1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Alternatief / Punk / Rock :

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Burt Macklin, 5 feb 2007.

  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Klinkt als Linkin' Park 8)
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :eek: Soundgarden album is gelekt (geen verassing aangezien het op iTunes te streamen was)

    Heel erg benieuwd
     
  3. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Net terug van the Black Keys _O_ Epische shit live. Nummers komen zoveel beter uit. Ze speelden vrijwel alle goede songs van de laatste twee albums. Heerlijk concert! Met als hoogtepunt Little Black Submarines en Everlasting Light
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Wie was er naar Muse gister? Echt fucking awesome was het!
     
  5. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was er! Echt een geweldig concert inderdaad. Dat einde_O_ _O_ En natuurlijk alle klassiekertjes zoals New Born en Time is Running Out. Tegenvallers vond ik Panic Station en vooral Explorers (wat een schijtnummer is en blijft dat zeg).

    Nieuwe album is live in ieder geval echt een feestje. Zit te twijfelen om nu ook niet naar de Arena te gaan.. het enige wat mij ervan weerhoud is dat galmende geluid. Al blijft Muse natuurlijk wel dé stadionband van dit moment.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ja Arena is ook niet mijn favoriet maar fok it, kaartjes zijn al binnen. :+
     
  7. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Muse concert gister was echt fenomenaal _O_ Heb echt genoten. Enige minpuntje vond ik dat ze New Born deden ipv Stockholm. Niet dat ik iets heb tegen New Born, maar als ik moest kiezen dan toch maar SS.
    Anyway: heb me helemaal kapot gesprongen gister, fantastisch. Volgend jaar weer :cool:
     
  8. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ongeloofelijk concert! De albums worden elke keer minder imo, maar de live-shows beter8) Vond (behalve Explorers) alle nieuwe nummers live ook echt supergaaf, maar de oude klassiekers waren toch het best (Plug in Baby, Time is Running Out, Knights). Toen ging het echt helemaal los!

    Mooie interactie met het publiek ook van vooral Matt Bellamy, dat was vroeger nooit echt. Die groeit ook steeds meer in z'n rol als frontman.
     
  9. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Helemaal mee eens. Vanaf Time is Running Out begon iedereen echt lekker los te gaan. En Knights was echt fantastisch, had hem al een tijdje niet geluisterd maar jezus wat een fijn nummer :)
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatste tijd flink naar Guns 'N Roses aan het luisteren, sowieso gewoon meer naar andere muziek aan het luisteren lately. Ik merk dat ik echt kan genieten van deze muziek en sowieso kan ik heel veel soorten muziek wel waarderen, toch kwam ik uiteindelijk elke keer wel terug bij Rap, maar ik zoek echt andere dingen.

    Ik moet zeggen dat ik vooral de wat rustigere nummers van Guns 'N Roses echt kan waarderen, zoals, November rain, Civil War, Patience, Yesterday, Don't Cry, Estranged etc. Maar ook nummers als Paradise City, Sweet child O' Mine en ga zo maar door, die iets hardere dus zeg maar. Maar goed..wat zijn enigszins vergelijkbare bands? Ik need MOAR! Het moet gewoon niet keihard zijn, dus heavy metal gaat hem denk ik niet worden. G&R wordt als Rock gezien toch?
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    De nieuwe Queens of the Stone Age! _O_ Wat een heerlijke plaat!
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Hoe wat waar?
     
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Like Clockwork. op naar de piratenbaai!
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind het tof, zeer tof, maar Daft Punk was wel echt de plaat die mij omver blies deze maand.

    Like Clockwork moet wat bezinken. Er staan enkele fantastische tracks op. De vlotte tong van Alex Turner schittert in If I had a Tail en die albumversie van I Appear Missing is ongelofelijk vet, nu al een van mijn favoriete QOTSA tracks ooit. IAM gaat op het eind niet een beetje los, hij gaat goed los en zo veel verfijnder dan al het gebruikelijke rockwerk van QOTSA.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Daft Punk is so overrated zeg, niet te zuinig.
    Zit nu QOTSA te luisteren en klinkt wel lekker.
     
  17. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ook even de nieuwe Vampire Weekend luisteren.
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hell no.
    Te veel haters die vinden dat het niet als Daft Punk klinkt. ;) Maar ik vind het werkelijke heerlijke muziek voor als je even op de bank wat zit te lezen. Verfrissend en lekkere lange tracks die niet vervelen.

    Voor Vampire Weekend wacht ik wel geduldig op de Spotify release.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik ben geen Daft Punk fan maar al helemaal geen Daft Punk.
    Alleen dat nummer met Pharrel is baas maar dat komt door de bassist.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Echt heerlijk, afgelopen twee dagen behoorlijke koppijn omdat ik het teveel (en te hard) heb beluisterd. Maakt niet uit. _O_
     

Deel Deze Pagina