[Muziek] Dance, House, Electro, Techno [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XxTopgear360, 8 okt 2011.

1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Ik had zo graag vannacht naar Jacked willen gaan of zaterdag naar Mixmash. :mad:

2. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Wou ook graag naar mixmash maar helaas ik kan niet...

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zag Jacksd gisteren op Dancetrippin, wat een dooi feestje zeg. Pure dagjesmensen die alleen maar stil stonden de hele avond.

Waarschijnlijk ga ik vrijdag naar de DJ MAG top 100 uitreiking (Armin van Buuren, Arty , Hardwell en Sander van Doorn). Zaterdag Headhunterz in Ziggo Dome.

Wilde eerst vandaag maar Hardwell in Escape, maar heb helaas morgen om 09:00 een tentamen..

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Snap ik echt niet. Ik was helemaal kapot gegaan op die line-up. Ik wou dat ik wat meer in de buurt woonde, kameraden hebben er minder zin in dan ik.

Dit wil ik eigenlijk niet missen, al die feestjes.

5. Lethal AK47

Lethal AK47 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.207
    Ik heb ook live Jacked gekeken en het was best wel dood ja. Ze gingen soms wel even los, maar over het algemeen waren het zoutzakken. 8) En qua techniek ging het soms ook niet helemaal goed. :+

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nieuwe mix gemaakt:

http://www.mixcloud.com/DukeDaniels/duke-daniels-heroes-of-ade-2012/

Nummers gekozen puur van de dj's die op ADE draaien dit jaar. Hoop ouder spul, maar dat leek wel wel weer eens leuk.

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Morgen begint de kaartverkoop van Paul Kalkbrenner in de HMH. Nog meer mensen die hier heen gaan? Ik kan nu al niet wachten op maart 2013!

8. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    Morgen naar Fedde Le Grand in de Escape:)

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoezo niet dj mag top 100 ? :p

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Armin zal wel weer eerste worden. Hoop op hoge noteringen voor Hardwell en Afrojack.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Denk Hardwell wel top 12, Afrojack top 5 en hoop Headhunterz ook hoog haha.

12. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    De piemeltjes-house DJ Mag top 100. ;)

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik snap niet waarom er altijd zo denigrerend wordt gedaan richting house door mensen die meer van de tech kant zijn.. Laat iedereen lekker luisteren wat hij zelf wilt.

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.207
    Dit jaar gaat helaas niet meer lukken, maar ADE is toch handig om er misschien wat van op te steken uit die wereld? :) Nu ligt de focus bij mij nog echt op produceren en van DJ'ing weet ik vrij weinig, maar toch...

15. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Jammer, het is vooral een kans om te netwerken ;-) Free booze en connecties opbouwen. Boehoe had trouwens een all access pass gekregen en staat 3x op ADE. ;-)

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.207
    Kijk, dat bedoel ik dus... Zonde! Maar ja, misschien volgend jaar. Dan heb ik wellicht ook wat meer en beter uitgewerkt materiaal. Ik merk trouwens dat het maken van losse beats ook wel mijn ding is... Misschien geeft mij dat ook mogelijkheden. :)

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Armin 1, Hardwell 6 , Headhunterz 11 (bizar hoog voor een hardstyle dj, al staan die sowieso hoog in de top 100).

Hopelijk gaat Hardwell nu nog wel in Nederland draaien. Toch wel m'n favoriete house dj met originele energieke sets.

18. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    6e is wel erg nice.
    Armin was te verwachten wie zijn 2 en 3?

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tiesto en avicii

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Ja, het is wel jammer dat veel buitenlandse evenementen/festivals/feesten/boekingskantoren heel veel naar die lijst kijken en daarop artiesten uitkiezen.

Natuurlijk wel logisch, maar het is wel jammer. In Amerika gaan ze toch wel op alles los. Zet Quintino er neer en ze gaan helemaal gek en hij staat niet eens in de top 150.

Hopen dat hij niet helemaal uit Nederland geboekt wordt en bij zijn roots blijft. Geloof ik wel in, Hardwell is baas. :cool:

Deel Deze Pagina