Ik vind het een matig album.
Supremacy is een goed nummer, beetje Muse zoals het ooit was.
Madness is wel een redelijk nummer, maar ook net niet. Het duurt zo lang totdat je bij het laatste refrein bent!
Over Panic station ben ik iets minder enthiousiast dan de meeste anderen, maar wel een leuk nummer.
Follow Me heeft wel potentie, alleen houd ik niet zo van de cheesy elektronische elementen in het refrein.
Survival is wel geinig, maar verveelt als snel. De Prelude vind ik echt waardeloos, ook qua sound. Beetje overproduced ofzo.
Animals: beste nummer van het album.
Explorers: Ik vind het wel een mooie nummer, zal denk ik wel snel vervelen.
Big Freeze: Wel lekker refrein, maar klinkt echt te veel als U2 gewoon
Save Me and Liquid State, gezongen door Chris. De eerste vind ik nog wel aardig, maar Liquid State is echt een nummer van niks. Probleem is dat Muse voor mij echt Matt's zang is dus als dat weg valt hou je soms weinig over. Chris zingt niet slecht, maar het is het gewoon net niet voor mij.
De laatste twee nummers vind ik gewoon een experiment, en beschouw ik niet als nummers. Unsustainable live lijkt me wel mooi!
Als album vind ik het zeer mager, kwam er de eerste luisterbeurt al nauwelijks doorheen. Dat zegt toch wel wat als groot fan. Na Animals dacht ik van, shit nog zes nummers:{
Sommige nummers gaan zie ik in hun live-shows wel echt goed werken, dus daar kijk ik wel naar uit. Zal dit album alleen weinig gaan luisteren.
Ben benieuwd naar het nieuwe album van The Killers and Mumford & Sons. Straks maar even luisteren op Spotify.
Laatst bewerkt: 25 sep 2012