1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Grand Theft Auto IV

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sognare, 12 apr 2008.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Vanmiddag voor het eerst echt ff de MP gespeeld. En dan alleen Free Roam, damn dat is echt fucking dope als je mensen erbij hebt die je kent en gezellig meedoen.
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik ook wel vet vind , is dat je je tegenstanders gewoon kan opbellen !!
     
  3. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    en dan zeggen Hallo met Sjef Bogers
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    mwah de multiplayer... gemixte gevoelens. Free roamen/party mode vind ik harstikke leuk. Maar bv deathmatch vind ik niet zo geweldig gedaan. Sommige mensen krijg je op de een of andere manier soms niet dood. Dan schiet je gwoon 2x je magazijn op hun kop leeg en dan zijn ze nog geen leven kwijt, en dat bellen tja... net paar keer turf war gedaan en werd heletyd gebeld door de tegenpartij net in een vuurgevecht, erg irritant dus.

    gemixte gevoelens dus zoals ik al zei, maar wel een leuke toevoeging hoor
     
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, helaas heb ik tot dusver alleen met onbekenden gespeelt, dan wordt het alsnog een deathmatch. Ik wil gewoon een lang vuurgevecht met een paar man tegen de politie, Reservoir Dogs stijl. :thumbs:
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben gisteren niet eens in een game gekomen. 8)
    Eerst zie ik alleen mezelf in een soortement lobby staan. Ik heb geen idee wat ik in godsnaam moet doen, dus druk ik maar op A om aan te geven dat ik Ready ben.
    Daarna kreeg ik een scherm met een hoop namen, en waar een hoop mensen waren het schelden.
    Letterlijk 20 keer gezien dat de game binnen 10 sec zou beginnen.
    Wat dus nooit gebeurd is |:-

    2e keer hetzelfde, behalve dat ik nadat ik op A had gedrukt niet bij scheldende idioten terechtkwam.
    Deze keer bleef ik in dat wazige lobby ding. Ik had ook een kroon bij mijn naam?
    Als dat betekent dat ik de host was, was het iig niet erg succesvol. Er kwam niemand. O-)

    Wat een verschil tov. Halo. Daar geef je gewoon aan wat je wilt spelen, een daarna hoef je niks meer te doen.
    Dit is een onoverzichtelijke brij. :{

    Op het eerste gezicht dus geen MP die ik lang zal spelen (ALS het me ooit al lukt om het te spelen. :+)
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat heb ik pas 1 keer gehad ik was aan het free roamen met een paar Amerikanen en we hadden een dik vuurgevecht met de politie op Star Junction.
     
  8. regtur

    regtur Save the last humans..

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Kzat gisteren te free moden en toen kwamen we opeens in een andere lobby met een paar man.. VVet irirtant
     
  9. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de mp echt top, maar als ik een Team Deathmatch doe met 16 man dan krijg ik me toch een party LAG niet normaal meer. Heb adsl van orange 20mb, denk niet dat het aan m'n verbinding kan liggen.
    Heeft iemand dit ook gehad?
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heb ik ook gehad hier man , kan gewoon zijn dat er wat langzame verbindingen tussenzitten !

    Maar voor de rest vind ik hem wel redelijk lopen , denk dat er nog wel een patch aan te pas moet komen ! want dit is eigenlijk hun eerste echte grote online ding van Rockstar (naast "tabletennis") dus ik vind het nog een goeie prestatie
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten het zo doen dat je je eigen ranked lobby kan opzetten... nu kom ik steeds in deathmatches met rete-irritante settings zoals spawn place op dichtbij, alleen maar een klein eiland, auto-aim aan, 5 minuutjes en een stuk of 7 teams..aarrgh!

    De mooiste en leukste potjes komen voort uit epische 20 minuten gevechten ZONDER auto-aim, over een groot gedeelte van de stad of de hele stad, geen spawn killing en gewoon 2 teams... dan wordt het tactischer, snipers, helicopters, boten, enz... nu is het gewoon 2 meter lopen en maar weer knallen, doodgaan, spawnen, knallen, en herhalen tot de tijd op is.
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je player match spelen ;)
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hoe zit het met de multiplayer achievements? Zijn die makkelijk te halen of zitter er erg pittige tussen? Of is het mogenlijk om bijv met een paar mensen van hier een paar potjes online te doen met als doel dat ieder een paar multiplayer achievements haalt?
     
  14. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is exact mijn mening, zou tof zijn als er een clan is/komt. zodat je gewoon goed kan chatten i.p.v. die onzin brullende amerikanen e.d.
    Ben gisteren aan't proberen geweest een party-mode vol te krijgen maar tevergeefs, misschien mensen hier interesse in binnenkort?
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    En nog een +1! En ik heb ook wel interesse! Misschien moet je ook dit topic even bekijken?!
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ook harstikke irritant net, zoek ik een ranked team deathmatch . Kom ik in een potje met spawn plaatsen heel dichtbij en politie aan.
     
  17. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik een private game kan maken? Ik wil graag met vrienden free roam online. Maar ik kan wel private slots instellen, maar ik zie nergens de optie om de game helemaal private te maken. Zodat er niemand anders kan joinen.
     
  18. k0ifim

    k0ifim Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien niet de beste oplossing, maar gewoon een party mode op je mobiel opstarten, dan kunnen alleen mensen joinen die jij een invite stuurt. Het is in principe hetzelfde als free mode.
     
  19. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    net een gta race gedaan
    altijd mannetjes die het moeten verzieken als ze laatste staan
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    En vanuit die party mode kan je de player match-->free roam starten.
     

Deel Deze Pagina