1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Alternatief / Punk / Rock :

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Burt Macklin, 5 feb 2007.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nieuwe album van Stone Sour is wel het luisteren waard imo. Alleen op lyric gebied is het wat cliché: "I don't wanna live without you. I can't breath without you" enz. Er zitten wel meer van dat soort teksten in wat nooit echt mijn ding is. Maar op instrumentaal gebied is het wel lekker, wat standaard, maar goed aan te horen.

2. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0

Go Back To The Zoo - Benny Blisto

Heb deze cd laatst gekregen voor m'n verjaardag. Blijf dit toch wel een fantastisch bandje vinden, en dat van onze eigen bodem :D

Begin is erg sterk met hun hits, tweede gedeelte is wat minder en rustiger, maar toch goed.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Even door het nieuwe album van Linkin Park geskipped. Mijn god wat slecht...dacht dat de de single The Catalyst al slecht was maar dat is nog het beste nummer van het album :emo:

4. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15

Ojee, dan moet het wel echt gigantische troep zijn!:+

5. Cookie

Leuk Bevonden:
    528

Voor een bandje wat bestaat uit Lego medewerkers (8)) en wat is opgericht om Bionicle te promoten, klinken ze nog best tof :cool:

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Album van Linkin Park... :'-(
    When They Come For Me is echt kut, nu de rest maar aanhoren.

//edit

&ja, soms luister ik ook naar iets anders als Hiphop.. :+

Laatst bewerkt: 7 sep 2010
  7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    "Blackout" gaat echt nergens over :lol:

Tuuutuuutuuhh...tutu...WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!

Dat we geen Meteora en HT meer zouden zien was na het vorige album wel duidelijk maar dit slaat echt alles.

Edit:// Ik geef het op. Die nummers kennen totaal geen samenhang en die lyrics zijn echt compleet waardeloos. Dit is wel de grootste flop qua muziek die ik in de afgelopen jaren heb gehoord, van bands die voorheen wel wisten hoe ze muziek moesten maken.

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Oh, shit, Blackout is zo'n 'WUAAAAAH lied'... skip.
    Neemt niet weg dat er toch nog 2 redelijk leuke nummers in zitten.

//edit

Ik geef het op.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Haha ik moest hardop lachen :lol:

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    WTCFM is nog slechter.

"Gotta catch up motherf*cker, and all the people say: ahhaaahhaaaaaahaahaaaaaa".

Ik zat echt met verbijstering te luisteren...

11. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Oh crap was eigenlijk bedoelt voor metal draadje, nouja het heeft toch niks meer met metal te maken xP

Net de nieuwe plaat van Linkin Park beluisterd en om maar meteen met de deur in huis te vallen; wat een bagger plaat!

Het eerste dat me opviel is dat er maar 9 echte nummers opstaan, de overige 6 zijn allemaal fillers die verder weinig toevoegen.

De plaat begint met een rustig intro "The Requiem" om er daarna meteen over te gaan op het niks toevoegende "The Radiance" die welgeteld 58 seconden duurt. Plak die dan gewoon achter het eerste nummer.

Anyways dan denk je eindelijk dat er een beetje tempo in komt en dan krijg je echt een uber soft nummer gevolgd door wederom een filler.

Inmiddels zijn we bij nummer 5, "When They Come For Me", aangekomen en eindelijk begint er een beetje tempo op het album te komen. Helaas zit hier meteen al een extra foute beat aan geplakt en gaat Mike Shinoda rappen. Vroeger kreeg je na een tijdje Chester Bennington die ging grunten enzo. Nu krijg je een of ander vaag gejank wat er totaal niet bij past en al helemaal niet klinkt.

Daarna krijg je echt een dik low tempo nummer gevolgd door een filler gevolgd door "Waiting For The End". Het eerste wat me meteen opviel is de reggea zang van Mike Shinoda. Opzich niet verkeerd moet ik eerlijk bekennen, maar wederom een erg middelmatig nummer.

Even later hoor ik zowaar gegrunt. Wat? Gegrunt op de nieuwe LP plaat? Jazeker en wel in het nummer "Blackout". Maar jezus wat een dramatisch slecht nummer zeg. Het lijkt net wel een Hadouken nummer alleen dan gewoon slecht uitgevoerd. Halverwege het nummer krijg je ook nog eens een uber foute remix die echt zo op de gemiddelde dance plaat past.

