1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Alternatief / Punk / Rock :

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Burt Macklin, 5 feb 2007.

1. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em net helemaal geluisterd. Sommige nummers zijn echt top maar de helft is kut vind ik.

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    NOOOOOH waarschijnlijk kan er niemand mee naar The Offspring :'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-( En daar wil ik zo graag heen! :'-(:'-(:'-( Mijn favo band!

Iemand enig idee hoe snel de kaarten ongeveer uitverkocht zijn? Dan weet ik ongeveer hoe lang ik heb om mensen op te trommelen.

Laatst bewerkt: 9 mei 2009
  3. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb juist dat ik wel met iemand meekan die ook wil maar waarschijnlijk van me ouders niet mag :mad: Misschien ook wel logisch omdat ik pas 13 ben 8) Dan 14 weliswaar

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben tegen die tijd 4 dagen 18. Ik wil gaan!!!!!!!!! :mad:

Trouwens, nog een vraag: Wordt er ge-pit eigenlijk op een The Offspring concert?

5. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel een beetje. Hoop echt dat ik mag gaan. OFFSPRING WHAAAAAAA.

EDIT:

Vanaf :1.20 8)

6. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op een paar momentjes zit er wel een beetje pit in idd! Jammer dat ik niet mag, The Offspring is echt vet :thumbs:

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik wil eigenlijk wel een band shirt van the offspring, maar ik vind al die zwarte shirts zo kut. Ik haat zwart. Ik zoek eigenlijk zo iets:

En dan met het logo in kleur 1 of in wit en het shirt in kleur 2 (ongeveer). En dat logo bedoel ik zo dat dat aan de zijkant (en de achterkant) van het shirt nog doorloopt en niet dat het logo halverwege stopt. En dat het logo iets gedraait is. Weet iemand waar ik zoiets kan bestellen? Of zelf maken (en dus niet een site waar je het alleen midden op de borst kan zetten)? Of een ander shirt wat niet zwart is.

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Die stem bevalt me echt niet van Social Distortion! Altijd een laag verveeld stemmetje. :eek: Dan ken ik ook maar 3 nummers...

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Story of my life, ring of fire, ...?

10. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    lol, is de paus katholiek?
    ben nog nooit naar de offspring geweest, maar dat er een pit is, is vrij zeker

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Toen ik bij Offspring was in.. 2005(?) was het vrij rustig vooraan. Ik stond natuurlijk wel te springen ;)

Wel goede sfeer etc

12. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Heineken Music Hall?
    Dat was mijn eerste concert, was zo gelukkig als een klein jongetje. :cool:

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528

Hoewel ik weet dat 90% hier dit kut gaat vinden :+

14. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 3 weekjes geleden het nieuwe album van Green Day gehaald, en ik vindt 'm errug vet! Toen ik 'm de eerste beluisterde dacht ik "Kut, Dookie komt echt nooit meer terug (maarja in mijn achterhoofd wist ik het eigenlijk al)", maar zoals de Engelsen zo mooi kunnen zeggen : It has grown on me. Ook de zin (waar het om gaat) van het album vind ik heel vet (en actueel!). Mijn favo nummer is Horseshoes and Handgrenades.

Ook ben ik helemaal gek van Rise Against, ze zijn echt te gek live! (Melkweg was binnen no-time uitverkocht)

Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Deze draad staat vol met muziek dat ik echt tof vind, dat ik dit topic niet eerder heb gezien8)

16. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand aanbidt hier Dinosaur Jr. toch?
    dan heb ik een leuk nieuwtje voor diegene:
    Ze geven een optreden in Paradiso. 27 augustus gaat het gebeuren

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Als ze eens kappen met het moraalriddertje spelen en gewoon aandacht gaan besteden aan muziek en niet Bono achterna gaan lopen, dán ga ik het ook weer luisteren :)

Maar Dookie komt sowieso nooit meer terug, misschien wel instrumentaal maar qua tekst blijft het verschrikkelijk vind ik.

Shinedown blijf ik ook wel tof vinden:

18. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    ach, ze zijn punk he. en dan moet je een beetje tegen het systeem aanschoppen :+

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528

Zo schop je als punker tegen het systeem aan en niet door te zeggen dat oorlog slecht is en daar je hele cd mee vol te gooien incl. de titel en je image. Er zijn ontelbaar veel punkbands die nummers erover gemaakt hebben maar je kan het ook overdrijven imo.

20. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Als Green Day inderdaad een statement wil maken doe het dan zoals Anti-Flag en Pennywise inderdaad.
    Vind zelf dat hele nieuwe album van ze echt om te huilen.
    Als ik Green Day wil luisteren gooi ik me Dookie album wel in de cd-speler.

Vanavond eens die bandjes van Cookie luisteren. :)

Deel Deze Pagina