1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Alternatief / Punk / Rock :

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Burt Macklin, 5 feb 2007.

1. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor de laatste weken een single van ze voorbij komen op pinguinradio.
    Telkens denk ik dan: VET! Maar nog nooit de moeite genomen om eens een heel album te luisteren, ik download tegenwoordig eigenlijk ook nog vrij weinig albums.

Heel veel stream ik gewoon: Pinguin Radio, 3voo12 Luisterpaal en Youtube.

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Kasabian is tof. Album uit 2009 vind ik hun beste :)

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wut... als je dan zo graag muziek luistert, maar het niet wil kopen, dan ben je óók nog te lui om het te downloaden? 8) Ga dan Spotify luisteren ofzo!

Ik heb de eerste drie, daar zit die ook bij. Moet alles nog luisteren, heb de CD's wel al op m'n laptop gezet en ben het aan het ontdekken.

4. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Kasabian! <3

5. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het niet, ik ben gewoon op een andere manier naar muziek gaan luisteren. Vroeger kocht ik nog wel cd's (en nu vraag ik er nog wel 's een voor m'n verjaardag of sinterklaas ofzo), maar ik wordt tegenwoordig niet echt meer door bands gegrepen. Dan luister ik een 2 weken naar een band en dan heb ik het wel weer gehoord, dan is het ook zonde van je geld. De enige band op dit moment die me langer weet te boeien is The Black Keys, daar heb ik dan ook wel weer 3 platen van.

Ik denk dat het komt doordat er zoveel aanbod aan muziek is op het moment dat ik een beetje verzadigd raak. Daarom bevalt Pinguin Radio me nu ook zo goed: De muziek die ik vet vind wordt daar gedraaid, zonder reclame en ze laten me de nieuwste (alternatieve) hits horen. Het enige nadeel is dat ik niet de overige tracks van een album hoor. Alleen als ik denk: 'Wow, dit is echt een vet nummer', dan is ie vaak nog te luisteren op de luisterpaal. Best wel lui eigenlijk ja :+

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, toch wel. :+ Maar je moet natuurlijk zelf weten wat je er mee doet. Voor mij is er meer dan genoeg muziek die me langer dan 2 weken boeit. In veel gevallen ook langer dan 2 jaar. :)

7. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb natuurlijk wel 'all time favorite' bands, zoals The Strokes _O_
    En ik denk dat The Black Keys daar ook wel toe gaan behoren.

Koop jij nog veel cd's dan?

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Jup, doe niet anders. Ik download nooit muziek. Ik luister veel op Spotify en als ik iets écht gaaf vind, koop ik het. Als ik ergens een muziekwinkel tegenkom, loop ik altijd binnen om even te snuffelen. Zoals vandaag bijvoorbeeld, die verzamelaar van Kassabian gekocht en twee cd's van Johnny Cash.

Alles op mijn Last.fm heb ik als cd in de kast staan! Heb in totaal 238 albums (als ik Zune moet geloven). Sommige albums hebben meerdere CD's, dus qua letterlijk het aantal CD's zal het wel wat meer zijn.

9. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Nice, mooie collectie. Spotify zit ik ook aan te denken om daar toch eens echt een abonnement op te nemen. Dan steun je volgens mij de artiesten toch ook wel enigszins, want Spotify betaalt voor de rechten toch?

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, maar het schijnt heel weinig te zijn... volgens mij schieten artiesten er niet héél veel mee op.

11. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    De nieuwe plaat van The Boss is te vinden :D

12. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    En ik ga donderdag lekker naar Alcest, Les Discrets en nog een band in Willemeen in Arnhem. :)

13. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Alcest is vet!

14. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Ouwe lullen muziek. Snap echt niet wat mensen daar in zien.

15. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Als je Alcest vet vindt, dan zou ik Les Discrets ook even uitchecken. Zelfde stijltje en sfeer... Supermooi! :)

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    En is het wat? Zegt dat dan ook meteen. :p

17. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ik moet 'm nog luisteren, maar wat ik zo her en der lees is positief :)

18. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Iemand hier de nieuwe van de Arctic Monkeys al gehoord? Nummer heet R U Mine. Afgezien van de vreselijke spelling klonk het prima. Iig beter dan 75% van het laatste album.

19. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Hier ook maar even posten, aangezien het meer Rock dan Metal is :+ Nieuw nummer van Slash!

[yt]yoc_2imamkc[/yt]

20. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Zo, tijd voor pretpunkskawhatever. Sinds een paar dagen weer Suicide Machines her-ontdekt.. Destruction by Definition is toch wel mijn favoriete punkplaat ever!

[yt]LZBnylvJnFQ[/yt]

[yt]A7UjoQrnimk[/yt]

[yt]1rR6aLPIpUo[/yt]

Deel Deze Pagina