1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Alternatief / Punk / Rock :

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Burt Macklin, 5 feb 2007.

1. Remco

Remco Guest

Vet nummer:) Die clips boeien me nooit zo, ik ga meestal toch wat anders doen, dus dan zie ik die hele clip niet.

/edit: Nog een paar leuke bandjes:
    Saosin
    Armor For Sleep
    Amber Pacific
    Autopilot Off
    The Almost
    Houston Calls

En nog een beetje punkig:
    Allister - Scratch
    [yt]r4TXeEITlVw[/yt]

Laatst bewerkt door een moderator: 28 feb 2009
  2. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    ik ga ze checken

hier nog een leuke cover, ik neem aan dat iedereen het origineel ook wel kent, en die vond ik eigenlijk niet superslecht, maar ook echt fantastisch of dit is een stuk beter

ik heb het laatse half jaar eigenlijk vrij weinig muziek geluisterd, en geniet de laatste tijd dan ook enorm van alles wat ik weer hoor, en deze moest ik dan ook weer 10 keer horen, coz it rox.

en nog een andere gouwe ouwe, draaide ik vroeger al grijs

als iemand wat andere leuke covers kent hoor ik ze erg graag, hoeft niet alleen punk te zijn overigens.

3. Pitakaas

Pitakaas Guest

The Clash heeft ook wat vette covers hoor!

[yt]MBeT4ptY9sY[/yt]

Even iets anders, kennen jullie Reverend and the Makers? Ik vind dit echt hele goede muziek, met als hoogtepuntje wel Heavyweight Champion of the World. Kan er echt lang naar luisteren, en het hele album is hoogstaand.

[yt]fmfFmxJhtxU[/yt]

Goede muziek!

Laatst bewerkt door een moderator: 2 mrt 2009
  4. Remco

Remco Guest

[yt]CM_F83qdB4U[/yt]
    [yt]VVK4nBES7dI[/yt]

En nog 1 van mijn favorieten:
    [yt]zbTeOWeaYXk[/yt]

5. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    ik denken, cool Pennywise, alleen is California Dreaming door Hi-Standard, maar wel een errug gaaf nummer en bandje, ik heb die albums van hun zelfs nog ook 8).

en over the rainbow van Me First and the Gimme Gimmes, die band blijft toch wel the bomb qua punk covers, zelfs hun versie van R.Kelly's i believe i can fly is vet. Die andere 'Pennywise' is volgens mij ook gewoon van hun.

En dat Reverend and the Makers nummer is wel chill ja

6. Remco

Remco Guest

Ik wist helemaal niet van wie het was, alleen dat er covers van waren.

7. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    snap ik, maar ik was even teleurgesteld toen ik het hoorde, want ik kende het dus al, terwijl een goeie cover door Pennywise mag ik graag horen, maar volgens mij bestaan die gewoon ook niet.

Die losers die muziek op youtube zetten onder een verkeerde naam deze is voor hun:

:+

8. Remco

Remco Guest

Haha.

Even iets anders, ik vind Hoobastank ook een leuke sound hebben:
    [yt]tasGnNG3wgc[/yt]

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mrt 2009
  9. Pitakaas

Pitakaas Guest

Is dat het 'nieuwe' album? Ik heb Every Man For Himself echt comleet grijs gedraaid, en het studio geluid is echt goed. Misschien een beetje ge-overproduced, maar lekkere sound ja. The Reason (het album ja, niet dat zeiknummer) was ook chill. Maar gaanderweg mn interesse verloren.

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mrt 2009
  10. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    Hoobastank ken ik ook nog wel van dat bekende nummer, ik vond het een leuk nummer maar inderdaad veel te strak en onnatuurlijk, en daardoor verder links laten liggen, maar dit klinkt op zich wel aardig.

Coldplay daar heb ik wel veel moeite mee, over gepolijst en produced en dan word het muziek zonder ziel en dat klinkt ook live dan uh, ja altijd precies hetzelfde ook, bagger is het goede woord denk ik.

Ooit zo'n gast, we hadden het over muziek en die snapte niet wat het verschil is tussen Radiohead en Coldplay "klinkt toch allebei hetzelfde"

Ja net als Metallica nog steeds de beste metalband is denk ik dan.

edit// ik luister nu al de hele dag naar The Strokes, vind ik ook een aparte sound hebben en hoe meer je ernaar luisterd, het wordt alleen maar beter, en zo hoort het toch

Laatst bewerkt: 4 mrt 2009
  11. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    deze moet ik ook even delen, ik wou even kijken of er nieuw materiaal van weezer was en hier wordt ik dan weer erg blij van, errug gaaf

krijg wel weer meteen zin om te vliegen over sneeuw, maar ja, vorige maand nog gedaan, volgend jaar maar weer :{

12. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    The Strokes vind ik ook erg gaaf.
    Dit nummer vind ik alleen dan wat minder :+.
    Alleen hun podium presentatie vind ik niet echt goed (heb ze zelf nog niet live gezien, maar video's enzo, dat is toch niet echt spetterend).

13. Remco

Remco Guest

Wat vet. Ik ga eind deze maand nog een keer:) Die tweaked grabs kan ik nu ook, nu nog een backflip proberen, vind het toch wel eng hoor.

Die schoenen die die gast aanheeft @1.44, met dat rode pak, heb ik ook.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2009
  14. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    Mucky Pup, niet briljant, wel een leuk liedje

Millencolin live, ook leuk

Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
  15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    The Offspring gaat weer on tour. Helaas niet in Europa :'-( Dan zou ik echt meteen een kaartje kopen.

[yt]ytA2nqwClRo[/yt]

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Mja, Social Distortion komt wél naar NL, en daar ga ik denk wel heen.. Ik durf te zeggen dat ik ze beter zijn als The Offspring.

17. Remco

Remco Guest

Aha 8)

The Offspring geven wel echt een gruwelijke show. Heb ze al eens live gezien.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Hulde voor mijn Nederlands. Ik wilde zeggen dat ik ze beter vind als The Offspring 8). Voor zover je bands mag vergelijken.

19. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Wat een mooi bruggetje wordt er hierboven mij gemaakt.
    Heb vandaag kaartjes gehaald voor The Offspring! :cool:

Huntepop, ja wie kent het niet, heeft gewoon The Offspring als headliner.
    Verder staan er op dat "festival" ook namen als Van Velzen en Roosbeef.
    Dus eigenlijk is het verder verre van bijzonder.

En dat had de organisatie van Huntepop zelf ook goed door.
    Aangezien ze apart kaarten verkopen voor het concert wat The Offspring daar gaat geven.
    Dus daar en ik zeer content mee.

Wordt de derde keer dat ik ze live ga zien, maar The Offspring kan ik niet vaak genoeg live zien. :)

20. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Oeh, het nieuwe album van Green Day is te vinden.
    Heb hem nog niet geluisterd, ben wel erg benieuwd!

Know Your Enemy klinkt in ieder geval zeer lekker. :)

Deel Deze Pagina