1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Dance, House, Electro, Techno [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XxTopgear360, 8 okt 2011.

1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Beide al gedaan. ;)

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Opzich toffe track dus, maar er mist wat. Je zou er wel een mooie reverb op kunnen gooien op bepaalde stukken en een soort orchestral sound eronder zou wel goed passen volgens mij. :)

3. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Dat laatste zat ik ook al aan te denken, met name om de break wat te verlengen en de intro wat te verkorten. Dat zou de track een stuk dynamischer maken. Alleen ik ben totaal niet goed in die orchestral achtige arrangementen, dus of dat wat wordt... :+

Er zit al een dikke sidechained reverb op de drop. Nog meer zou too much zijn. Maar, op andere stukken misschien een idee inderdaad.

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat kwam opeens bij me op en past volgens mij heel goed bij die track. Alleen uitwerken is altijd wat lastiger en daar heb zelf ook altijd last van. :+ Maar met de juiste plugin zou het wel moeten lukken. Gewoon een beetje sleutelen. :)

5. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Zouden mensen hier even op een maat van me kunnen stemmen / liken? Hij zit in een contest om te mogen draaien op een groot festival en hij staat atm nek aan nek met de nummer 2. Alles helpt, tnx! :)

http://m.soundcloud.com/anura-events/johnny-rikco

6. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Laatst bewerkt: 1 aug 2013
  7. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Yeah morgen Dance Valley! :D

Hardwell,Salto,Vato,Showtek _O_

8. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Voor alle festivalgangers een fresh mashup!

Bassjackers vs. Icona Pop vs. Dimitri Vegas & Like Mike - I Don't CrackAHOOCHEE (Paribus Festival Smash)
    [sound]https://soundcloud.com/paribus/i-dont-crackahoochee-paribus[/sound]

Ik zou het tof vinden als ik wat likes en reposts krijg, want dan krijgt deze wat meer support. :D Ben er zelf wel tevreden over namelijk! :) Thanks!

Laatst bewerkt: 3 aug 2013
  9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dit is echt een lekkere mashup, beide platen passen er lekker in. Klinkt strak.

Wat mij trouwens ook wel vet lijkt is als je bij de tweede drop gewoon de drop van Crackin pakt. Die is bij de tweede keer super dik!

10. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, dat zou inderdaad ook nog kunnen, maar ik vond 'm zo ook wel tof. Kwestie van persoonlijke voorkeur denk ik.

Thanks voor de support in ieder geval!

Laatst bewerkt: 3 aug 2013
  11. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    De bootleg die ik had gemaakt van Joe Ghost en mijn eigen track, wordt door diezelfde Joe Ghost gesupport! Hoe fucking vet! :D _O_

12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Nice! Goed voor je eigen track!

13. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Hardwell = eindbaas!!

Gister sloot ie Dance Valley af en hoe!! 1,5 uur gewoon volgas was echt de perfecte afsluiter van een perfecte dag :)

14. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Wat vinden jullie van deze track?

Of DVBBS & Borgeous of Alvaro & Blasterjaxx.

Is me nog niet helemaal duidelijk.

Als ik youtube mag geloven is de track van DVBBS & Borgeous.

Laatst bewerkt: 4 aug 2013
  15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    DVBBS & Borgeous is volgens mij al min of meer bekend. DV & LM draaide Tsunami ook en DVBBS bedankte ze voor het draaien van hun plaat. Plus ze komen met een track op Spinnin in augustus.

Al hoewel het echt klinkt als een Blasterjaxx plaat, maar die hebben al een refixx gemaakt. Nadat ze op Twitter aan Alvaro over Tsunami hadden gevraagd. Dus op zich zou dat ook nog kunnen. 8)

Vind het wel een lekkere plaat trouwens, maar die refixx van Blasterjaxx is goud. Als je die geluisterd hebt is deze wat slap.

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Nou, ik vind de kick nogal weggedrukt worden in deze versie. Die Blasterjaxx Refixx heeft dat niet en is gewoon beter af-gemixt.

De synth in de 'original' vind ik wel erg dope. Alleen jammer van die (sub)kick die wordt weggedrukt; dat hoor je heel duidelijk vanaf 1.34 tot 1.48. Dan hoor je 'm gewoon komen en gaan als het ware. Daar heb ik ook wel eens last van in tracks, maar ik ben een beginner en deze track komt gewoon uit op Doorn Records....

17. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Weet iemand toevallig of er ergens een versie van Hardwell - Tomorrowland 2013 te vinden is zonder dat allemaal mensen er doorheen blerren :9?

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hij heeft een deel ervan online staan als Hardwell On Air 127, geen idee of die gefilterd is tho. Rest is allemaal met mensen erdoor.

[yt]8T6dutbGo_E[/yt]

Wel dus!

19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Kleine edit gedaan op een Dashup, om het geheel een orchestrale intro te geven. Vrij aardig gelukt. ;)

DJ Ease My Apollo Road (Dashup) (Paribus Classical Intro Edit)
    [sound]https://soundcloud.com/paribus/dj-ease-my-apollo-road-dashup[/sound]

Deel Deze Pagina