1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Alternatief / Punk / Rock :

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Burt Macklin, 5 feb 2007.

1. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    zucht, waarom luister ik niet eerder naar de xbw-muziekkenners =(

Tame Impala toch eindelijk maar eens binnengehaald. Dat eerste nummer is al zo goed! Greep me helemaal, zit nu te genieten van de rest _O_

Het heeft wel wat van The Beatles

Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  2. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw nummer van ADTR:
    Klik

Geen cleane zang :eek:
    Vette shit dit nummer! :D

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Vandaag mijn kaartje voor A Day To Remember in De Melkweg gehaald! :cool:
    Wie gaat er nog meer?

4. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik helaas niet, Melkweg is te ver weg voor mij.
    Als ze nou eens naar 013 komen ben ik wel aanwezig :D

5. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen hier die het nieuwste album van Senses Fail (The Fire) hebben beluisterd?
    Senses Fail is een van mijn favo bands in het emo/alt rock genre, en dit album is ook weer erg lekker. Goede teksten (imo) en de muziek is ook gewoon erg lekker.

[yt]NNDdnq5Rl4Q[/yt]
    [yt]KDhJhAp6Iy0&feature=related[/yt]
    [yt]kFgTkutxZnQ[/yt]

6. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de prijs echt belachelijk. Oke ik ben niet helemaal objectief want ik vind de band nog niet eens een tientje waard. Maar als je kijkt dat The Devil Wears Prada + BTMH + Architects voor 15 euri naar de melkweg komen dan is 20 euri echt ziekelijk veel.

Of kijk naar My Chemical Romance, pure prut maar dat terzijde, die band is echt vele malen groter dan ADTR en kost ook maar 20 euri.

Mja heb hem 1x beluisterd. Moet zeggen dat het weer een erg lekkere plaat is. Vind hem op sommige stukken best wel harder dan hun oudere werk. Vooral de grunts klinken harder. Prima plaat iig.

Zijn er hier mensen die Chevelle kennen/luisteren?

[yt]FeH3zbet3Ig[/yt]
    [yt]-ohOVV74SjU[/yt]

Vind het zelf echt een dik epische band, alleen in Europa zijn ze echt totaal onbekend. Althans ik hoor er nooit iemand over.

Ze brengen begin volgend jaar hun tweede live dvd uit. Via deze link:

http://www.sonymusicdigital.com/chevelle/any-last-words-bundle/details/5697938

krijg je een t-shirt, een of andere blik houder ofzo, live cd en de live dvd voor maar 20 euri inclusief verzendkosten.

In Nederland en bij play.com enzo is er, op de meeste cd's na, amper wat van ze te vinden. Dus heb het meteen besteld. Ze zijn echt te vet.

7. Remco

Remco Guest

Ik word altijd een beetje depri van Chevelle. Alleen 'The Clincher' vind ik tof. :)

8. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het ooit een paar nummers geluisterd, kon me niet zo boeien. Misschien nog maar een keer luisteren :)

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb bij bands als Chevelle altijd dat ik het op een OST of Various Artists CD moet luisteren. Als ik een volledige CD luister van een band als hen dat lazer ik meestal in slaap, het weet me nooit echt te boeien. Weinig afwisseling en redelijk standaard, imo.

10. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Depressief wordt ik er echt niet van. Van slome Placebo nummers zoals 20 years krijg ik spontaan de neiging om mezelf te gaan snijden maar hier zeker niet.

Ik ken alleen het album point 1 niet echt van ze maar voor de rest heb ik alles. Vind eigenlijk alle albums wel hun charme hebben. This Type Of Thinking is weer redelijk hard terwijl Sci-fi Crimes eigenlijk weer veel rustiger is.

Maar goed smaken verschillen, ik vind ze iig echt super vet. Tijd dat ze eens een keertje naar Nederland komen want de laatste keer was 2003 en toen kende ik ze nog niet xP

11. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Gaat er hier nog iemand naar Londen Calling de 12e en 13e! Wordt een leuk feestje!

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    WTF?!
    Heeft Weezer alweer een nieuw album?!

13. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hurley is al
    een tijdje uit hoor. Overigens wel een topplaat in mijn ogen!

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Neenee ik heb het over dat album van 2 november 8)

Hurley heb ik hier nog gepost :p

15. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt waarschijnlijk "Death To False Metal". Dat is geloof ik een soort van verzameling van outtakes van Weezer albums :)

Laatst bewerkt: 8 nov 2010
  16. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh klopt idd een nieuw album( met daarop ongebruikt materiaal). Ze werken zelfs alweer aan een nieuwe :confused:. Laat die gasten een keer op tour gaan man, dat doen ze te weinig/niet.

17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Het nieuwe album van ADTR is te vinden op de bekende plekken.

18. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem niet echt goed. Hij is niet heel slecht ofzo, maar ik had er gewoon wat meer van verwacht. Maar 3 nummers met grunts erin makes me saaaaaaad.

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik vind het maar matigjes. Album is erg kort (ongeveer 30 minuten) en nog meer poppy dan het vorige album. Zitten een paar 'harde' nummers tussen met wat grunts. Heb 'm nu zeker zo'n 8x beluisterd maar ben nog steeds niet onder de indruk. Jammer, eerste album blijft verreweg het allerbeste! Heartless _O_

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    M'n vriendin begon net over Shaking Godspeed tegen me. Op Spotify kan je het één en ander luisteren! Nederlandse rock band, beetje stoner. Geeft me soms hetzelfde gevoel als Queens of the Stone Age me kan geven. Raad het wel aan om even te checken als je van lekker zwoele, alternatieve rock houdt.

Deel Deze Pagina