1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] a.s. concertbezoek

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 23 sep 2003.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    G**, en ik maar te laat zijn met kaarten halen.
    Heb ik nu weer een mooi concert gemist, met Lowlands kan ik er ook niet bij zijn. :mad:
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    * aait

    Komt vast nog wel een concert waar je wèl kaarten voor kunt scoren. :)
     
  3. alibi

    alibi Guest

    we haddedn er over gesproken via de PM!! je zei dat je kaartjes had enzo!

    maar het was idd erg goed 8) , maar ik had wel een paar foutjes gehoord. maarja , wat wil je met een andere drummer, bassist en gitarist!
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Was de 28ste naar John Legend in de Paradiso geweest, echt een zwaar gekkenhuis daar. Was wel prachtig though, heerlijke sfeer :)

    Nu misschien 20 juni nog naar Common in de Paradiso, moet ik ff kijken.
     
  5. Javdalen

    Javdalen Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Manson concert was echt erg lekker! Altijd weer goed om hem live te zien.

    Al was dit misschien wel een van de minste keren.....het knalde op één of andere manier niet zo als de andere keren dat ik ze live heb gezien.

    Maar als nog GENIETEN!!!!


    Nu maandag naar SLipknot, en dinsdag naar Mudvayne......wat heb ik toch een naar leven :D
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Stond ik rustig naar die Queen dinges te kijken, word er voor me ineens een gast vol op z'n gezicht gemept.

    Hoppa! Direct ruzie daar, ik maar snel een paar meter achteruit gegaan met m'n vriendin.
    Verder erg genoten van het concert, al vond ik het de vorige keer toch wel veel beter.

    Wie weet is de band op Lowlands iets beter op elkaar ingespeeld...
     
  7. 18 juni De Kade, Zaandam R.O.L.F, De Hardheid, Ten-Hut, Korstkjok 5 euro
    21.00
    22.30

    Wel in Zaandam, maar het is het waard.


    SKAAAAAAAANKEN
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2005
  8. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, even dit topic nieuw leven in blazen.

    Ik ben gisteren naar Foo Fighters geweest. het was echt een fantastisch concert, perfect geluid en prachtige solo's.
    Stacked actors hebben ze wel iets van10 min gespeeld _O_
    nog meer mensen naar de Foo Fighters geweest?

    Ik ga zaterdag ook naar Fall Out Boy in de Melkweg, wordt ook zeker mooi.
     
  9. zijky

    zijky Sniper

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker weer naar lowlands :p
     
  10. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen zaterdag naar de Golden Earring geweest, echt geweldig, Radar Love!

    21 juni ga ik naar Robbie Williams en 30 juli naar de Stones!!! *)
     
  11. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zaterdag naar Qlimax (beter gekend bij jullie als q-dance i think?)

    whiieeee DJ Dana en Kai Tracid!!! helaas dana van 21u-22u en Kai als afsluiter van 6u-7u
     
  12. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik won opeens 2 gratis kaartjes voor real big fish in de melkweg vanavond! Dat wordt vast wel lekker skanken en blij doen :9
     
  13. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    @Edris

    Kai Tracid als afsluiter?? Dat is een trance-dj :{. Hier is het btw ook gewoon Qlimax. Q-dance is de organisator ;).

    Mijn volgende concert wordt 'Outblast in concert'. Dat wordt egt megavet _O_
     
  14. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ja gaat van goe stevig naar trance, maar kai tracid is tegenwoordig ook geen zachte trance meer aant draaien, maar ook vrij stevig. Ik zal zondag laten weten hoe en wat hij gedraaid heeft :p

    ik kijk er echt naar uit.

    Dit is de line-up van Qlimax in Ethias Arena te Hasselt:

    21u Lady Dana (NL) *boenk boenk jump jump* :D
    22u DJ Scot Project (DE)
    23u Pavo (NL)
    24u Luna & Technoboy (NL/IT)
    1u Promo (NL)
    2u The Propher (NL)
    3u DJ Zany (NL)
    4u Furax (BE)
    5u Yves Deruyter (BE)
    6u Kai Tracid (DE)

    Hosted by Ruffian

    Ik ga eigenlijk alleen voor Dana en Kai, Luna en Furax neem ik er ook nog graag bij...
     
  15. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien ga ik in april nog naar Less Than Jake. leuke ska-band in de melkweg
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Dinsdag avond naar MXPX geweest in Nighttwon Rotterdam. Erg gezellig, leuk zaaltje, heerlijk sfeertje en vooral de band was goed. In het voorprogramma stonden 'I Am The Avalanche' en 'The Matches'. Beide echt topbands, Heb er nog een gesigneerde cd aan overgehouden. Sta nog met de gasten van I Am Avalanche op de foto ;). Echt leuk, lopen ze na het spelen gewoon door het publiek, praatjes maken echt leuk.

