Know your damn role!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja rule en rappen|:-.

Heb de vma nog niet gezien, maar morgen is er weer een herhaling. Was de programma leuk...

13. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Lees nog is goed naar jou post, en mijn post. ;)

Anyway; gister een uurtje VMA gekeken. Vond het wel aardig, maar niet super. Sommige dingen waren echt té gespeelt.
    Wat ik btw wel ff tof vond was dat Stevie Wonder samen met Alicia Keys en Lenny Kravitz op het podium een liedje gingen zingen. :cool:

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vond de VMA 2004 eigenlijk best wel tegen vallen.Er is niets aparts gebeurd(net als vorig jaar madonna+britney).Vaak hebben ze ook als laatste nog een speciaal optreden(net als voor 2 jaar Guns'n'Roses)maar dit jaar was het "gewoon" Outkast(wat wel het beste optreden van de avond was)

15. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    vond t ook wel meevallen jammer, maar dat tap-dansen vond k wel gruwlijk.

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Shame on you! Outkast en gewoon hoor je niet samen in 1 zin te gebruiken :D _0/

17. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Beste optreden Outkast ??

Hahahaha...

Lean Back was dope, iedereen deed mee :D

Was blij dat Yellowcard een award kreeg, de lead singer trouwens ook :+

18. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Is de VMA al geweest. Op TV word de VMA dit weekend aangekondigd. Ik ga dan zeker kijken. Ik vond de presentator van vorig jaar wel gaaf, veel grapjes die eigenlijk niet door de beugel konden:).

19. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Gister was de uitzending op MTV van 20.00 uur tot 23.00 uur. (Niet live, event werd zondag gehouden)

Het zou idd worden herhaald.

20. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Lean Back is goed....vind de Remix zelf iets mindewr...maar goed..

Waneer woord het herhaalt ??

Deel Deze Pagina