1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Dance, House, Electro, Techno [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XxTopgear360, 8 okt 2011.

1. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je punt, maar zo'n digitale controller lijkt me gewoon makkelijk en leuk. Ik heb ook niet ZO veel ruimte / budget. En sowieso, je hebt voor die cd-spelers ook cd's nodig lijkt me, ik vind alles digitaal veel fijner.

Nou het zijn toch wel mijn favoriete electro artiesten. Sellouts vind ik nogal een overstatement als je ziet hoe groot hun facebook is en hoe weinig ze van zich latenhoren. Ik vind Homework en Discovery allebei ijzersterk op hun eigen manier. Ik snap wel waarom mensen op Human After All haten maar niet elk album kan dezelfde sound hebben (ik vind het ook het minste album). Plus, Alive 2007 is één van de gruwelijkste live albums die er is naar mijn mening. Zonder Human After All had Alive nooit kunnen bestaan.

Tron Legacy: Reconfigurated is ook fantastisch naar mijn mening ook al kan je het niet vergelijken met de andere albums.

edit: grappig dat je me gister ook al citeerde op GAF, ook al wist je niet dat ik dat was denk ik. :)

2. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Voor cdspelers heb je geen cd's meer nodig tegenwoordig.
    Je kan gewoon via usb of sd draaien en zelfs via Traktor als de speler dat ook ondersteund ;)

Behalve als je een ouder setje koopt moet je wel met cd's werken.

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik weet niet of dit mag... Dus Moderators, direct verwijderen als het niet mag en dan direct mijn oprechte excuses. Maar ik heb nog twee kaarten voor Energy 2013 over voor morgen in de Ziggo Dome. Lijkt mij het meest betrouwbaar om ze hier aan te bieden en iemand blij te maken. PM mij maar =)

4. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Dyonko heeft miss nog interesse ;)

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Conclusie na Energy

Sj&RM moeten leren draaien, prima platen matig mixwerk.
    Martin Solveig moet iets anders gaan doen
    Otto Knows gewoon prima
    Deniz Koyu eindbaas
    Arty prima maar had eerder gemoeten
    Showtek beste house afsluiter die elk feest kan hebben, wow!

Dikste plaat van het moment:
    Dimitri Vegas & Like Mike vs Moguai - Mammoth (gewoon ziek live)

En de Ziggo Dome is episch:cool:

6. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil Deniz Koyu graag eens live zien. Echt alle livesets van hem zijn goed en ook nog eens gevarieerd. Martin Solveig was te verwachten, lijkt me. Verder wel leuke namen die daaiden op Energy, had er op zich wel bij willen zijn. Helaas had ik er momenteel geen geld voor.

Ik wacht trouwens al weken op een releasedate van Size voor Liceu van Sebjak en Marcus Schossow. Wat een plaat, is echt Valodja in het kwadraat.;)

7. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Homework was echt nog ''underground'' en vernieuwend, vanaf Discovery zijn ze imo de top-40 gaan bestormen.

Ja dat bedacht ik me later haha, precies dezelfde vraag! :D

8. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    Was je ook bij Danny Avila??? Trouwens al die negatieve comments op Partyflock. Trouwens wel slecht dat je vele keren de zelfde platen voorgeschoteld krijgt :lol:

Laatst bewerkt: 4 mrt 2013
  9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nope Danny Avila niks van gezien. En die zeflde platen, dat waren gelukkig maar stuk of 3 (spaceman , greyhound en DYWC). Ach :cool:

Verder zeiken téveel mensen op partyflock.

10. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Live set van SJ & RM gezien op be-at.tv maar vond het ook niet heel erg speciaal.

11. XxTopgear360

Leuk Bevonden:
    7
    Zat ook even naar Shermanology te kijken maar daar vind ik helemaal niets aan 8) (ze maken wel leuke tracks maar live neehoor)

12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Lekkere plaat! Vooral die break! Leent zich prima voor een mashup deze plaat._O_

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Sowieso Hardwell +1.

Iemand hier die naar I Am Hardwell gaat 27 april in de HMH? Wil er wel heen, enige nadeel is dat het al om 4 uur is afgelopen :/ . Dan word je nogal geforceerd om een taxi te nemen (gelukkig woon ik in A'dam).

14. XxTopgear360

Leuk Bevonden:
    7
    Misschien hiero... Maar beter doen ze het gewoon tot 05.00/06.00 uur is voor iedereen beter

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gewoon 07:00 joh, dan kan ik de eerste metro van half 8 pakken haha.

Hoop dan ook op zo'n lineup/timetable:

21:30-22:30 : Jordy Dazz
    22:30-23:30: Dannic
    23:30-00:30: Dyro
    00:30-04:30: Hardwell
    04:30-05:30: W&W
    05:30-07:00: Showtek

Alle Revealed helden en een lange set van Hardwell :D

Laatst bewerkt: 5 mrt 2013
  16. XxTopgear360

Leuk Bevonden:
    7
    Haha sowieso...

Vind het jammer dat JoeySuki niet echt veel meer bij Revealed doet, was toch wel iemand naar mij mening een andere 'sound' had. W&W denk ik niet dat die komen. Dan hoop ik liever Ummet Ozcan of Marcel Woods...

Robbert zal denk wel zo'n 4 uur draaien dat deed ie vorig jaar op bloemendaal ook

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Persoonlijk hoop ik op W&W. Sinds ze zijn overgestapt richting progressive house zijn ze echt top. The Code, D#Fat, Shotgun en Lift Off vind ik allen topplaten. Verder zijn ze bezig met een Hardwell collab :D.

18. XxTopgear360

Leuk Bevonden:
    7
    Daar heb je ook weer gelijk in ;)

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dan vind je deze platen misschien ook wel tof: Ummet Ozcan - The Box en Leon Bolier - US.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168

Deel Deze Pagina