1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] a.s. concertbezoek

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 23 sep 2003.

  1. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    de eerste pics staan op mijn space:
    gsmfoto's
     
  2. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies hetzelfde als hier in Arnhem. Alleen de line-up was wat anders. Wij hadden als afsluiter Dj Vince, die ook niet verkeerd draaide, maar ik ben meer fan van promo.

    Ben wel benieuwd hoeveel mensen er waren. Hier in Arnhem iets van 30,000.

    Btw, kende je the prophet niet? :9 Nummer 1 hardstyle dj. En Pavo draaid geen hardcore, maar hardstyle ;).

    En speedcore is voor mietjes, daar ken je tog niet op dansen.
     
  3. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ah ja bij pavo heb ik ook niet echt geluisterd gehad. Was toen ff aant socializen :p

    kheb nog niets gezien op het nieuws, zal vanavond misschien op de lokale tvzender zijn of in de krant.

    Ik ben nog maar vrij recent bezig met welke dj wat draaide. Vroeger zette ik gewoon de platen op die ik goed vond. Zonder eigenlijk te zien van wie of welke titel :p

    en op speedcore niet kunnen dansen? nou ik anders toch wel :cool:
     
  4. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    was zaterdag naar Fall Out Boy geweest.
    Echt een zware tegenvaller. Ze speelden maar 50 minuten :eek: , echt veel te weinig.
    Er waren allemaal groupies van 13 jaar. sommigen gingen volgens mij voor het eerst naar een concert, want ze werden helemaal gek in de mosh pit. slaan en schoppen enz.
    Ze deden de liedjes op zich wel goed, maar na elk liedje zeggen, waar het volgende liedje over gaat vind ik een beetje overdreven.
    En het was nog wel het afsluitend concert van hun tour.
     
  5. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ff dit topic wat nieuw leven inblazen, is al 2 maanden geleden dat hier nog iets gepost is en ik vond niet direct een andere topic waar nog concertbezoekjes geplaatst zijn.

    Ik ben gisteren naar André Rieu geweest in Vorst Nationaal (Brussel).
    Was bangelijk concert, ik heb me echt keigoed geamuseerd! en de muziek in die zaal is subliem, gewoon geen woorden voor. 2,5u was echt veel te kort! :D

    Jaja, da's eens weer wat anders dan hardstyle hé...
     

Deel Deze Pagina