1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] a.s. concertbezoek

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 23 sep 2003.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    18 Oktober - Evanescence
    14 December - Marilyn Manson

    _O_

    Idd, hadden we dat eerder geweten...

    Zitten we dan niet nog in Spanje?
     
  2. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    overmorgen naar DMX
    ben niet echt een fan van hem, maar het is hier vlakbij in AHOY en zn concerten schijnen wel strak te zijn
     
  3. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    was ik niet bij ivm ouders die liepen te zeiken over school....


    maar nu MOET ik er echt naartoe; Chimaira :9 Spineshank :9 Ill Nino :9 (als ze maar niet te veel van de nieuwe cd spelen, heb iemand er zeer negatief over gehoord)

    ga morgen kaartjes bestellen :D
     
  4. OddGirl

    OddGirl I'm Odd

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: [Muziek] a.s. concertbezoek

    Shit ja,heb je gelijk in..
    ach volgende keer
     
  5. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    OMFG flogging molly is da bomb!! 8)

    "singing drunken lullabies!!"

    "rent naar ticketservice"

    heb ook kaarten voor Marilyn Manson :p
    Heb dr echt zin in!
     
  6. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    Flogging Molly gezien op Pinkpop... was idd goed te pruimen... vrolijk, bouncable :D, gewoon lekker...

    kom je 6 Oktober btw ook naar de Roadrage (Spineshank + Ill Nino + Chimaira)???
     
  7. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0

    ik weet nog nie of ik ga, ik krijg pas over 2 weken me salaris :mad:
    Hoop dat iemand ff kaartje voor kan schieten. Wil chimaira echt graag live zien!

    Jij gaat neem ik aan??
     
  8. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgende concert word MUSE !!!!!! 6 November in Ahoy
    Ik verwacht er wel veel van, ik heb ze nog nooit live gezien (wel op tv en dvd enzo, maar nog nooit naar een concert van ze geweest)
     
  9. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    zeker!

     
  10. xforz

    xforz Guest

    ik (twist die op Xforz zijn account zit omdat ik ben gebanned:p)
    ga morgen avond naar het concert van de deftones + a perfect circle. Hellaas speelt A perfect circle als special guest dus zullen de deftones wel weer 80% van de show spelen, niet dat iemand hier a perfect circle kent maargoed is ook niet echt aan jullie besteed die muziek..
    Nou zul je denken, hee de deftones zijn pas nog geweest, klopt ja, in die poephal Ahoy waar het geluid nog slechter is dan het geluid van mijn pc speakers, daarom ga ik in de Phillipshalle in düsseldorf (Duitsland) omdat de accoustiek daar gewoon veel beter is *) .
     
  11. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    t'is dat je die punten er zelf achter hebt gezet maar Mer de Nombres van A Perfect Circle heeft zo'n 150.000 platen verkocht in Nederland. Zo bijzonder is die muziek nou ook weer niet
     
  12. xforz

    xforz Guest

    Ten eerste heet hun eerste album Mer De Noms (betere zoeken de volgende keer :p), ten tweede, die cd is ook al 3 jaar uit en zo ongeveer elke Tool fanaat koopt dat album omdat maynard in a perfect circle zit. Ten 3e, 8 op de 10 mensen die ik vraag, ken je APC?? zegt nee, en dat zijn dan al mensen die rock/metal luisteren.
    maargoed gaan er nog meer mensen richting düsseldorf morgen?

    ps. hun 2e Album is kort geleden uitgekomen, 13 september in NL, hij heet Thirteenth step en het is een aanrader voor iedereen die van muziek houd die wat diepgaander is....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 sep 2003
  13. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Mijn opmerking was meer bedoeld aan jouw stelling dat APC niet aan xbw-forumleden besteed was. Waarom dan niet vraag ik mij dan direct af. Omdat niemand het kent? Ik dacht het niet...
     