Het eerste wat me opvalt bij het volgende nummer, "Wretches And Kings" is de extreem foute hip hop beat die zo op de nieuwe Fort Minor plaat zou passen. Dan begint Chester ook nog eens te zingen als een mislukte combinatie van Bob Marley en de zanger van Disturbed en is het feest compleet.

Iridiscent vind ik 1 van de betere nummers. Dik low tempo maar doet weinig verkeerd. Toch wel een van de betere nummers van het album.

Aan het eind krijg je nog The Catalyst, die zo vet begint maar die halverwege zo de verkeerde weg in slaat. Het begin blijft echt vet maar die top 40 beat verpest echt heel het nummer. Iedere keer als ik het nummer hoor schiet ik in de lach. En dat is niet iets positiefs.

The Messenger is opzich wel een redelijke acoustische afsluiter van een erg teleurstellende plaat.

De plaat komt nooit echt op gang, mede door de nutteloze fillers en mede door de erg trage nummers. Sommige nummers beginnen leuk maar dan wordt er ineens weer een foute beat tegen aan gegooid. LP heeft twee heerlijke albums uitgebracht, Hybrid Theory en Meteora, en daarna is het keihard berg afwaarts gegaan.

Linkin Park is nu voor mij officieel dood!

35/10

12. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    [yt]vftuv2Dx5CY[/yt]

Helden! :D
    Ben erg benieuwd naar hun nieuwe album.

13. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
  14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Wow! _O_

15. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat stukje klinkt idd niet verkeerd. Misschien dat ik dit album een kans ga geven. De rest vind ik namelijk echt pure troep, op een paar nummertjes na dan.

Live zijn ze ook dik waardeloos, maar dat komt grotendeels omdat ik hun muziek ook waardeloos vind. En dat terwijl ik niks tegen post-hardcore en al die shit heb.

Gaan er trouwens nog mensen naar Biffy Clyro in Utrecht a.s woensdag?

16. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    [yt]EcP2gpd0XVE[/yt]

De nieuwe single.
    Geen grunts dus heel soft, maar vind hem wel heel catchy :eek:

17. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja klinkt opzich wel oke maar uit principe boycot ik standaard eigenlijk al ADTR.

Live vind ik ze echt slecht en de vorige keer waren ze headliner en speelde ze maar maximaal een half uurtje. Hun muziek vind ik ook over het algemeen echt gay. De grunts zijn wel bruut maar de clean vocals vind ik echt 3x niks en aangezien die domineren. Beetje apart opzich want bands als Alesana enzo vind ik wel echt vet. Maar heel de attitude rondom ADTR vind ik echt waardeloos, maar goed smaken verschillen.

Ik moet zeggen dat de vocals in hun nieuwe nummer wel redelijk tof klinken.

18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Headliner in de zin van The Powerfest 2010?
    Daar heb ik ze in ieder geval gezien. Die energieke fibe wat ik van de albums krijg ontbrak wel enigszins live.
    Kan ook deels komen doordat het een 'festival' was. Daardoor heb je ook veel mensen die gewoon even komen kijken en luisteren in plaats van mensen die echt voor de band komen.
    Vond het uiteindelijk wel erg tof ze te zien, zou ze graag nog eens met een los optreden in Nederland willen zien.

Ik vind juist die catchy sound gemixt met de hardere stukken erg tof. :)

19. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee headliner als in For The Fallen Dreams in het voorprogramma en ADTR als headliner a la 14 euri ofzo in de Sugar Factory vorig jaar, of alweer het jaar ervoor.

Powerfest 2010 ben ik niet heen gegaan, de line up vond ik echt 3x niks. Sum 41 was cool, maarja die had gecanceld. The Used is opzich wel oke, die had ook gecanceld en verder bleef er weinig over die ik echt graag wilde zien.

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik vind ADTR wel tof, alleen zouden (veel) meer hardere stukken zeker niet misstaan. Kan niet wachten op 't nieuwe album :cool:

Deel Deze Pagina