1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Dance, House, Electro, Techno [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XxTopgear360, 8 okt 2011.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hahahaha dit is zó fout.

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dit is gewoon hardstyle maar dan op 128bpm. :+

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
  4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hij roept veel , maar bewijst niks. Hij zegt het dus ook over Hardwell, maar die heeft volgens mij ook gewoon bizar veel fans. Tijdens zijn show op Ultra ontplofte zijn twitteraccount zowat omdat iedereen het erover had..

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hij zegt het ook over Dannic, Dyro en R3hab (denk ik). Nicky Romero heeft zelf gezegd dat er een Nederlandse DJ in de top van de DJ Mag is gekomen door likes/stemmen te kopen.

Maar het zijn inderdaad alleen maar verhalen, niets geen harde bewijzen. Er zijn ook genoeg artikelen dat artiesten als David Guetta, Skrillex, Steve Aoki en Deadmau5 hun likes uit Mexico City ophalen.

Diplo had ook fitti gemaakt met DJ Bl3nd hierover!

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Van Steve Aoki geloof ik het meteen. Die gast is gewoon bagger.

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Had ik dus bij R3hab.

8. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Dat van die ghost producers is toch al veel langer bekend? What else is new.

9. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Ghostproducer of niet als de track maar goed is.
    Dat ze likes enz kopen boeit me geen zak,als ze maar echt goed live kunnen draaien en niet als Guetta een pre-recorded mix opzetten of Aoki alleen maar staan te klootzakken....

10. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Die Aoki is echt een grote droeftoeter. Die wordt met zijn fruitcakes toch ook totaal niet serieus genomen door zijn collega's; alleen door Afrocrack, maar ja, om nou te zeggen dat ik dat een producer / dj van wereldklasse vind....

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Mij gaat het ook niet om de grote artiesten die hun faam bij elkaar liken, want meestal zijn artiesten als Tiësto en David Guetta al groot door wat ze al hebben bewezen. Dat ze nog extra likes krijgen doordat die door mensen bij elkaar worden gekocht maakt mij niet zoveel uit.

Dat sommige artiesten die echt niet over getalenteerd zijn gelanceerd worden door dit soort praktijken vind ik wel bedroevend.

Artiesten als Dannic, Dyro, Julian Jordan worden gewoon geholpen door artiesten. Dat moet ook wel anders kom je in de industrie niet zover, maar zij hebben ook dat talent.

Ghostproducers vind ik weinig mis mee, behalve dat soms de aandacht echt verkeerd geplaatst wordt. Zeker bij Epic. Vraag een standaard fan wie die track gemaakt heeft en ze komen met Quintino... Dat vind ik wel jammer, maar als je gewoon helemaal op de achtergrond die track maakt en je daarmee akkoord gaat zoals Showtek voor Tiësto, prima.

12. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    Zit je gewoon een beetje soundcloud door te spitten zie je dat je Showtek bootleg gewoon gesupport in de Radioshow van good old: Ron van den Beuken (Guestmix Nouveaubeats) :D

https://soundcloud.com/entraxxrecords/entraxx-fm-012

Laatst bewerkt: 20 apr 2013
  13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Blasterjaxx _O_

[yt]AMHZvBTguC8[/yt]

14. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Vinden jullie hiervan? Vind 't zelf wel vet! Melodie is gewoon om een referentie te hebben, evenals de nutteloze vocal aan het begin. :+

https://soundcloud.com/paribus/paribus-bam-work-in-progress

Edit: de basslijn past nog niet helemaal bij de kick, maar daar werk ik aan. :) Hij resoneert en conflicteert nog een beetje. Gooi er nog wel een spectrum analyzer over heen in Ableton om de bass wat meer lucht te geven.

Laatst bewerkt: 21 apr 2013
  15. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Als je deze goed uitwerkt heb je zeker een dikke plaat straks :)

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, krijg op soundcloud ook al messages van mensen die willen dat ik 'm afmaak. :)

Heb trouwens ook de drop synth van D# Fat nagemaakt. Daar kan je ook wel toffe dingen mee.

Maar goed, eerst maar eens die track afmaken. *)

17. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ok, ik loop een beetje vast in de track. Iemand nog tips en ideeën voor een tweede melodie lijn. Materiaal wat ik tot nu toe heb, mist nog een beetje een 'hook'.

18. XxTopgear360

Leuk Bevonden:
    7
    Dames & Heren,

Dyonko, Sharkdawg & Ik hebben een nieuwe mixtape gemaakt, deze keer speciaal eentje voor de laatste koninginnedag :) Onze vorige mixtape was binnen 1 week al meer dan 100x beluisterd. Dit aantal willen we met #2 graag verbreken en daar hebben wij jullie hulp bij nodig. Mocht je #2 nu helemaal te gek vinden, post hem dan op je FB, tweet hem of maak een foto voor instagram :p Zodat we nog meer support kunnen krijgen :)

Alright genoeg gepraat

Di-Vers, Duke Daniels & Elcharito @ BDTDE #2 (Last Queensday Edition)

https://soundcloud.com/elcharito/bdtde2

DOWNLOAD -> https://www.wetransfer.com/downloads/f60aab4e41ac12424fab947c23cad30f20130422155517/d9958b

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hij is echt super dik, heeft IMO de vorige makkelijk overtroffen!

20. XxTopgear360

Leuk Bevonden:
    7
    :b:

Deel Deze Pagina