  14. xforz

    xforz Guest

    mijn rede voor die opmerking was omdat "bijna" iedereen hier andere muziek naar voren brengt, ik noem maar wat, evanescence of hoe je het ook schrijft, als we nou een vette discussie houden over Tool ofzo, maar kijk zoals jij vast wel weet, tool is niet zomaar muziek, je moet er echt van houden en je daarbij ook kunnen verplaatsen in de muziek, wat zo goed is aan tool is dat het zowel muzikaal als qua texten gewoon geniaal is, veel afwisseling en texten waar niet meteen helder bij is waar het over gaat, texten waarbij je meedere gedachte kunt hebben, dat zie je dus niet bij bands zoals hier worden genoemd want die lyrics zijn gewoon zo duidelijk als wat. maargoed meningen verschillenen en daarom lijkt mij dat het niet interessant is voor jullie (a perfect circle) want voor iemand die zich daar niet in verplaatst is het muziek die gewoon oersaai is.

    maar ik vind het een beetje scheef dat je zegt dat a perfect circle geen speciale muziek is }:] want dat is het wel :'-(

    hier een bio van MTV:

    ps. ik ga eens een topic openen over diepgaande muziek!
     
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Hehehe, je hebt wel gelijk hoor, APC is coole muziek maar IMO niet ultiem bijzonder. Maar goed, smaken verschillen toch :) Trouwens, Tool heeft best duidelijke texten. Tool is cool omdat zij gewoon echt hun boekjes en videos volledig in verband brengen met de text en muziek.Het nummer Aenima bijvoorbeeld gaat gewoon over zijn woonplaats LA die hij (Maynard) doodwenst. In combinatie met de foto's en plaatjes in de boekjes van Tool worden hun standpunten best wel duidelijk.

    "Here in this hopeless fucking hole we call LA
    The only way to fix it is to flush it all away.
    Any fucking time. Any fucking day.
    Learn to swim, I'll see you down in Arizona bay"
     
  16. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik moet nog een keer naar Deftones (laatste concert kon ik niet) daar baal ik wel van.
    Hopen dat ze volgende keer een beetje op een rlxte dag komen.
     
  17. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    20 November IRON-MAIDEN Brabanthal in Leuven [Belgie] kaartjes voor Ahoy waren voor het eerst sinds ik naar concerten ga uitverkocht, echt niet normaal nog nooit meegemaakt Iron-Maiden uitverkocht in zo een korte tijd, nou ja dan maar naar Belgenland he, ik moet en zal ze nog een keer zien tijdens deze tour!!!
     
  18. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    vind jij een concert van A Perfect Circle beter dan van de Deftones???

    en ik vind het geen mooie muziek; het zal wel niet aan mij besteed zijn... maar volgens mij zijn er genoeg mensen die Perfect Circle kennen hoor...

    tja, niet als je het aan disco-mensen gaat vragen natuurlijk, maar muziekmensen moeten het wel kennen imo :D

    (komt gij btw ook naar Roadrage 6 Oktober in de 013?? )
     
  19. anto NL nius

    anto NL nius Kondition: Macht.

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier kan ik gelukkig over meepraten, een concert van apc is zoveel beter dan Deftones.
    Ik vindt de deftones ook goed, dus geen aanvallen daarover, maar de muziekanten en vooral zanger zijn zoveel beter dan die van deftones.
    Heb de deftones 2 keer gezien, en 2 keer eerder weggegaan omdat e muziekanten maar wat aan het kloten waren, dan is de zanger meestal ook niet echt bij de les.
    Nee, geef mij maar hun studio albums.

    Mijn volgend concert is Metallica 6 dec, moet er toch eens van komen, heb ze nu 2 keer half gezien, nu eens het volledige concert.

    Wil ook naar Goethes Erben in gent, maar moet eerst eens erachter komen hoe ik die kaartjes kan krijgen:).
     
  20. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb ze op Pinkpop gezien, en ze speelden puur perfect...

    het was live, dat kon je horen, maar je zou toch bijna zeggen dat de cd gewoon opstond... en zo ongelofelijk wild en duistere sfeer...

    BRUUUT!!

    Perfect Circle heb ik nog niet live gezien, maar wat ik ervan gehoord heb, lijkt me niet echt iets voor het voorprogramma van de Deftones :eek:
     

Deel Deze Pagina