1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Dance, House, Electro, Techno [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XxTopgear360, 8 okt 2011.

  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jaa zie er genoeg :). Begin er wel een aantal te downloaden. Welke is een topper?
     
  2. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Die van mij :+
    Nee ze zijn allemaal erg goed! ;)
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    *)

    Ik ben er een aantal(3 ) aan het luisteren maar dat is toch niks voor mij. Ben van de hardstyle en vind house wel kick alleen dan moet het wel een beetje doorknallen en niet te suf zijn. Maar ik ga wel heel dit topic doorpluizen. Zal vast wel iets tussen zitten wat mijn smaak is!
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Mijne :cool:
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Techno is overal weer aan het opkomen behalve in Nederland daar is het allemaal van die hipster club achtige techno:mad:

    anyways lekkere 'echte' techno-mix van mijn broertje

    http://soundcloud.com/wesz

    je moet de 1e 'winter' hebben, de 2e is dnb :)
     
  6. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    eeeehhh dacht het niet de mijne natuurlijk :+
     
  7. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Ieder zijn ding/smaak natuurlijk maar ik vind het echt totaal niks ;)
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hou je niet van techno in het algemeen of?
     
  9. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Sommige tracks gaan nog wel maar over het algemeen niet nee, vind het maar eentonig en saai,zelfde geld voor dubstep,dnb,moombahton.
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Gisteren bij Apenkooi in de Westerunie Amsterdam iets bizars meegemaakt..
    Ik was in het rookhok aan het praten met een meisje die best wel wasted was, 5 minuten later komt er een gast die zegt: hey lief gaat het nog? hier heb je wat water. En hij loopt weer door.
    Iedereen weet natuurlijk wat er gaat gebeuren maar aangezien ik zelf ook heel vaag was had ik niets door en zei ik tegen haar toen ze het niet wou drinken; je kan het beter drinken, je hebt wel water nodig, anders drink ik het wel op.
    Toen gaf ze me het drankje en liep ze vaag weg en toen besefte ik pas dat die dude haar niet kende en iets in dat drankje moet hebben gestopt dus liet ik hem vallen en stond ik daar echt verstijft van: Fuck.. ik had bijna drugs binnen gekregen door een 'glaasje water', en dat meisje moet natuurlijk denken dat ik zijn handlanger was ofzo.

    I.p.v dat ik het drankje meenam naar security o.i.d. en die jongen kon vinden gooide ik het dus meteen weg en liep ik naar de vriendin van het meisje toe om uit te leggen dat ik niks kwaad deed en dat ze op haar vriendin moet letten waarna ik weer lekker ging feesten.

    Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt of gezien dus het werpt wel een enorme schaduw over de leuke avond..
     
  11. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Zo, dat is inderdaad heel erg sick. Ben ook genoeg op zulk soort feestjes, maar nog nooit zoiets meegemaakt. Zou er ook echt heel erg van schrikken..
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja ik schrok dus maar was het een minuutje later alweer vergeten, je verwacht het natuurlijk nooit omdat iedereen zo chill en elkanders vriend is maar het laat echt een indruk achter, een normaal uitziende jongen die het leven van een meisje zo kan veranderen.. als meisje ben je je er misschien meer bewust van dat je NOOIT een drankje moet aannemen maar ik had het niet door en zij dat ze het beter kon drinken.. echt f*cked up.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
  14. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Na een paar x opnieuw luisteren moet ik zeggen sounds promising die remix van Stobe :), maar de drop klinkt een beetje soft (al doet het me wel een beetje denken aan dat vroegere 'trance') of klinkt dat zo omdat het geen HQ upload is.

    En een beetje jammer dat aan die epic synts een abtrupt (als ik het goed schrijf) een einde komt terwijl dat bij die original mix wat beter klinkt

    Zeker mee doorgaan :thumbs:
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja klopt, ik zoek nog een manier om het go.bang stuk goed te connecten met m'n eigen drop. Dit was gewoon even snel wat erbij doen zodat er nog een lichte connectie is. Verder ga ik proberen de drop nog een stuk aggresiever te maken , misschien een acid touch.

    Verder is het inderdaad geen HQ upload :+.
     
  16. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Kijk nice...
     
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben bezig met een nieuw mixalbum. Zit nog in de fase waarbij ik de tracklisting aan het perfectioneren ben en wil graag alvast wat reacties hebben op onderstaande work in progress. Geen house dit keer, maar trance. :)

    Het zijn de eerste 20 minuten en de sfeer die ik wil neerzetten is zomers, ontspannen en melancholisch. Ben benieuwd wat jullie van deze WIP vinden.

    Alvast bedankt voor het luisteren met een kritisch oor. ;)
    http://soundcloud.com/paribus/my-endorphine-testrun
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2012
  18. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou je vroeg om een kritisch oor hier komt ie :)

    Even vooraf ik ben er wel een beetje uit met trance, vroeger vaak naar geluisterd maar nu niet echt meer

    Ik heb 3 + / - puntjes

    -
    1) Intro nummertje klint niet slecht maar ik denk dat er betere intro nummers zullen zijn (al zou ik het 1,2,3, niet weten welke)
    2) Als het een nieuwe mix compilatie moet zijn, waarom staat Yuri Kane erop (of is dit een of andere nieuwe remix)
    :cool: En de track bij 14 min en 17 min zijn wel erg van de zelfde opbouw zou zelf een ander nummertje tussen doen

    +
    1) Lekker gemixt (al lijkt me dit geen HQ kwaliteit)
    2) Eindelijk weer eens trance, en geen slechte keuze tracks :)
    :cool: We (of I) want more


    Hopelijk heb je er iets aan :) Maar op welk label wordt hij gereleased dan???
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2012
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    1) Kwestie van smaak natuurlijk, maar deze plaat pakt wel gelijk de sfeer die ik wil neerzetten. Als je suggesties hebt voor een beter passende plaat als intro dan hoor ik dat natuurlijk graag. ;)
    2) De compilatie is nieuw, maar dat betekent voor mij niet dat er geen oude (bazen)tracks op mogen staan. Maar je hebt een punt, ik zal eens kijken of ik dit wel of niet wil handhaven.
    :cool: Heb je een punt. I'll look into it. :)

    1) Thanks, maar soundcloud is geen goede kwaliteit idd. Volgens is de stream 128 of zelfs 92 kbps.
    2) Nogmaals thanks.
    :cool: ik neem je aanbevelingen en kritieken in overweging en dan komt er zeker meer. ;)

    Uiteraard heb ik hier iets aan. Het wordt geen officiƫle release. Althans voorlopig nog niet, maar wellicht dat er nog wat te regelen valt via de radiozender waar ik voor draai. :)
     
  20. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    In 45 minuten verteld via mijn mixpaneel en 30 + 1 tracks wat je kunt verwachten deze avond!

    http://soundcloud.com/thisisjura/super-you-me-2012-amsterdam-mixed-by-vinelli

    Gaat er toevallig nog iemand naar Amsterdam 3 maart? Schijnt best een tof feest te zijn en aangezien Luke maar 3x per jaar in Nederland komt draaien mogen de echt fans niet ontbreken natuurlijk :D

     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2012

Deel Deze Pagina