    Aanstaande concertbezoek is voor mij pas 19 maart. Ga dan naar Disturbed. Heb er echt erg veel zin in! Wie gaan er nog meer naar Disturbed?
     
  17. PmH

    PmH Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    geweldig concert dat van de foo fighters hele zaal kwam los toen ze begonnen _O_ . vond die 2e band voor de foo fighters alleen 3 keer niks.
     
  18. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Heb Sonata Arctica afgelopen zaterdag gezien. Geweldige band :)
     
  19. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Reel big fish was fun, johannus scoorde die kaartjes en we gingen totaal lam daar.
     
  20. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Qlimax is gedaan :mad: ben net thuis en ben stikkapot. Het was een zware nacht maar kben gebleven tot het bittere einde.

    De line-up was nog eens veranderd. zelfde dj's andere uren.
    21u-22u Yves Deruyter (viel tegen maar heeft nooit iets in mijne stijl ofzo gedraaid en jammer dat Dana niet de opener kreeg)

    22u-23u Kai Tracid (khad meer remixes van zijn bekendste trance platen verwacht oa life is too short. Wel een remix van trance&acid)

    23u-24u Scot Project (geen idee meer eigenlijk, draaide niet echt mijn stijl, maar was af en toe toch goed stevig gaan)

    24u-01u DJ Pavo (ook helemaal niet zoals verwacht, jammer, maar ik heb meer groove van hem ooit gehoord, en dat is heel raar nu die hardcore)

    01u-02u Dana (ook in mindere mate dan ik verwacht had, laatste kwartier was gewoon eentonig en het publiek viel ook al stil. Toen hebben de meesten hunne klop ff gehad.)

    02u-03u Furax (draaide ook hardcore maar dan belgian style. Wat toen gebeurde had ik nog nooit gezien! Iedereen kwam naar de grote zaal en meer als 6000 -weet niet hoeveel volk er was- koppekes die golvend op en neer sprongen! De enige dj die het kot deed daveren!!! Ik hoop dat hij dit jaar DJ of the Year word ipv tiesto ofzo)

    03u-04u The Prophet (ahwel, ik kende deze dj nog niet echt goed, al eens een plaatje of 2 van gehoord. Hij heeft me aangenaam verrast. hij draaide echt sweet. En van de ene dj-booth naar de andere gewoon tussen de plaatjes door :p )

    04u-05u DJ Zany (Al die nederlanders - meer als de helft van het volk daar! - gingen gewoon uit de bol toen ze hem aankondigden, na zijn uurtje kon ik ook al merken waarom, hij is echt een topdj, en "blijkbaar" heel bekend in NL)

    05u-06u Luna & Technoboy (Er waren dus een groep italianen van Toscane naar België gereden om Technoboy (italiaanse dj) te zien. Tja, ik heb beiden al meermaals gehoord en de combinatie was af! Gewoon de ene dikke harde retroplaat achter de andere!!!)

    06u-07u Promo (Kameraad had zijn werk al gehoord en zei me dat ik die zeker goed ging vinden omdat dit echt wel het steviger werk is. Vooral na het afsluiten met het standaardliedje van Q-dance denk ik, of den Anthem van Qlimax... never mind, wou hij iedereen bedanken en draaide hij een keiharde speedcore plaat! Natuurlijk was ik blij!!! En kon ik ook eens eindelijk zo stevig jumpen gelijk de rest! Dus deze dj staat ook hoog aangeschreven op mijn persoonlijk lijstje!)


    Jaja, die speedcore was bom, zo'n muziek hoor je niet rap in België, laat staan een goeie fatsoenlijke rave. Dit was echt het beste concert/fuif/rave waar ik ooit naar toe ben geweest. Tiësto in Arnhem was niet zo goed, vooral omdat we toen de meeste tijd doorbrachten in de tribune, echt chillen van de muziek. Terwijl we nu eigenlijk continue op de dansvloer stonden.

    Ik hoop dat ze zo'n evenementen hier vaker gaan doen, of toch minstens 1x per jaar. Heb de cd van Reverze (Sportpaleis Antwerpen), ook hardere stijl normaal gezien, dadelijk eens luisteren of die Qlimax evenaard!
    Reverze was half zo duur + 3 areas + meer dj's, maar ik denk dat Qlimax een ferme line-up had!!!


    Dus mensen, ik laat het hier maar bij, dadelijk eens mijn bedje in!!!

    En aan alle Nederlanders: BEDANKT, zonder jullie was die sfeer maar half zo plezant geweest!!!!
     

Deel Deze Pagina